13/09/1399 - 06:58
راهنمای دریافت سیم‌کارت هدیه رایتل
رایتل به مشترکانی که هر یک از سیم کارت‌های دایمی، اعتباری و یا دیتا اپراتور رایتل را خریداری نمایند یک عدد سیم کارت هدیه دریافت می نمایند نوع سیم کارت هدیه با توجه به نوع سیم کارتی که خریداری کرده اید مشخص می شود . اگر سیم کارت اعتباری را خریداری کنید سیم کارت هدیه شما نیز از نوع اعتباری خواهد بود. در ادامه به روش‌های دریافت سیم‌کارت هدیه رایتل اشاره شده است.

طرح سیم‌کارت هدیه رایتل

  • تمامی مشترکینی که اقدام به خرید هر یک از سیم‌کارت‌های رایتل (دائمی و اعتباری) کنند و همچنین مشمول طرح سیم‌کارت هدیه رایتل نیز باشند، می‌توانند یک عدد سیم‌کارت هدیه اعتباری رایتل دریافت کنند.

سیم‌کارت اعتباری هدیه رایتل

  • آن‌دسته از مشترکینی که در بازه زمانی اجرای طرح سیم‌کارت هدیه رایتل، اقدام به خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت‌ رایتل خود کنند، می‌توانند از هدایای بسته آغازین سیم‌کارت اعتباری هدیه که در جدول زیر آمده ‌است، بهره‌مند شوند.
  • لازم به ذکر است که با توجه به نوع سیم‌کارت انتخابی (دائمی و اعتباری)، روش دریافت سیم‌کارت هدیه رایتل متفاوت خواهد بود که در ادامه به آن اشاره می‌شود.

محصولات / خدمات

میزان استفاده مهلت استفاده

اعتبار ریالی

45,000 ریال 7

اینترنت

500 مگابایت 7

روش‌های دریافت سیم‌کارت هدیه رایتل

مشترکین سیم‌کارت اعتباری رایتل

  • پیامک حاوی کد هدیه برای این دسته از مشترکین، 72 ساعت پس از اولین استفاده از سیم‌کارت خریداری شده، ارسال خواهد شد.
  • این مشترکین 30 روز فرصت دارند تا با مراجعه به صفحه ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت و استفاده از این "کد هدیه سیم‌کارت رایتل"، نسبت به ثبت‌نام یک سیم‌کارت اعتباری رایگان به نام خودشان و یا فرد دیگری اقدام نمایند و از هدایای بسته آغازین آن، بهره‌مند شوند.

مشترکین سیم‌کارت دائمی رایتل

  • آن‌دسته از مشترکینی که در بازه زمانی اجرای طرح سیم‌کارت هدیه رایتل، اقدام به خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت‌ دائمی رایتل کنند، از روش‌های زیر می‌توانند یک عدد سیم‌کارت اعتباری هدیه دریافت کرده و از هدایای بسته آغازین آن، بهره‌مند شوند:

مشترکینی که به‌‌صورت حضوری به فروشگاه‌های رایتل مراجعه و اقدام به خرید سیم‌کارت دائمی رایتل کنند، می توانند با استفاده از روش‌های زیر، سیم‌کارت هدیه رایتل خود را دریافت کنند:

  • دریافت سیم‌کارت هدیه رایتل به نام خود
  • درخواست دریافت پیامک حاوی کد هدیه

** پیامک حاوی کد هدیه برای این دسته از مشترکین، 72 ساعت پس از اولین استفاده از سیم‌کارت خریداری شده، ارسال خواهد شد. این مشترکین 30 روز فرصت دارند تا با مراجعه به صفحه ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت، ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت هدیه رایتل و استفاده از این "کد هدیه"، نسبت به ثبت‌نام یک سیم‌کارت اعتباری رایگان به نام خودشان یا فرد دیگری اقدام کرده و از هدایای بسته آغازین آن، بهره‌مند شوند.

مشترکینی که از طریق وب‌سایت رایتل اقدام به خرید سیم‌کارت دایمی نمایند، می توانند با استفاده از یکی از روش های زیر نسبت به دریافت سیم کارت هدیه خود اقدام نمایند:

  • دریافت سیم‌کارت هدیه رایتل به نام خود
  • ثبت نام سیم‌کارت هدیه رایتل به نام شخص دیگری
  • درخواست دریافت پیامک حاوی کد هدیه

** پیامک حاوی کد هدیه برای این دسته از مشترکین، 72 ساعت پس از اولین استفاده از سیم‌کارت خریداری شده، برای آنها ارسال خواهد شد. این مشترکین 30 روز فرصت دارند تا با مراجعه به صفحه ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت، ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت هدیه رایتل و استفاده از این "کد هدیه"، نسبت به ثبت‌نام یک سیم‌کارت اعتباری رایگان به نام خودشان یا فرد دیگری اقدام کرده و از هدایای بسته آغازین آن، بهره‌مند شوند.

  • مشترکینی که از طریق مراجعه به نمایندگی‌های رایتل اقدام به خرید سیم‌کارت دائمی کنند، 72 ساعت پس از اولین استفاده از سیم‌کارت خریداری شده، پیامک حاوی کد هدیه برای آنها ارسال خواهد شد. این مشترکین 30 روز فرصت دارند تا با مراجعه به صفحه ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت ، ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت هدیه رایتل و استفاده از این "کد هدیه"، نسبت به ثبت‌نام یک سیم‌کارت اعتباری رایگان به نام خودشان یا فرد دیگری اقدام کنند و از هدایای بسته آغازین آن، بهره‌مند شوند.

نکات:

  • مدت اعتبار کلیه هدایا 30 روز بوده و پس از اولین استفاده از سیم‌کارت محاسبه می‌گردد. لازم به ذکر است که پس از اتمام مدت اعتبار، هدایای مذکور قابل استفاده نخواهد بود.
  • بسته‌های هدیه و بسته‌های آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته‌ها هستند.
  • جزییات مربوط به قوانین و مقررات طرح‌ها و بسته‌ها از طریق تماس با مرکز خدمات مشتریان قابل دسترسی است.
  • درصورت اتمام هریک از خدمات موجود در بسته (تماس صوتی، حجم ترافیک عادی، حجم ترافیک ساعات افت مصرف، پیامک و ...)، می‌توانید از سایر خدمات بسته تا پایان مهلت زمان اعتبار آن، استفاده نمایید.
  • برخورداري از خدمات سرويس اينترنت نسل چهارم رايتل بدون نياز به تعويض سيم کارت با قرار داشتن در محدوده پوشش دهي 4G و فعال بودن تنظيمات اينترنت نسل چهارم دستگاه شما در کليه طرح هاي رايتل فراهم مي باشد.
  • استفاده از کلیه هدایای بسته آغازین (شامل تماس صوتی، پیامک، و اینترنت) تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل‌های نوین رایتل امکان‌پذیر است؛ در مناطق خارج از پوشش‌دهی رایتل، استفاده از خدمات پایه، شامل تماس صوتی، پیامک و اینترنت تحت پوشش خدمت رومینگ ملی (شبکه نسل دوم / 2G اپراتورهای میزبان) و مطابق تعرفه‌های عادی شبکه رایتل (خارج از بسته) میسر است.
  • اتباع خارجی مقیم ایران، مشمول این طرح نمیگردند.
  • شما رایتلی های عزیز، برای بازیابی کد ثبت نام سیم‌کارت می‌توانید با کلیک بر روی دکمه زیر، کد هدیه خود را بازیابی کنید.

بازیابی کد ثبت نام سیم‌کارت هدیه رایتل

بازیابی کد ثبت نام سیم‌کارت رایتل

ثبت‌نام کد ثبت نام سیم‌کارت هدیه رایتل

ثبت‌نام کد ثبت نام سیم‌کارت رایتل


** شاید به این مطالب علاقه‌مند باشید:

تعرفه قیمت اینترنت ماهانه رایتل پاییز 99 + لیست بسته‌ها

تعرفه قیمت اینترنت ماهانه رایتل پاییز 99 + لیست بسته‌ها

آموزش ثبت نام سیم کارت رایگان رایتل طرح تامین اجتماعی

آموزش ثبت نام سیم کارت رایگان رایتل طرح تامین اجتماعی

لیست بسته‌های اینترنت شبانه رایتل - تابستان 99

لیست بسته‌های اینترنت شبانه رایتل - تابستان 99

راهنمای خرید سیم‌کارت دانشجو و جوان رایتل

راهنمای خرید سیم‌کارت دانشجو و جوان رایتل

لیست بسته‌های اینترنت رایتل

لیست بسته‌های اینترنت رایتل

ایسوس

نظر شما چیست؟