CES 2016: آی‌زون؛ یک دوربین دوست‌داشتنی دیگر از پولاروید + تصویر
Polaroid عاشق ساختن دوربین‌های بانمک است. دوربین‌های اکشن Cube، دوربین تازه معرفی شده +Snap و همین دوربین iZone این شرکت که در این مقاله به معرفی کوتاه آن خواهیم پرداخت؛ همگی زیبا و دوست‌داشتنی هستند.

1606683296_1_0.gif

این دوربین‌های کوچک را می‌توانید در غرفه پولاروید در نمایشگاه CES پیدا کنید. در نگاه اول احتمالا فکر می‌کنید ماشین لباس‌شویی جیبی هستند اما نه، آن‌ها دوربین‌اند.

این کوچولوهای بانمک یک سنسور 18 مگاپیکسلی دارند، به بزرگ‌نمایی اوپتیکال 8x مجهز‌اند که با دکمه‌های ببب +/- پهلوی آن کنترل می‌شود، و یک نمایشگر ال‌سی‌دی 2 اینچی در پشت آن تعبیه شده است. دکمه شاتر (عکاسی) در وسط و در بالای دوربین قرار گرفته است.

آی‌زون ویدئوهای 1080p با کیفیت تمام HD نیز ضبط می‌کند. عکس‌ها و ویدئوها را می‌توان با وای‌فای و از طریق یک اپ به دستگاه‌های آندرویدی و iOS منتقل کرد. همچنین اگر صفحه 2 اینچی برای‌تان خیلی کوچک است می‌توانید از دستگاه موبایل‌تان به عنوان نمایشگر دوربین استفاده کنید.

در آی‌زون هیچ اثری از فضای ذخیره‌سازی داخلی نیست اما می‌توانید به آسانی (و با قیمتی ناچیز) یک کارت microSD به آن اضافه کنید.

دوربین‌های دموی موجود در نمایشگاه هیچ‌کدام به اندازه کافی باتری نداشتند تا بتوان با آن‌ها عکاسی کرد و کیفیت عکس‌های آن‌ها را محک زد. اما با در نظر گرفتن دوربین‌های دیجیتال قبلی پولاروید نمی‌شود توقع عکس‌هایی فوق‌العاده داشت. آی‌زون بهار سال آینده با قیمت 180 دلار عرضه خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟