اولین اسمارت‌فون با دوربین دوگانه سامسونگ
22/03/1396 - 21:44
جدیدترین رندرهای گلکسی سی 10 سامسونگ منتشر شدند
به تازگی شاهد انتشار جدیدترین اطلاعات رندرهای گوشی هوشمند گلکسی سی 10 سامسونگ (Samsung Galaxy C10) بودیم. ظاهرا این اسمارت‌فون اولین گوشی برند سامسونگ با تجهیز به دوربین دوگانه خواهد بود. با سایت شبکه همراه باشید.

مدتی است که صحبت‌های زیادی در رابطه با گوشی هوشمند گلکسی سی 10 سامسونگ منتشر می‌شود. شایعات حاکی از آن هستند که این گوشی اولین اسمارت‌فون برند سامسونگ با تجهیز به دوربین دوگانه خواهد بود. حال شاهد انتشار جدیدترین رندها و اطلاعات مرتبط با این گوشی هوشمند هستیم.

طبق گزارش‌ سایت گزموچاینا، گوشی هوشمند گلکسی سی 10 سامسونگ در دو رنگ رزگلد و مشکی روانه بازار خواهد شد و بدنه آن فلزی است. همچنین گفته شده که این فیلت علاوه بر دوربین اصلی دوگانه به چراغ فلش LED دوبل هم مجهز می‌شود. دستیار هوشمند و اختصاصی سامسونگ با نام بیکسبی (Bixby) در این فبلت به‌کاررفته و دکمه اختصاصی برای تعامل کاربر با آن ارائه می‌شود.

لبه‌های نمایشگر گوشی حالتی نزدیک به طراحی بدون حاشیه دارند و دکمه هوم موجود در زیر نمایشگر آن نقش اسکنر انگشت را هم ایفاء می‌کند. صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی، تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی احتمالی گوشی مذکور به شمار می‌روند.

برخی از منابع خبری مدعی هستند که سامسونگ نسخه پلاس این گوشی را هم با تجهیز به رم 8 گیگابایتی روانه بازار می‌کند. ظاهرا قیمت گلکسی سی 10 سامسونگ در حدود 515 دلار خواهد بود و احتمالا عرضه آن طی سه ماه سوم سال 2017 صورت می‌پذیرد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟