سامسونگ در تلاش برای عدم پرداخت غرامت به اپل
گوشه‌های گرد، دعوای دو غول بر سر مشتی پول!
طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا سامسونگ درخواست تجدید نظری را برای حکم پیشین دادگاه مبنی بر پرداخت غرامت 400 میلیون دلاری این شرکت به اپل ارائه کرده است. بنابراین سامسونگ در تلاش است تا غرامتی به اپل پرداخت نکند. با سایت شبکه همراه باشید.

در سال 2012 میلادی دو شرکت اپل و سامسونگ وارد یک درگیری جالب شدند! موضوع این درگیری بر سر ثبت پتنت گوشی‌های با گوشه گرد بود! سامسونگ و اپل هر دو مدعی بودند که پتنت مربوط به ساخت گوشی‌های با گوشه گرد برای آن‌ها بوده و شرکت رقیب از این ایده سوء استفاده کرده است! نهایتا در این رابطه بررسی‌های زیادی صورت گرفت و دادگاه رأی نهایی را بر علیه سامسونگ صادر کرد.

بر این اساس سامسونگ موظف شد تا مبلغ 1 میلیارد دلار را به عنوان غرامت به اپل پرداخت کند. اما وکلای سامسونگ باز هم موضوع را پیگیری کردند و مبلغ غرامت مذکور را به 400 میلیون دلار کاهش دادند. اما به نظر می‌رسد که سامسونگ تمایل به پرداخت این غرامت را هم ندارد! بر اساس اطلاعاتی که از سوی قاضی لوسی هارن کو از دادگاه کالیفرنیا منتشر شده، درخواست تجدید نظر دوم سامسونگ مورد تأیید قرار گرفته و اپل و سمی باید به زودی برای جدال بر سر پتنت گوشی‌های با گوشه خمیده بار دیگر در دادگاه حضور پیدا کنند.

هنوز مشخص نیست که سرنوشت این مسئله چه می‌شود، اما کاملا مشخص است که سامسونگ در تلاش است تا هیچ غرامتی در قبال این موضوع به اپل پرداخت نکند. این اولین باری نیست که این دو کمپانی برای مشکلات این چنین راهی دادگاه می‌شوند و بروز این مشکلات این چنینی برای آن‌ها کاملا عادی محسوب می‌شود. نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ به نظر شما پتنت گوشی‌های با گوشه خمیده برای اولین بار توسط کدام شرکت ثبت شده بود؟ 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟