وزیر ارتباطات خبرداد
19/04/1398 - 00:30
24 ساعت تا آغاز طرح اشتغال‌زایی 68 هزارتایی وزارت ارتباطات
دقایقی پیش محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از طرح اشتغال‌زایی 68 هزار تایی وزارت ارتباطات خبر داد.

دقایقی پیش آذری جهرمی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از طرح اشتغال‌زایی 68 هزار تایی وزارت ارتباطات با هشتگ (#ایران_هوشمند و #همه‌_با‌هم‬⁩ برای ⁧‫#آینده‌_روشن) خبر داد. 

متن پست وزیر ارتباطات در مورد طرح اشتغال‌زایی 68 هزار تایی وزارت ارتباطات: 

این بار نوبت ماست...‬ ‫ ۲۴ ساعت تا آغاز طرح اشتغال‌زایی ۶۸ هزارتایی وزارت ارتباطات‬ ‫⁧‫#همه‌با‌هم‬⁩ برای ⁧‫#آینده‌روشن

هنوز وزیر ارتباطات توضیح بیشتری در این مورد ارائه نداده است و برخلاف روال پست های پیشینی که در اینستاگرام منتشر می کرد پاسخی در این زمینه به سوالات متعدد کاربران نداده.

به محض انتشار اخبار بیشتر در این زمینه این مطلب ویرایش شده و گزارش کامل طرح اشتغال‌زایی 68 هزار تایی وزارت ارتباطات منتشر خواهد شد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

. نمی‌خواهیم دیگر فارغ‌التحصیل بیکار داشته باشیم... دیگر نگران مشکلات بیمه و مالیات و راه‌اندازی کسب‌وکار خود نباشید. امروز که برنامه‌ی نوآفرین اشتغال‌زایی وزارت ارتباطات اجرا شود، با ۱۲ برنامه از آینده شما حمایت می‌کنیم: هم از بیمه و مالیات معاف می‌شوید و هم از حمایت مالی و حقوقی برخوردار می‌شوید. روزی استثنایی که مدت‌هاست برای خلق آن برای شما تلاش کردیم. #آینده‌روشن✨ متعلق به شماست، به #ایران‌هوشمند خوش آمدید... #همه‌باهم

A post shared by Mohammad Javad Azari Jahromi (@azarijahromi) on Jul 10, 2019 at 2:42am PDT

ایسوس

نظر شما چیست؟