همکاری نزدیک و اپل و ال‌جی برای تولید این نمایشگر آغاز شد!
منتظر آیفون مجهز به نمایشگر تاشوی اپل باشید!
طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا شرکت اپل همکاری نزدیکی را با کمپانی ال‌جی آغاز کرده تا این برند کره‌ای بتواند نمایشگرهای تاشو و انعطاف‌پذیری را تولید کند و اپل در سال 2020 از آن‌ها در آیفون‌هایش استفاده به عمل آورد! پس به نظر می‌رسد که باید خود برای دیدن آیفون‌ مجهز به نمایشگر تاشو و انعطاف‌پذیر اپل آماده کنیم. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

آیفون ایکس یا آیفون 10 جالب‌ترین و متفاوت‌ترین آیفونی بود که اپل طی این 10 سال اخیر رونمایی کرد. این اسمارتفون از طراحی منحصر به فرد و کاملا متفاوتی در مقایسه با سایر آیفون‌های اپل بهره می‌برد و البته قیمت کاملا منحصر به فرد و گزافی را هم به همراه دارد. با این حال استقبال خوبی از این محصول  صورت گرفته و این مسئله اپل را به فکر فرو برده که چرا آیفون‌های متفاوت‌تر و گران قیمت‌تری را روانه بازار نکند!

طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا اپل قصد دارد در سال 2020 آیفون‌هایی را روانه بازار کند که از نمایشگر تاشو و انعطاف‌پذیر بهره‌مند هستند! به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها برای تولید و دستیابی به نمایشگرهای مورد نظرشان از هم اکنون با شرکت ال‌جی وارد همکاری شده‌اند. حتما می‌دانید که ال‌جی یکی از پیشتازان صنعت نمایشگرهای خمیده، انعطاف‌پذیر و تاشو محسوب می‌شود.

ال‌جی مدتی است که نمونه‌های اولیه نمایشگرهای انعطاف‌پذیر را تولید و بارها آن‌ها را در نمایشگاه‌های مختلف نشان داده است. بنابراین به نظر می‌رسد که اپل همکار بسیار قدرتمندی را انتخاب کرده باشد. البته این اولین باری نیست که ال‌جی و اپل با یکدیگر وارد همکاری می‌شوند و این دو شرکت قبلا در زمینه‌های مختلف دیگری هم با یکدیگر همکاری کرده‌اند. برای مثال سنسور سه بعدی تشخیص چهره آیفون 8 توسط ال‌جی اینوتک (LG Innotek) تأمین شده است.

بنابراین به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد در سال 2020 ایده تجهیز اسمارتفون‌ها به نمایشگر تاشو و انعطاف‌پذیر را در آیفون‌هایش پیاده‌سازی کند. نظر شما در رابطه با این مسئله چگونه است؟ به نظر شما اگر اپل آیفونی با نمایشگر تاشو و انعطاف‌پذیر عرضه کند قیمت آن چقدر خواهد بود؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟