به جای گلکسی نوت 8 چه گوشی بخریم؟
06/06/1396 - 13:35
بهترین گوشی‌های جایگزین گلکسی نوت 8 را بشناسید!
اگر به دنبال خرید فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) هستید، دست نگه دارید و حداقل یک بار این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله به معرفی بهترین گوشی‌های هوشمندی می‌پردازیم که می‌توانند جانشین عالی برای فبلت نوت 8 باشند. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

سامسونگ به تازگی از فبلت گلکسی نوت 8 رونمایی کرد. این فبلت زیبا قرار است با قیمت 930 دلار روانه بازار شود که قیمت چندان ارزانی نخواهد بود! مطمئنا با این قیمت، گزینه‌های بسیار زیاد دیگری هم پیش رویتان قرار خواهند داشت که تضمین می‌کنیم از خرید آن‌ها به جای فبلت گلکسی نوت 8 پشیمان نخواهید شد. اما این گزینه‌ها کدامند؟

در این مقاله قصد داریم تا لیستی از بهترین گوشی‌های جایگزین برای فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ را برای شما عزیزان ارائه کنیم. بنابراین اگر تصمیم گرفته‌اید که فبلت نوت 8 سامسونگ را بخرید، توصیه می‌کنیم که برای چند لحظه هم که شده زمان خود را به ما اختصاصی دهید و این مقاله را مطالعه نمایید. با سایت شبکه همراه باشید.

گوشی گلکسی اس 8 پلاس – Samsung Galaxy S8 Plus

شک نداشته باشید که گوشی هوشمند گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ یکی از بهترین جایگزین‌های موجود برای فبلت گلکسی نوت 8 خواهد بود. تفاوت‌های چندان زیادی مابین این دو گوشی وجود ندارد، اما باتری اس 8 پلاس 200 میلی آمپر ساعت از باتری نوت 8 ظرفیت بیشتری دارد. صفحه نمایش آن فقط 0.1 اینچی از نمایشگر نوت 8 کوچک‌تر است و دستگاه از رم 4 گیگابایتی و تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 کوالکام بهره می‌برد. ضمنا قیمت آن کمی از قیمت نوت 8 کمتر خواهد بود. پس گوشی گلکسی اس 8 پلاس را به عنوان یکی از اصلی‌ترین جایگزین‌های فبلت گلکسی نوت 8 به خاطر داشته باشید.   

گوشی وان‌پلاس 5 – OnePlus 5

دومین جایگزینی قدرتمندی که برای فبلت نوت 8 معرفی می‌کنیم، گوشی وان‌پلاس 5 است که از صفحه نمایشی 5.5 اینچی، تراشه اسنپدراگون 835 و رمی 8 گیگابایتی بهره می‌برد! همچنین دستگاه از یک حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود و از همه نظر نیازهایتان را برطرف می‌کند. جالب‌تر از همه اینکه قیمت گوشی وان‌پلاس 5 در حدود 500 دلار خواهد بود، یعنی شما با خرید این گوشی به جای فبلت نوت 8 تقریبا 400 دلار جلو افتاده‌اید! پس وان‌پلاس 5 هم می‌تواند یکی دیگر از جایگزین‌های عالی فبلت گلکسی نوت 8 باشد.

گوشی ال‌جی جی6 – LG G6

پرچمدار سال 2017 ال‌جی هم پتانسیل لازم برای جایگزینی با فبلت گلکسی نوت 8 را دارد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 بهره‌مند است و مجموعه دوربین اصلی آن که از دو سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل شده عملکردی کم‌نظیر دارند. اگرچه تراشه بکار گرفته شده در گوشی جی 6 تراشه اسنپدراگون 821 است، اما با این حال در مجموع می‌توان آن را جایگزین خوبی برای فبلت نوت 8 به شمار آورد. ضمنا با خرید گوشی جی 6 به جای نوت 8 تقریبا 400 دلار جلو می‌افتید!

گوشی موتو زد 2 فورس موتورولا – Motorola Moto Z2 Force

گوشی هوشمند موتورولا موتو زد 2 فورس هم با قیمتی در حدود 720 دلار یکی دیگر از جایگزین‌های خوب فبلت گلکسی نوت 8 محسوب می‌شود. این گوشی از نمایشگری 5.5 اینچی، رم 4 گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 835 بهره‌مند است و کیفیت ساخت و عملکرد بسیار مطلوبی دارد. بنابراین آن را هم به عنوان یکی از جایگزین‌های خوب فبلت نوت 8 در نظر داشته باشید.

گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 – HTC U11

پرچمدار سال 2017 شرکت اچ‌تی‌سی را هم باید به عنوان یکی از بهترین جایگزین‌های فبلت گلکسی نوت 8 به شمار آوریم. این گوشی قیمت چندان ارزانی ندارد اما با این حال در مقایسه با فبلت نوت 8 به مراتب ارزان قیمت تر است. صفحه نمایش آن 5.5 اینچی در نظر گرفته شده و دستگاه مثل فبلت گلکسی نوت 8 از رم 6 گیگابایتی بهره می‌برد. تراشه اسنپدراگون 835 و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 محسوب می‌شوند.

گوشی هوآوی میت 9 – Huawei Mate 9

چه از شرکت چینی هوآوی خوشتان بیاید و چه از آن دل خوشی نداشته باشید، باید قبول کنید که فبلت هوآوی میت 9 یکی از بهترین جایگزین‌های موجود برای گلکسی نوت 8 محسوب می‌شود. این فبلت که قیمتی در حدود نصف قیمت فبلت نوت 8 دارد از تراشه کرین 960، رم 4 گیگابایتی و صفحه نمایشی 5.9 اینچی بهره‌مند خواهد بود و دوربین دوگانه آن قدرت عملکرد مطلوبی دارد. ضمنا نسخه پرو این فبلت هم می‌توان جایگزین خوبی برای فبلت نوت 8 باشد.

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم – Sony Xperia XZ Premium

 گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی با نمایشگر 5.46 اینچی و وضوح تصویر 3840 در 2160 پیکسل هم بدون تردید می‌توان یکی از جایگزین‌های خوب موجود برای فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ باشد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 835 و رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد و دوربین اصلی آن 19 مگاپیکسلی است. قیمت این گوشی چندان ارزان نیست و به چیزی در حدود 650 دلار می‌رسد، اما با این حال در مقایسه با قیمت نوت 8 به مراتب ارزان‌تر است!

گوشی گوگل پیکسل ایکس ال – Google Pixel XL

دنبال یک فبلت اندرویدی هستید؟ چرا فبلت پیکسل ایکس ال گوگل را انتخاب نمی‌کنید؟ این فبلت که تولید مستقیم شرکت گوگل است برخلاف دستگاه‌های سامسونگ سریع آپدیت‌های جدید اندروید را دریافت می‌کند. صفحه نمایش آن 5.5 اینچی بوده و تراشه بکار رفته در دستگاه اسنپدراگون 821 است. همچنین این گوشی به رمی 4 گیگابایتی مجهز می‌باشد. گوگل پیکسل ایکس ال با وجود قیمت نه چندان ارزان خود (در حدود 800 دلار) باز هم از فبلت گلکسی نوت 8 ارزان‌تر است.

آیفون 7 پلاس اپل – Apple iPhone 7 Plus

مطمئنا آیفون 7 پلاس اپل می‌تواند یکی از بهترین جایگزین‌های موجود برای فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ باشد. فراموش نکنید که با خرید این گوشی شما صاحب یک آیفون می‌شوید و کلاس کاری منحصر به فرد خود را خواهید داشت! آیفون 7 پلاس اپل از نظر قیمت چندان تفاوتی با گلکسی نوت 8 ندارد و یکی از جایگزین‌های جالب این فبلت به شمار می‌رود. شما اینطور فکر نمی‌کنید؟

 کلام آخر

گوشی‌های فوق اصلی‌ترین اسمارتفون‌هایی هستند که به عقیده ما می‌توانند جایگزین بسیار خوبی برای فبلت گران قیمت و البته جذاب گلکسی نوت 8 سامسونگ باشند. نظر شما در رابطه با این مسئله چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟