شگردهای بازاریابی و تبلیغات
18/02/1396 - 16:14
اگر می‌خواهید با تبلیغات معجزه کنید؛ این ده مطلب را بخوانید!
همه افرادی که در بازار هستند یا مدیریت یک کسب‌وکار را برعهده دارند؛ روی ضرورت تبلیغات اتفاق‌نظر دارند اما چه تبلیغی معجزه یم‌کند و چه تبلیغی دورریختن پول و سرمایه است؟

1606683296_1_0.gif

۷ گام ساخت محتوای بازاریابی میخکوب‌کننده

درباره بازاریابی محتوایی به دفعات صحبت شده است. طیف قابل توجهی از کارشناسان داخلی و خارجی به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته‌اند. به رغم مطالبی که تاکنون منتشر شده است، به این دلیل در حال خواندن مجدد این مطلب هستید که این روزها همه ما به خوبی با اهمیت بازاریابی در پیشبرد تجارت آشنا شده‌ایم.

این ۱۰ رنگ باعث افزایش فروش محصولات شما می‌شوند

به احتمال زیاد درباره روانشناسی رنگ‌ها شنیده‌اید. اگر به یاد داشته باشید در زمان‌های دور نرم‌افزاری عرضه شده بود که ادعا می‌کرد بر اساس ترتیب رنگ‌هایی که از سوی کاربران انتخاب می‌شود و بر مبنای رویکردهای روانشناسی قادر است خصوصیات و روحیات فردی کاربران را تشخیص دهد. 

۷ روند بزرگی که آینده تبلیغات دیجیتال را می‌سازند!

گزارش سالانه Internet Trends به قلم ماری میکر (Mary Meeker) از جمله گزارش‌هایی است که در حوزه صنعت فناوری بسیار به آن توجه می‌شود. مطالب ارائه‌شده سال جاری نیز حاکی از رشد موبایل، به خصوص در پلتفرم‌های اجتماعی است که در حال حاضر بخش اعظم هزینه تبلیغات و زمان صرف‌شده توسط کاربران را در اختیار دارند. 

بنری برای تو

چه چیزی گوگل را گوگل کرد و فیسبوک را فیسبوک؟ بسته به اینکه این را از چه کسی بپرسیم، پاسخ‌های متفاوتی خواهیم شنید. یک برنامه‌نویس خواهد گفت که الگوریتم‌هایی که صاحبان این شرکت‌ها نوشته‌اند، آن‌چنان قوی بوده که توانسته است به نیاز میلیون‌ها نفر پاسخ دهد.

یادگیری ماشینی، پر پرواز تبلیغات هوشمند

یادگیری ماشینی راهی طولانی را از سرزمین هالیوود و روبات‌های پرزرق‌وبرق پیموده است تا به جریان اصلی زندگی ما وارد شود. در فیلم‌های هالیوودی از روبات‌ها به عنوان جایگزینی برای انسان‌ها یاد شده است. اما واقعیت این است که امروزه دنیای صنعت برای تکمیل بسیاری از وظایف خود از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند.

ما ايده می‌فروشيم (بخش اول)

احتمالاً شما هم علامت سبزرنگی به شکل حرف V را در قسمت پایین بسیاری از آگهی‌های سایت‌های ایرانی دیده‌اید. علامت شرکتی که می‌گوید اولین آژانس تبلیغاتی اینترنتی ایران است. شرکتی که تنها یک آژانس تبلیغاتی نیست، بلکه زیرمجموعه یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صاحب کسب‌وکار اینترنتی در ایران است که علاوه بر صبا ویژن مالک چند سایت برجسته ایرانی نیز هست.

صداقت و شجاعت یا ترفند و میان‌بر (بخش اول)

ژان بقوسيان متولد 1355 تهران است. وی دانش‌آموخته رشته الكترونيك تا مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه خواجه نصير است و به دليل علاقه‌ به مباحث مديريتی و بازاريابي، مدرك MBA را نيز از يك مؤسسه خارجي دريافت و يك‌سال به صورت آنلاين در همان مؤسسه تدريس كرده است.

پول دارید تبلیغات، ندارید سئو

مهران منصوري‌فر، متولد سال 1366، تا مقطع كارشناسي ارشد در حوزه تجارت الكترونيك تحصيل كرده ‌است، اما به دليل اينكه مباحث دانشگاهي را بسيار تئوريك مي‌داند، اخيراً از تحصيل در مقطع ارشد انصراف داده است. وی در این باره می‌گوید: «متوجه شدم تحقيقاتي كه خودم انجام مي‌دهم، خيلي بهتر است.»

چگونه در ۱۵ دقیقه برندمان را معروف کنیم؟

شاید برای برند خود برنامه‌ریزی‌های بلندمدتی انجام داده و هزینه‌های مختلفی را برای این منظور اختصاص داده باشید. اما همواره به این نکته توجه داشته باشید که شبکه‌های اجتماعی این پتانسیل را دارند تا به میزان زیادی در زمان شما صرفه‌جویی کرده اما در مقابل تاثیرات مثبتی بر برند تجاری شما داشته باشند. امروزه شبکه‌های اجتماعی مختلفی برای این منظور وجود دارند. لینکدین از جمله این موارد است.

چگونه با اینستاگرام پول دربیاوریم؟

این روزها كسب و كار در اینستاگرام رقم می‌خورد. گوشی‌های هوشمند می‌توانند برای خیلی‌ها سودهای كلانی به همراه داشته باشند؛ آن هم توسط عده‌ای که با كمی سرمایه و تدبیر، سلیقه و نیاز كاربران را تشخیص می‌دهند و اینگونه با استفاده از یك پیج ساده اینستاگرامی کسب درآمد می‌نمایند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟