تاریخ رونمایی گلکسی سی 9 سامسونگ رسما مشخص شد
سامسونگ: فبلت گلکسی سی 9 روز جمعه معرفی می‌شود
سامسونگ امروز به طور رسمی اعلام کرد که گوشی یا فبلت گلکسی سی 9 این شرکت (Samsung Galaxy C9) در روز بیست و یکم ماه اکتبر مصادف با جمعه سی مهر ماه معرفی می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

با مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 به وجود آمد، سامسونگ یا همان غول کره‌ای صنعت موبایل سال خوبی را پشت سر نگذاشته است. اگرچه فروش گوشی گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) سامسونگ فوق‌العاده بوده اما در هر حال مشکلات فنی نوت 7 تجربه‌ای تلخ را برای این شرکت و طرفداران آن به ارمغان آورد. اما مشکلات به وجود آمده نمی‌توانند منجر به عدم تمرکز سامسونگ بر روی سایر محصولاتش شوند. به بیان دیگر شاید فبلت گلکسی نوت 7 روانه بازار نشود، اما می‌توانیم منتظر سایر محصولات با کیفیت سامسونگ باشیم.

مطلب پیشنهادی

چگونه گلکسی نوت ۵ را به گلکسی نوت ۷ تبدیل کنیم!
آموزش استفاده از قابلیت‌های خاص نوت 7 در فبلت گلکسی نوت 5

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش سامسونگ به طور رسمی تیزر تبلیغاتی مربوط به گوشی گلکسی سی 9 خود را منتشر کرده بود. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این موضوع را می‌توانید از مقاله "تیزر تبلیغاتی فبلت گلکسی سی 9 سامسونگ منتشر شد" مطالعه کنید. در این تیزر به زمان معرفی گوشی گلکسی سی 9 سامسونگ اشاره‌ای نشده بود و تنها می‌توانستیم حدس بزنیم که سامسونگ در این گوشی سیستم یا مسیر آنتن‌دهی متفاوتی را ارائه می‌کند. حال سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده که گوشی گلکسی سی 9 دو روز دیگر و در تاریخ سی مهر ماه معرفی می‌شود!

گلکسی سی 9 سامسونگ

سامسونگ عنوان کرده که برای رونمایی از فبلت یا گوشی گلکسی سی 9 یک کنفرانس کوچک و اختصاصی را برگزار می‌کند. با توجه به اینکه گوشی مورد نظر چندی پیش از سازمان تنا (TENAA) تأییدیه عرضه دریافت کرده بود باید بگوییم که این محصول به احتمال زیاد از صفحه نمایشی 6 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی مجهز می‌شود. صفحه نمایش 6 اینچی این فبلت از نوع آمولد (AMOLED) است و دستگاه از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 652 کوالکام بهره‌مند می‌شود. رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی پیش‌فرض 64 گیگابایتی هم از دیگر مشخصات فنی و احتمال فبلت گلکسی سی 9 سامسونگ هستند.

به نظر می‌رسد که فبلت گلکسی سی 9 سامسونگ علاوه بر دارا بودن حافظه داخلی 64 گیگابایتی از اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) به منظور افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات هم پشتیبانی می‌کند. سامسونگ برای دوربین اصلی این محصول سنسوری قدرتمند و 16 مگاپیکسلی را در نظر گرفته و باتری دستگاه ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد. همچنین دکمه هوم این فبلت که در زیر صفحه نمایش آن تعبیه شده نقش اسکنر اثر انگشت دستگاه را هم ایفا می‌کند.

گلکسی سی 9 سامسونگ

فبلت گلکسی سی 9 از اتصال همزمان دو سیم کارت پشتیبانی به عمل می‌آورد و سیستم‌عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده آن، اندروید 6.0.1 مارشمالو است. رابط کاربر تاچ‌ویز (TouchWiz) سامسونگ هم بدون تردید در این فبلت نصب و راه‌اندازی می‌شود. ظاهرا فبلت 6 اینچی گلکسی سی 9 از ضخامت بدنه ناچیز و برابر با 6.9 میلیمتر بهره‌مند خواهد بود و وزن کلی دستگاه 185 گرم عنوان شده است. متاسفانه هنوز اشاره دقیقی به قیمت احتمالی این فبلت نشده اما بدون شک در کمتر از 48 ساعت دیگر به اطلاعات رسمی مرتبط با این گوشی دست پیدا می‌کنیم.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟