رونمایی اختصاصی ایسوس از مادربوردهای X299
ایسوس برند نخست تولید کننده مادربورد در جهان، طی مراسمی ویژه و اختصاصی، از آخرین مادربورد های سازگار با سوکت X299 خود در ایران رونمایی کرد.

در این مراسم ابتدا سرپرست بخش فروش دفتر ایسوس آقای امیر درودگریان، به توضیحاتی در مورد اهداف و دستاورد های بخش قطعات ایسوس در سال میلادی جدید پرداخت:
"با فراگیر شدن تب ماینینگ، ایسوس برخلاف سایرین، ماینرها را به رسمیت می‌شناسد و محصولاتی اختصاصی برای آن‌ها تولید کرده است. اگر دغدغه باج افزارهای جدید را دارید، ما در محصولات شبکه خود، با استفاده از راهکار خلاقانه AiProtection، به طور کامل این مشکل جهانی را حل کرده ایم. در نیم سال پیش رو، با فروش محصولات مخصوص کسب کار یا CMS، به کسب و کارهای کوچک و اداره دولتی بیش از پیش رونق خواهیم داد..."
سپس با رونمایی نمادین از مادربورد PRIME X299-DELUXE جایگاه را به آقای سعید مسلمی، مدیر فنی روابط عمومی بخش قطعات ایسوس داد. " در سال 2016 رسانه‌های معتبر در سراسر جهان با برگزاری نظرسنجی برند برتر گیمینگ، ایسوس با کسب 2096 جایزه و تاییدیه، با قدرت به برند نخست گیمینگ جهان شناخته شد. امسال ایسوس برای اولین بار کیت قابل گسترش SDK) AURA) را برای برنامه‌نویسان، کمپانی‌های بازی‌سازی و تولید‌کنندگان سخت‌افزار به صورت رایگان قابل دریافت قرار داد تا همه بتوانند از این فناوری در محصول خود استفاده کنند."
پس از آن نوبت به سری PRIME ایسوس رسید:
مسلمی با توضیحاتی در مورد علت نام‌گذاری این سری بحث را شروع کرد:
" مادربورد PRIME X299-DELUXE با داشتن بیشترین امکانات برای کاربران حرفه ای، محدودیت‌ها را از کاربر دور کرده است. به طور مثال با داشتن نسل جدید شبکه بی‌سیم با استاندارد 802.11ad، تا 4.6 گیگابیت بر ثانیه امکان انتفال اطلاعات را در محیط بی‌سیم فراهم کرده است. شکل ظاهری جدید، نورپردازی چشم‌نواز AURA، LiveDash OLED، کارت ThunderBoltEX ، افزونه FAN EXTENTION و ... مجموعه کاملی از امکانات را برای هر کاربری و سلیقه‌ای در یک مادربورد قرار داده است"
در پایان وی با اشاره به اینکه محصولات جدید در بازار ایران هم اکنون موجود هستند مراسم را به پایان رسانید.

ایسوس

نظر شما چیست؟