منتظر پرچمدار جدید و متفاوت شرکت ویوو باشید
ویوو گوشی با نمایشگر مجهز به اسکنر انگشت عرضه می‌کند!
به تازگی شاهد فاش شدن مشخصات فنی گوشی ویوو ایکس‌پلی 7 (Vivo Xplay 7) بودیم. بنا به گزارش‌های به دست آمده، این اسمارتفون قرار است به صفحه نمایشی با قابلیت تشخیص اثر انگشت کاربر مجهز شود. با سایت شبکه همراه باشید.

در کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017) شرکت ویوو به صورت رسمی نمونه اولیه صفحه نمایش‌های با قابلیت تشخیص اثر انگشت کاربر خود را به معرض نمایش قرار داد. حال به نظر می‌رسد که این کمپانی چینی قصد دارد در پرچمدار جدیدش که ویوو ایکس‌پلی 7 نام دارد از تکنولوژی مذکور بهره ببرد و نمایشگر این گوشی را با قابلیت اسکن انگشت کاربر روانه بازار سازد.

طبق اطلاعاتی به دست آمده، قرار است گوشی ویوو ایکس‌پلی 7 در سه رنگ مشکی، طلای و رزگلد روانه بازار شود. پنل جلوی گوشی کاملا توسط صفحه نمایش آن پوشانده شده و هیچ بخش اضافه‌ای در آن دیده نمی‌شود! به همین دلیل گفته شده که احتمالا ویوو نمایشگر گوشی ویوو ایکس‌پلی 7 را به قابلیت اسکن انگشت کاربر مجهز خواهد کرد که پیش از این نسخه اولیه آن در نمایشگاه MWC 2017 به معرض نمایش قرار داده شده بود.

اگر عکس‌هایی که با نسبت دادن به گوشی ویوو ایکس‌پلی 7 منتشر شده‌اند واقعی باشند، این گوشی از نسبت تصویر به بدنه 100 درصد بهره‌مند خواهد بود و یک رکورد را در این زمینه به ثبت می‌رساند. همچنین دوربین دوگانه دستگاه هم در تصاویر مشخص است. بنا به اطلاعات به دست آمده، دو لنز دوربین گوشی از محصولات بسیار باکیفیت شرکت سونی خواهند بود که از زوم اپتیکال 4 برابر پشتیبانی می‌کنند.

همچنین در عکس‌ها دوربین سلفی دستگاه هم با تجهیز به دو لنز دوربین قابل رؤیت است. گفته شده که گوشی مذکور از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام بهره‌مند می‌شود. این موضوع در حالی است که عرضه این تراشه در سال 2018 انجام خواهد شد، بنابراین شاید گوشی ویوو ایکس‌پلی 7 یکی از اولین اسمارتفون‌هایی باشد که با تجهیز به تراشه مذکور در سال 2018 روانه بازار می‌شود. رم دستگاه هم ظاهرا 8 گیگابایتی است و از نظر حافظه داخلی، گوشی در نسخه‌های 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. فراموش نکنید که صحبت هیچ یک از اطلاعات ارائه شده هنوز به صورت رسمی مورد تایید قرار نگرفته‌اند. نظر شما در مورد گوشی ویوو ایکس‌پلی 7 و عکس‌های منتسب به آن چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟