باز هم یک ویدیوی جدید از روبات تازه بوستون داینامیکس
ویدیو: با دیدن پشتک زیبای این روبات یاد ژیمناست‌ها می‌افتید
شرکت "بوستون داینامیکس" یکی از معروف‌ترین شرکت‌های دنیا در زمینه طراحی روبات است. به‌تازگی، ویدیوی جدیدی از این شرکت منتشر شده که در آن "اطلس" در حال پشتک زدن و هنرنمایی است.

1606683296_1_0.gif

همه علاقه‌مندان دنیای فناوری و به‌ویژه دوست‌داران روبات‌ها با شرکت "بوستون داینامیکس" و نوآوری‌های آن‌ها در این زمینه آشنا هستند. این شرکت هرچند وقت یک‌بار با انتشار ویدیوهای مربوط به هنرنمایی روبات‌های خود باعث تحسین همگان می‌شود. جالب این‌جا است که هر ویدیو از ویدیوی قبلی هیجان‌انگیزتر و دلهره‌آورتر است.

در تازه‌ترین ویدیوی منتشر شده این شرکت یک ماشین روبات شبیه به‌انسان به‌نام "اطلس" معرفی شده است. قد این روبات حدود 175 سانتی‌متر است و با به‌روزرسانی‌های صورت گرفته در آن، اطلس فعلی سبک‌تر و چالاک‌تر از مدل سال گذشته و سایر اجداد خود است. شاید با دیدن این ویدیو و مشاهده آن یاد هنرپیشه رزمی‌کار و دوست داشتنی دنیای سینما «جکی چان» بیافتید. 

اطلس یاد گرفته تا پشتک بزند و حتی قادر است تا بسیار آهسته حرکت کند. نسخه قبلی این روبات خیلی با احتیاط حرکات‌اش را انجام می‌داد، ولی حرکات و پرش‌های نسخه جدید به‌شکلی است که گویی به‌هیچ چیز در این دنیا اهمیت نمی‌دهد. دیدن حرکات جالب اطلس در این ویدیو مطمئنا شما را هم به‌وجد خواهد آورد. پس، بهتر است ویدیوی زیر را مشاهده کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟