دعوت‌نامه اچ‌تی‌سی منتشر شد
اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس ماه آینده معرفی می‌شود!
شرکت اچ‌تی‌سی به صورت رسمی دعوت‌نامه‌ای را برای برگزاری کنفرانسی اختصاصی در روز دوم ماه نوامبر مصادف با یازدهم آبان ماه منتشر کرد. در این دعوت‌نامه به حرف "U" اشاره مستقیم شده و با توجه به شایعات پیشین، مطمئن هستیم که در جریان آن کنفرانس شاهد رونمایی از گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس خواهیم بود. با سایت شبکه همراه باشید.

مدتی است که شایعات زیادی در مورد احتمال معرفی نسخه پلاس گوشی یو 11 اچ‌تی‌سی منتشر می‌شود. حتی مشخصات فنی این اسمارتفون هم چند روز پیش به بیرون درز کرد. حال شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی به صورت رسمی دعوت‌نامه اختصاصی را برای برگزاری یک کنفرانس در روز یازدهم آبان ماه منتشر کرده است و با توجه به سیر خبرهای پیشین مطمئن هستیم که در جریان این کنفرانس شاهد معرفی فبلت اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس خواهیم بود.

گفته می‌شود که اچ‌تی‌سی در جریان کنفرانس مذکور علاوه بر گوشی یو 11 پلاس از محصول دیگری هم رونمایی کند که شاید هدست واقعیت مجازی مستقل و مبتنی بر پلتفرم دی‌دریم این کمپانی باشد. با این وجود هنوز خود شرکت اچ‌تی‌سی در رابطه با این مسائل هیچ اطلاعات رسمی را منتشر نکرده و صحبت خبرهای یاد شده را تایید ننموده است.

با توجه به شایعاتی که پیش از این در مورد گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس منتشر شده بود، انتظار داریم که این فبلت از نمایشگری 6 اینچی، تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره‌مند شود. از نظر رم هم احتمالا محصول مورد نظر در دو نسخه 4 و 6 گیگابایتی عرضه می‌شود. سیستم عامل پیش‌فرض نصب شده بر روی دستگاه هم به احتمال زیاد اندروید اوریو خواهد بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟