این کامپیوتر وزنی برابر با مک‌بوک ایر اپل دارد!
02/04/1396 - 19:00
جدیدترین کامپیوتر رومیزی لنوو رونمایی شد + عکس
شرکت لنوو به طور رسمی از جدیدترین کامپیوتر رومیزی و شخصی (PC) خود با نام اختصاصی "تینک استیشن پی 320 تاینی" (ThinkStation P320 Tiny) رونمایی کرد. این کامپیوتر رومیزی قدرتمند وزنی برابر با مک‌بوک ایر اپل دارد که بسیار جالب توجه به نظر می‌رسد. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری از مشخصات سخت افزاری این کامپیوتر داشته باشیم.

لنوو قطعا یکی از شناخته‌شده‌ترین و موفق‌ترین برندهای تولید کننده لپ‌تاپ و قطعات کامپیوتری محسوب می‌شود. این شرکت هر سال محصولات متنوعی را روانه بازار می‌کند و لپ‌تاپ‌هایش در بازار داخلی کشور ما طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم از طرفداران محصولات این شرکت هستید، توجه شما را به ادامه این خبر جلب می‌کنیم چرا که لنوو به تازگی از یک کامپیوتر رومیزی جدید با نام تینک استیشن  پی 320 تاینی رونمایی کرده است.

کامپیوتر نام برده شده از پردازنده Intel Core i7 بهره می‌برد و پردازنده گرافیکی Quadro P600 انویدیا را هم به همراه دارد. بنابراین مشخص است که این کامپیوتر یک محصول قدرتمند بوده و توان اجرای نرم افزار و بازی‌های نسبتا سنگین را خواهد داشت. با وجود این تفاسیر کیس دستگاه فقط 1.13 کیلوگرم وزن دارد که با وزن مک بوک ایر اپل برابری می‌کند. این موضوع به آن معناست که شما به راحتی می‌توانید کیس این کامپیوتر را در کیف خود قرار داده و با خود حمل کنید.

البته بدیعی است که نباید انتظار داشته باشید که این کامپیوتر سبک از نظر قدرت پرداز گرافیکی توانی مساوی با توان گیمینگ کامپیوترهای مجهز به پردازنده‌ NVIDIA GeForce GTX 1080 را داشته باشد. رم کامپیوتر تینک استیشن  پی 320 تاینی لنوو از نوع DDR4-2400 بوده و ظرفیت 32 گیگابایتی دارد. دستگاه از فضای ذخیره‌سازی اطلاعات 2 ترابایتی هم بهره‌ می‌برد و یک جفت اسلات M.2 SSD را هم ارائه می‌کند.

کیس کامپیوتر مورد نظر ابعاد 3.5 در 18 در 18 سانتیمتری را ارائه می‌کند، بنابراین شما برای جای دادن آن در کیف خود با مشکل خاصی مواجه نمی‌شوید. این کامپیوتر به پورت‌های اتصال متنوعی هم مجهز است که از دیگر نقاط قوت طراحی آن محسوب می‌شوند. کیس دستگاه شش پورت USB 3.0 را به همراه دارد. 

یک پورت اترنت، دو پورت دیسپلی و چهار پورت مینی دیسپلی هم برای این محصول در نظر گفته شده‌ا‌ند. شرکت لنوو اشاره داشته که کامپیوتر رومیزی مورد نظر با قیمت 800 دلار روانه بازار می‌شود و علاقمندان به آن از هم اکنون قادر به خرید دستگاه هستند. نظر شما در مورد این کامپیوتر سبک و نسبتا قدرتمند چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟