Asus ROG Rapture GT-AC5300
31/02/1396 - 21:01
نگاهی به مشخصات اولین روتر اختصاصی بازی ایسوس
ایسوس از یک روتر بی‌سیم پرسرعت اختصاصی برای بازی‌دوستان به نام ROG Rapture GT-AC5300 رونمایی کرد.

1606683296_1_0.gif

این روتر از طراحی و چهره بسیار متفاوتی نسبت به روترهای پرسرعت بازار سود می‌برد و مجهز به هشت آنتن خارجی است که در نوع خودش منحصر‌به‌فرد است. این روتر از سه باند فرکانسی برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند که دو باند فرکانسی روی ۵ گیگاهرتز و با سرعت ۲۱۶۷ مگابیت فعالیت می‌کند و کانال بعدی روی ۲.۴ گیگاهرتز با سرعت ۱۰۰۰ مگابیت است.

مطلب پیشنهادی

حمله به اینترنت با لشکری از امکانات!
معرفی روتر وای‌فای قدرتمند BRT-AC828 ایسوس

مجموع سرعت انتقال اطلاعات روی این سه فرکانس رادیویی به مرز ۵۳۰۰ مگابیت می‌رسد که این روتر را در رده روترهای پرسرعت دنیا قرار می‌دهد. ایسوس روی هریک از این کانال‌های از فناوری MU-MIMO و MIMO 4×4 استفاده می‌کند و حداکثر پهنای‌باند روی فرکانس ۵ گیگاهرتز به ۸۰ مگاهرتز محدود شده است.

میزان حافظه رم این دستگاه ۱۰۲۴ مگابایت و حافظه فلش ۲۵۶ مگابایت است و امکانات ارتباطی آن یک درگاه یک گیگابیتی برای WAN، هشت درگاه یک گیگابیتی برای LAN و دو درگاه USB 3.0 برای اتصال چاپگر و تجهیزات ذخیره‌سازی است.

ایسوی روی این روتر چندین فناوری اختصاصی برای گیمینگ مانند ROG Gaming Center ارایه کرده است که وضعیت روتر را گزارش می‌کند تا بهترین پیکربندی و ترافیک در شبکه برای بازی‌های آنلاین صورت گیرد. فناوری Game Boost نیز امکان مدیریت و کنترل ترافیک روی دو درگاه اترنت این روتر برای مصارف ویژه را فراهم می‌کند.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟