مشخصات فنی نسخه 2018 گلکسی A7 فاش شد
منتظر مدل 2018 گلکسی A7 با رم 6 گیگابایتی باشید!
به تازگی شاهد انتشار جزئیات و مشخصات فنی گوشی گلکسی A7 سال 2018 از سوی سایت GFXBench بودیم. نکته جالب این است که ظاهرا سامسونگ قصد دارد این گوشی میان رده را با تجهیز به رمی 6 گیگابایتی روانه بازار کند! با سایت شبکه همراه باشید.

سری گوشی‌های گلکسی A سامسونگ از محصولات پرطرفدار این شرکت کره‌ای محسوب می‌شوند. این خانواده از گوشی‌های سامسونگ را می‌توان محصولاتی میان رده و رو به بالا خطاب کرد. سامسونگ هر سال نسخه جدیدی از این سری محصولاتش را رونمایی می‌کند و مطمئنا در سال 2018 هم شاهد عرضه مدل جدید سری محصولات گلکسی A خواهیم بود. طبق گزارش‌های جدید به دست آمده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد مدل 2018 گوشی گلکسی A7 را قدرتمندتر از گذشته و نزدیک‌تر به پرچمداران سری گلکسی S طراحی کند.

بنا به گزارش سایت GFXBench سامسونگ نسخه 2018 گوشی گلکسی A7 را با تجهیز به رم 6 گیگابایتی روانه بازار خواهد کرد که یک مشخصه بسیار جالبی برای اسمارتفونی میان رده خواهد بود. البته صحت این موضوع به طور رسمی از سوی سامسونگ مورد تایید قرار نگرفته و اطلاعات ارائه شده فعلا در حد شایعه هستند.

گوشی مذکور با کد SM-730F در سایت GFXBench رویت شده و طبق گزارش این منبع از تراشه اگزینوس 7885 سامسونگ بهره‌مند می‌شود. لازم به اشاره است که این تراشه هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده، اما شایعاتی در مورد آن منتشر شده که نشان می‌دهند تراشه مذکور از لیتوگرافی 14 نانومتری و پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره‌مند خواهد بود.

ضمنا سیستم عامل پیش‌فرض نصب شده روی مدل 2018 گلکسی A7 هم احتمالا اندروید 7.1.1 نوقا خواهد بود. طبق گزارش سایت GFXBench گوشی مذکور توانسته در تست تک هسته‌ای این منبع امتیاز 1490 و در تست چند هسته‌ای آن امتیاز 4172 را ثبت کند که امتیازی مناسب و در حد اسمارتفون‌های میان رده رو به بالاست. نظر شما در مورد مدل 2018 گوشی گلکسی A7 و رم 6 گیگابایتی آن چیست؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟