دوربین جدید Circle 2 با قابلیت هوم‌کیت معرفی شد
دوربین امنیتی جدید لاجیتک: نصب در هر کجای خانه، زیر نظر گرفتن همه چیز
لاجیتک بعد از معرفی دوربین خانگی Circle که از محبوبیت زیادی هم برخوردار است، حالا مدل Cricle 2 را معرفی کرد. همه قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که در مدل Circle اصلی وجود داشت، در مدل جدید هم دیده می‌شود با این تفاوت که لاجیتک پشتیبانی از "هوم‌کیت" را هم به آن اضافه کرده است.

1606683296_1_0.gif

دوربین جدید لاجیتک در دو مدل بدون سیم و با سیم برای استفاده‌های متفاوت داخل خانه عرضه می‌شود. اگر آشنایی چندانی با این محصول ندارید، لاجیتک Cricle دوربین مخصوص داخل خانه است و کاربر زمان‌هایی که خانه نیست، با نصب این دوربین داخل خانه از همه اتفاقات داخل آن با خبر خواهد بود. این یک راه‌کار عالی برای تحت‌نظر داشتن کودکان و حیوانات خانگی است. این دوربین دارای یک ارتباط دو طرفه و سیستم ذخیره‌سازی کلاود است.

مطلب پیشنهادی

تشخیص سریع بسته‌های مشکوک با دوربین‌های امنیتی مجهز به AI
هوش مصنوعی به‌کمک دوربین‌های نظارتی می‌آید

لاجتیک تلاش زیادی کرده تا در مدل Circle 2 تفاوت‌های قابل توجهی نسبت به سایر راه‌کارهای امنیت خانه که در بازار وجود دارد، ایجاد کند. بعد از معرفی اولین نسل این دوربین، لاجیتک متوجه شد که اکثر خریداران و مصرف‌کنندگان به‌خاطر راه‌کار امنیت خانه به آن علاقه نشان دادند. به‌همین دلیل، طراحان در نسخه جدید این‌گونه قابلیت‌ها را دو برابر کردند. لاجیتک علاوه بر عرضه مدل‌های با سیم و بی‌سیم برای استفاده‌های گوناگون داخل خانه‌ها، Circle 2 را با اکسسوری‌های متنوع ارائه می‌کند. قابلیت‌های کنترلی آن مانند مناطق حرکتی و شناسایی انسان کاملا متحول شده و از طریق اپلیکیشن در دسترس کاربران است. پس کاربر می‌تواند تعیین کند که چه چیزهایی ضبط شود و چه چیزهایی ضبط نشود. هم‌چنین می‌تواند مشخص کند که چه زمانی و چگونه به وی هشدار بدهد.

مدل با سیم Circle 2 به این معنی است که همیشه باید به برق وصل باشد و به‌طور پیوسته تصاویر را ضبط می‌کند ولی مدل بی‌سیم با باتری کار می‌کند و هر زمانی که متوجه نوعی حرکت بشود شروع به ضبط تصاویر می‌کند تا با این روش باتری آن چندین هفته یا چندین ماه کار کند. هر دو مدل از یک سخت‌افزار مشابه برای دوربین برخوردار هستند و ویدیوی 180 درجه کیفیت بالا، پشتیبانی دید در شب و امکان تنظیم برای زوایای مختلف را در اختیار مشتری می‌گذارند. هر دو مدل ضد آب هستند و می‌توان آن‌ها را خارج از محیط خانه برای استفاده‌های بیرونی به‌کار گرفت.

قیمت این دوربین با اکسسوری‌های مختلفی که دارد بین 29.99 تا 49.99 دلار قیمت دارد و در هر نوع مکانی قابل نصب است. اکسسوری‌هایی که با این دوربین‌ها ارائه می‌شود شامل موارد زیر است:

- Circle 2 Window Mount: این اکسسوری کمک می‌کند تا Circle 2 با استفاده از یک حلقه چسبان روی قاب شیشه قابل نصب باشد.

- Circle 2 Plug Mount: با این اکسسوری، می‌توان Circle 2 را مستقیما به هر پریز برق داخل خانه وصل کرد. این امکان برای نصب دوربین داخل آشپزخانه یا انباری ایده‌آل است.

- Circle 2 Waterproof Extension: این اکسسوری مخصوص مدل با سیم دوربین Circle 2 طراحی شده و از کابل‌ها در برابر شرایط آب‌وهوایی مختلف محافظت می‌کند.

- Circle 2 Rechargeable Battery: این باتری قابل شارژ برای مدل بی‌سیم Circle 2 طراحی شده و یک باتری پشتیبان هم برای آن در نظر گرفته شده تا این دستگاه همیشه شارژ داشته باشد.

ویدیو فید Cricle 2 با وجود قابلیت پشتیبانی از هوم‌کیت همواره در اپ "هوم" این دوربین در دسترس است و با سایر محصولات متصل به هوم‌کیت کار خواهد کرد. لاجیتک در نظر دارد امکان سازگاری هوم‌کیت را از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری در مدل با سیم Circle 2 نیز ارائه کند. دوربین Circle 2 با الکسای آمازون و "دکمه هوشمند پاپ" لاجیتک کار می‌کند.

«وینسنت بورل»، مدیر ریسک‌های جدید لاجیتک می‌گوید: "مردم دوست دارند با یک راه‌کار ساده امنیتی فکری راحت و آزاد داشته باشند. این همان چیزی است که Circle 2 به آن‌ها هدیه می‌دهد، آن‌ها می‌توانند دوربین را هر جایی که دوست دارند نصب کنند، داخل یا خارج خانه. بعد از این، وقتی خانه نباشند هر اتفاقی که داخل خانه بیافتد به آن‌ها اطلاع داده می‌شود."

مدل Circle 2 هم مانند مدل قبلی امکان ذخیره‌سازی رمزنگاری شده در کلاود را به مدت 24 ساعت ارائه می‌دهد. این محصول از همین حالا از طریق وبسایت لاجیتک قابل پیش‌سفارش است. مدل با سیم 179.99 دلار و مدل بی‌سیم 199.99 دلار قیمت دارد. سایر اکسسوری‌ها نیز بین 29.99 تا 49.99 دلار قیمت دارد. لاجیتک درنظر دارد سفارش دو محصول جدید را از ماه جولای به مشتریان تحویل دهد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟