01/11/1397 - 09:40

1606683296_1_0.gif

به کلیه کاربرانی که قصد عضویت در سایت را دارند توصیه می کنیم که قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کنند، ثبت‌نام شما در وب سایت ماهنامه شبکه به منزله قبول کلیه شرایط مندرج در این صفحه می‌باشد.

  1. عضویت در سایت شبکه رایگان است.
  2. مسئولیت حفظ رمز عبور با کاربران است و سایت شبکه در قبال عدم مراقبت کابران و سوء استفاده­های احتمالی ناشی از آن، مسئولیتی ندارد.
  3. مسئولیت واقعی و درست بودن اطلاعات درج شده در سایت توسط کاربران به عهده خود اشخاص است و سایت شبکه در این خصوص مسئولیتی ندارد. سایت فقط در قبال اطلاعات درج شده توسط خود سایت مسئول است.
  4. علامت تجاری شبکه متعلق به سایت است و هرگونه استفاده از آن بدون اجازه کتبی از مدیریت سایت خلاف و قابل پیگیری قضایی است.
  5. تمامی محصولات وب سایت شبکه که نیاز به خرید دارند، تنها برای استفاده شخصی و غیرتجاری شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات، مطابق قوانین کشور پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی، حقوقی و یا وب سایتی به هیچ عنوان نمی­تواند از اطلاعات موجود در وب سایت برای فروش، بازتولید، یا ایجاد ترافیک در وب سایت خود استفاده کند. در صورت تمایل به استفاده از محصولات وب سایت جهت مقاصد تجاری حتما باید از قبل ما را مطلع ساخته و با ما تماس بگیرید.
  6. استفاده از مقالات "سایت ماهنامه شبکه" برای وب سایت ها و وبلاگ‌های شخصی تنها با ذکر منبع مقاله و آدرس وب سایت شبکه مجاز است.
  7. کاربران می بایست هنگام ثبت‌نام و سفارش محصول مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
  8. عضویت در این سایت به منزله قبولی کلیه شرایط بالاست.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟