با اپلیکیشن کرفس متخصص تغذیه خودتان باشید!
دانلود کنید: کنترل وزن با اپلیکیشن کرفس
اغلب ما به دنبال روش‌های بی‌دردسر برای کنترل وزن خود هستیم. برخی افراد تمایل به افزایش وزن و برخی دیگر تمایل به کاهش وزن دارند. برای انجام این کار مهم‌ترین عاملی که باید تحت کنترل قرار گیرد، مقدار مصرف کالری متناسب با فعالیت‌های روزانه شماست. با استفاده از اپلیکیشن کرفس می‌توانید به صورت دقیق مقدار کالری که در روز با صرف غذا جذب می‌کنید را اندازه‌گیری کرده و به کنترل وزن خود بپردازید. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

اگر بنا به هر دلیل تمایل دارید که مقدار کالری مصرفی خود در طول روز را اندازه‌گیری کنید و از یک رژیم غذایی مناسب پیروی نمایید، اپلیکیشن کرفس را از دست ندهید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به صورت دقیق با توجه به مقدار تحرک و شرایط جسمانی خود از قبیل وزن، قد، سن، جنسیت و غیره میزان کالری که در طول روز با صرف غذاهای مختلف به بدنتان اضافه می‌شود را اندازه‌گیری کرده و آن را با مقدار نرمان کالری که باید مصرف کنید مقایسه نمایید.

بنابراین با مقایسه مقدار کالری مصرف شده خود در طول روز و مقدار کالری مجاز برای مصرف، می‌توانید همواره یک رژیم غذایی موثر را در پیش بگیرید. برای استفاده از قابلیت‌های اپلیکیشن کرفس باید ابتدا در آن یک حساب کاربری ایجاد کنید و مشخصات خود از قبیل قد، سن، جنسیت، سطح فعالیت روزانه و غیره را مشخص کنید. سپس برنامه کرفس مدار کالری مجاز شما برای مصرف در طول روز را نمایش می‌دهد. برای مثال ممکن است شما در یک روز نهایتا امکان صرف 2500 کالری را داشته باشید.

سپس شما باید دقیقا وعده‌های غذایی و هر چیزی که مصرف کردید را در برنامه وارد کنید. بدین منظور باید گزینه "افزودن غذا" را در محیط اپلیکیشن کرفس انتخاب و غذای مورد نظرتان را از لیست غذاهای متنوعی که در برنامه تعریف شده‌اند انتخاب کنید. بدین صورت مقدار کالری که آن غذا به همراه دارد به نمودار نمایش دهنده میزان کالری مجاز روز شما اضافه خواهد شد. این نمودار تا زمانی که مقدار مصرف کالری شما از حد مجاز عبور نکرده باشد، سبز رنگ خواهد بود اما به محض عبور مقدار کالری مصرف شده شما از حد مجاز، نمودار قرمز رنگ می‌شود.

شما در محیط اپلیکیشن کرفس می‌توانید اطلاعات دیگری مثل وزن خود، تعداد قدم‌هایی که در طول روز برداشته‌اید، تعداد لیوان‌های آب مصرفی خود و ورزش‌هایی مه در روز انجام داده‌اید را هم به صورت جداگانه وارد کنید. برای مثال شما می‌توانید هر روز بر روی تراز رفته و وزن خود را اندازه‌گیری کنید و سپس در اپلیکیشن کرفس وارد نمایید و در در نهایت روند افزایش یا کاهش وزن خود را در قالب نمودار در بازه زمانی خاص مورد نظرتان مشاهده کنید.

اپلیکیشن کرفس از قابلیت‌های مکمل دیگری مثل نمایش اطلاعات شما به صورت گراف یا نمودار، تعیین اهداف مختل، ارائه تمرین‌های ورزشی، ارائه دستور غذایی یا رژیم و غیره هم پشتیبانی می‌کند. به صورت کلی با استفاده از اپلیکیشن کرفس شما قادر خواهید بود تا بدون نیاز به هیچ ابزار جانبی به کنترل وزن خود بپردازید و از مصرف بیش از اندازه کالری در طول روز ممانعت به عمل آورید. فراموش نکنید که مصرف بیش از حد کالری منجر به روز چاقی می‌شود. پس همیشه مقدار کالری مصرفی خود را زیر نظر داشته باشید.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟