احتمالا در CES 2017 شاهد معرفی رسمی این گوشی خواهیم بود
برای دیدار با گلکسی سی 7 پرو سامسونگ آماده باشید!
به احتمال زیاد گوشی هوشمند گلکسی سی 7 پرو سامسونگ (Samsung Galaxy C7 Pro) به‌زودی از سازمان تنا (TENAA) تأییدیه عرضه دریافت می‌کند، چرا که دیروز شاهد انتشار عکس و برخی مشخصات فنی این گوشی از سوی این سازمان بودیم. پیش‌بینی می‌کنیم که در جریان نمایشگاه CES 2017 شاهد معرفی رسمی این گوشی هوشمند باشیم. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی این اسمارت‌فون داشته باشیم.

مدتی است که شایعات و خبرهای غیررسمی متعددی در رابطه با نسخه پرو سری محصولات گلکسی سی سامسونگ منتشر می‌شود، اما هم اکنون سازمان تنا اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند گلکسی سی 7 پرو سامسونگ ارائه کرده است. لازم به اشاره است که سازمان تنا در واقع سازمانی مشابه با سازمان FCC ایالات متحده است که وظیفه دارد پیش از عرضه هر محصول دیجیتال و ارتباطی در کشور چین برای آن مجوز صادر کند. عموما هنگامی که یک گوشی از سوی سازمان تنا تأییدیه عرضه دریافت می‌کند، زمان چندان زیادی تا معرفی رسمی آن باقی نمانده است.

مطلب پیشنهادی

با گران‌ترین گوشی‌های دنیا آشنا شوید!
۱۰ گوشی گران و فانتزی دنیا در سال ۲۰۱۶

سازمان تنا همواره مشخصات فنی گوشی‌هایی که از آن تأییدیه دریافت می‌کنند را فاش می‌نماید. روال مشابه برای گوشی گلکسی سی 7 پرو سامسونگ هم طی شده اما متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد آن منتشر نشده است. بنا به گزارش سازمان تنا، گوشی هوشمند گلکسی سی 7 پرو سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 626 کوالکام و رم 4 گیگابایتی مجهز می‌شود و حافظه داخلی دستگاه به طور پیش‌فرض ظرفیت 64 گیگابایتی را ارائه می‌کند. ظاهرا دوربین اصلی دستگاه از سنسوری 16 مگاپیکسلی با چراغ فلش LED دوبل تشکیل شده و دستگاه احتمالا به اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز است. این اسکنر در دکمه هوم (Home) گوشی تعبیه شده که دقیقا در بخش زیرین نمایشگر آن واقع است.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی هوشمند گلکسی سی 7 پرو سامسونگ منتشر نشده است. طبق پیش‌بینی‌ها، احتمال می‌دهیم که سامسونگ این محصول را در جریان نمایشگاه CES 2017 که در ماه ژانویه برگزار می‌شود رونمایی کند. با این حال هنوز سامسونگ در قبال این موضوع هیچ اطلاعات رسمی منتشر نکرده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟