معرفی سوییچ جدید دی لینک DGS-1510-28X
درصورتی ‌که به دنبال سوئیچی هستید که ترکیبی از قابلیت‌های گیگابیت و 10 گیگابیت را در اختیارتان قرار دهد DGS-1510-28X دی-لینک را حتماً در لیست خرید خود در نظر بگیرید.
این سوئیچ مدیریتی هوشمند دارای 24 پورت گیگابیت و 4 پورت 10 گیگابیت (SFP+) است. طراحی این سوئیچ در ابعاد استاندارد 19 اینچ به‌منظور قرارگیری در رک سرور انجام شده است، با این‌وجود می‌توان به‌صورت دسکتاپ نیز از آن استفاده نمود.

1606683296_1_0.gif

برخی از قابلیت‌های پیشرفته‌ای که در این سوئیچ بکار رفته در ادامه به‌اختصار معرفی کرده‌ایم:
DGS-1510-28X Stacking به‌صورت مجازی و با به‌کارگیری تنها یک آدرس IP تا 32 سوئیچ و به‌صورت فیزیکی تا 6 سوئیچ با استفاده از لینک‌های پرسرعت پورت‌های (10G (+SFP را امکان‌پذیر می‌سازد.
همراه با ویژگی‌های پیشرفته لایه 2، امکان اختصاص ترافیک برای سیستم‌های نظارتی و VLAN نیز وجود دارد که با جلوگیری از ایجاد بار اضافه بر روی سوئیچ به عملکرد بهینه دستگاه کمک می‌کند. همچنین با فعال کردن AUTO VLAN به‌صورت خودکار داده‌های مخابره شده به تلفن‌ها و دوربین‌های تحت شبکه را با تفکیک ترافیک در VLAN مختص خود قرار می‌دهد. همچنین این سوئیچ از ویژگی پرکاربرد لایه 
3 Static route پشتیبانی می‌کند. 
بهره‌مندی از فناوری گرین قابلیت‌های بیشتری را برای مصرف بهینه انرژی فراهم کرده است مانند خاموش کردن پورت‌های بدون استفاده، زمان‌بندی پورت‌های خاموش، در نظر گرفته شدن حالت هایبرنیت برای سوئیچ و کنترل روشنایی نشانگرهای وضعیت.
DGS-1510-28X دی-لینک را می‌توان از طریق کنسول و یا رابط کاربری گرافیکی مبتنی بر وب مدیریت نمود. در مقایسه با سایر سوئیچ‌های موجود در بازار، کار کردن با پنل مدیریت تحت وب دی-لینک بسیار ساده بوده و از امکانات آن می‌توان به بررسی میزان مصرف پردازشگر و فراهم نمودن قابلیت اتصال به RADIUS سرور را نام برد.
این سوئیچ با گارانتی سه ساله شرکت خدمات کامپیوتری ایزی، تنها نماینده رسمی دی-لینک در ایران ارائه می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟