دانلود کنید: قاصدک 24
خرید بلیط هواپیما را با اپلیکیشن قاصدک 24 تجربه کنید
اگر از افرادی هستید که بنا به هر دلیل زیاد با هواپیما سفر می‌کنید یا همیشه به دنبال بهترین قیمت بلیط هواپیما هستید، همین حالا اپلیکیشن قاصدک 24 را در گوشی خود نصب کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید خیلی سریع به لیست پروازهای مناسب خود دسترسی یافته و مستقیما بلیط پرواز را با قیمت مناسب خریداری کنید. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

اپلیکیشن‌های موبایل این روزها تقریبا تمام نیازهای ما انسان‌ها را به شیوه‌ای ساده‌تر و کارآمدتر برطرف می‌کنند. جای تعجبی ندارد که خرید بلیط هواپیما هم یکی از این موارد باشد. اگر اهل مسافرت با هواپیما باشید، اپلیکیشن قاصدک 24 به یکی از اپلیکیشن‌های دایمی گوشی هوشمندتان تبدیل می‌شود، چراکه با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به شکل بسیار ساده و سریعی بلیط های هواپیما را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید.

رابط کاربری اپلیکیشن قاصدک 24 بسیار خوب طراحی شده و سادگی آن منجر می‌شود تا کاربر به خوبی با برنامه ارتباط برقرار کند. پس از دانلود اپلیکیشن آن را اجرا کنید تا محیط زیبای آن پیش رویتان قرار گیرد. سپس باید مشخصات پرواز مد نظرتان شامل مبدا، مقصد، تاریخ و همچنین تعداد صندلی‌های مورد نیازتان را مشخص کنید. با لمس گزینه "جستجو" لیست پروازهایی که قادر به خرید بلیط آن‌ها هستید نمایان می‌شود.

حالا می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود از لیست پروازهای در دسترس یکی را انتخاب کنید. در این شرایط جزئیات آن پرواز نظیر قیمت هر صندلی برای نوزاد، کودک، بزرگسال، کلاس پرواز، نوع سیستم فروش بلیط، ظرفیت باقی مانده، شماره پرواز و برخی اطلاعات دیگر نمایش داده می‌شوند. برای خرید آن بلیط انتخابی کافیست که گزینه "خرید" را لمس کنید و برای بازگشت به لیست پروازهای موجود هم کافیست تا گزینه "انصراف" را لمس کنید.

اگر گزینه "خرید" را لمس کرده باشید باید نسبت به ارائه اطلاعات و مشخصات خود و همراهانتان اقدام کنید تا مشخص شود بلیط های خریداری شده برای چه افرادی هستند. اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد و غیره مسافرین باید در این مرحله وارد شود. جالب است بدانید که اپلیکیشن قاصدک 24 از قابلیت لغو خرید بلیط های هواپیمایی هم پشتیبانی می‌کند که در این شرایط کارمزد مشخصی به عنوان جریمه از وجه پرداختی خریدار کم و مابقی وجه به حساب او واریز می‌شود.

به صورت کلی اگر به دنبال یک اپلیکیشن موبایل برتر برای خرید بلیط هواپیما هستید، برنامه قاصدک 24 یکی از گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود که به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. برای دانلود این برنامه از آیکون‌های زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن قاصدک 24 از کافه بازار

دانلود اپلیکیشن قاصدک 24 از گوگل پلی استور

دانلود اپلیکیشن قاصدک 24 از اپ استور

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟