فعلا برنامه‌ای برای عرضه سرفیس پرو 5 وجود ندارد!
18/02/1396 - 21:10
مایکروسافت: امسال منتظر سرفیس پرو 5 نباشید!
آقای پانوس پانای (Panos Panay) معاون اجرایی دپارتمان سرفیس مایکروسافت به تازگی و طی مصاحبه‌ای که با سایت سی‌نت داشت، رسما عنوان کرد که مایکروسافت امسال برنامه‌ای برای معرفی سرفیس پرو 5 ندارد! با سایت شبکه همراه باشید.

مایکروسافت به تازگی از لپ‌تاپ سرفیس و ویندوز 10 اس رونمایی کرد. لپ‌تاپ سرفیس یک نوت‌بوک زیبا، باکیفیت و ظریف است که از سیستم‌عامل سبک ویندوز 10 اس بهره می‌برد. ظاهرا مایکروسافت این محصول را برای رقابت با کروم‌بوک‌های گوگل روانه بازار کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می‌توانید از مقاله "مایکروسافت لپ‌تاپی باریک‌تر، سبک‌تر و قدرتمندتر از مک‌بوک ایر معرفی کرد + گالری عکس" استفاده کنید.

اما مایکروسافت قرار است در روز بیست و سوم ماه می هم یک کنفرانس اختصاصی را برگزار کند. با توجه به شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود، انتظار داشتیم که مایکروسافت در جریان این کنفرانس اختصاصی از سرفیس بوک 2 و سرفیس پرو 5 رونمایی کند! اما گزارش‌های رسمی جدید به دست آمده حاکی از عدم برنامه‌ریزی ردموندی‌های برای معرفی نسخه جایگزین سرفیس پرو 4 است!

آقای پانوس پانای معاون اجرایی دپارتمان سرفیس مایکروسافت به تازگی و طی مصاحبه‌ای که با سایت سی‌نت (CNET) داشت، به طور رسمی اشاره کرد که این شرکت امسال برنامه‌ای برای معرفی سرفیس پرو 5 ندارد! بنابراین صحت تمام شایعات پیشین با صحبت‌های آقای پانای رد شده‌اند. سایت سی‌نت در مصاحبه با آقای پانای اشاره کرد که آیا بعد از یک سال و نیمی که از تولید سرفیس پرو 4 گذشته، در کنفرانس پیش رو شاهد معرفی سرفیس پرو 5 خواهیم بود؟

آقای پانای در پاسخ گفته که سرفیس پرو 4 یک محصول 5 ساله است و در اصل برای رفع نیازهای کاربران تا 5 سال آینده طراحی شده است، بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که به این زودی‌ها نسخه جایگزین این محصول معرفی شود. مایکروسافت حداقل برای سال جاری برنامه‌ای به منظور معرفی محصولی با نام سرفیس پرو 5 ندارد!

اما آقای پانای به نکته جالبی در مور سرفیس پرو 5 اشاره کرده است! وی اشاره داشته که با معرفی سرفیس پرو 5 شاهد یک شگفتی خواهیم بود! این محصول یک دستگاه شگفت‌انگیز خواهد بود اما فعلا برنامه‌ای برای رونمایی آن نداریم. بنابراین مطمئنا در کنفرانس پیش روی مایکروسافت شاهد معرفی سرفیس پرو 5 نیستیم. به نظر شما ردموندی‌ها در این کنفرانس از چه محصولاتی رونمایی می‌کنند؟

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟