همکاری ال‌جی و اپل پر رنگ خواهد شد
01/05/1396 - 22:55
ال‌جی تأمین کننده انحصاری باتری آیفون 9 می‌شود!
در حالی که هنوز آیفون 8 اپل معرفی نشده و صحبت‌های زیادی در مورد آن به میان می‌آید، شایعات و خبرهای مرتبط با آیفون 9 در فضای مجازی طنین‌انداز شده‌اند! طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا قرار است ال‌جی تأمین کننده انحصاری باتری ال شکل آیفون 9 اپل شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

اپل چند ماه دیگر به طور رسمی از آیفون 8 رونمایی می‌کند. در حالی که همه ما برای رونمایی از این گوشی بی‌تاب هستیم، برخی منابع گزارش‌هایی در مورد آیفون 9 یا همان آیفون سال 2019 اپل منتشر کرده‌اند! بر این اساس گفته شده که قرار است ال‌جی تنها تأمین کننده باتری آیفون 9 یا همان آیفون‌های سال 2019 شرکت بزرگ اپل باشد!

طبق گزارش Korea Economic Daily شرکت ال‌جی صدها میلیارد دلار سرمایه‌گذاری انجام داده تا بتواند کارخانه‌های تولید باتری اختصاصی خود را به مرحله بهره‌برداری عمده برساند و از اوایل سال 2018 به عنوان یک تأمین کننده انحصاری همکاری خود را با شرکت اپل آغاز کند. بنابراین به نظر می‌رسد که ال‌جی در تلاش است تا با تمام توان و پتانسیلی که دارد وارد همکاری با اپل شود و مطمئنا از این مسئله سود خوبی هم می‌برد.

اما نکته جالب‌تر این خبر اینجاست که ظاهرا سبک طراحی منحصر به فردی برای باتری آیفون 9 اپل در نظر گرفته می‌شود. طبق گزارش‌ها، اپل در آیفون 9 از یک ماژول اختصاصی بهره خواهد گرفت که سبب می‌شود باتری دستگاه قابلیت خم شدن و تغییر شکل به صورت حرف انگلیسی "ال" (L) را به همراه داشته باشد. در این راستا پیش‌بینی می‌شود که از یک باتری 2 سلولی هم در آیفون 9 استفاده شود تا شکل بهینه‌تری برای آن ایجاد گردد و فضای داخلی بیشتری در اختیار اپل قرار گیرد و به این صورت بتواند آیفون‌های آینده را ظریف‌تر از آنچه که هم اکنون می‌بینیم طراحی کند.

البته هنوز صحبت هیچ یک از اطلاعات فوق به صورت رسمی تأیید نشده‌اند و فراموش نکنید که ما در مورد آیفون‌هایی صحبت می‌کنیم که قرار است در سال 2019 معرفی شوند! بدون تردید حتی اگر هم اکنون اپل برنامه‌ای برای پیاده‌سازی این مسئله داشته باشد، باز هم احتمال تغییر در استراتژی‌هایش وجود دارد. این مسئله به ویژه ادعای برخی کارشناسان مبنی بر تجهیز آیفون 9 به باتری ال شکل را کمی در تزلزل قرار می‌دهد. اما با توجه به اینکه برنامه‌ریزی شرکت‌های فعال در صنعت موبایل از جمله اپل برای تأمین قطعات مورد نیازشان باید به مراتب زودتر از موعد رونمایی از محصولات جدیدشان صورت گیرد، احتمال می‌دهیم خبر تأمین باتری آیفون‌های سال 2018 از سوی ال‌جی صحت داشته باشد. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟