لینک‌سیس در نمایشگاه CES 2017
لینک‌سیس روتر بی‌سیمی مخصوص بازی معرفی کرد
شرکت لینک‌سیس در کنفرانس خبری پیش از نمایشگاه CES؛ یک سیستم مش وای‌فای و یک روتر بی‌سیم بسیار قدرتمند مخصوص بازی معرفی کرد. WRT32X یک روتر در رده AC3200 با ویژگی‌های بسیار منحصربه‌فرد در شبکه وای‌فای است.

1606683296_1_0.gif

روتر بی‌سیم WRT32X لینک‌سیس از همان طراحی معروف WRT این شرکت استفاده کرده است ولی رنگ غالب آن آبی نیست و این بار یک رنگ سیاه انتخاب شده تا هیبت و چهره روتر بیشتر خودنمایی کند. 

این روتر دوبانده و در رده AC3200 است و از فناوری MU-MIMO سود می‌برد. یک پردازنده دو هسته‌ای از آرم با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز برای این روتر مخصوص بازی انتخاب شده است و چهار آنتن پرقدرت خارجی در اطراف دستگاه دیده می‌شوند. 

لینک‌سیس یک ویژگی Killer Mode برای این روتر طراحی کرده است که می‌تواند به طور خودکار کامپیوترهای متصل به شبکه را شناسایی و طوری پیکربندی کند که بهترین کارایی و عملکرد را در شبکه داشته باشند و بشود به طور ویژه بازی‌های کامپیوتری آنلاین را انجام دهند. 

WRT32X روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز سرعت ۶۰۰ مگابیتی و روی فرکانس ۵ گیگاهرتز سرعت ۲۶۰۰ مگابیتی به نمایش می‌گذارد و ۵ درگاه شبکه اترنت یک گیگابیتی برای اتصال دستگاه‌های مختلف با کابل شبکه به روتر و شبکه بی‌سیم دارد. یک درگاه US‌B 3.0 و یک درگاه ترکیبی USB 2.0/eSATA از دیگر قابلیت‌های ارتباطی روتر جدید لینک‌سیس هستند که اجازه می‌دهند هر نوع اطلاعاتی روی فرمت‌های +FAT32/NTFS/HFS در شبکه به اشتراک گذاشته شود. 

این روترمی‌تواند میان‌افزارهای معروف و اوپن‌سورس OpenWRT یا DD-WRT را اجرا کند. قیمت این روتر ۳۰۰ دلار اعلام شده است. با شروع رسمی نمایشگاه CES 2017 اطلاعات بیشتری درباره این روتر بی‌سیم منتشر خواهد شد. 

 

برای مشاهده دیگر اخبار نمایشگاه CES 2017 می‌توانید اینجا کلیک کنید. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟