16/07/1401 - 20:28
خرید سرور مجازی هاستینگ سی پنل و دایرکت ادمین با قیمت ارزان
سرور مجازی هاستینگ ( Hosting VPS ) را می توان یک ماشین مجازی  آماده و کانفیگ شده برای ارائه خدمات هاستینگ با کنترل پنل های معروف نظیر سی پنل و دایرکت ادمین دانست که بسته به نیاز مشتری می تواند در داخل و یا خارج از کشور ارائه کرد. این سرور ها بستر لازم برای قرار گرفتن وب سایت های  مختلف را دارند و نیازی به انجام زمان  اضافه برای تغییرات اضافه را ندارند و این خدمات  با پیکربندی کامل اولیه و لایسنس کنترل پنل های شناخته شده دایرکت ادمین (Directadmin) ، پلسک (Plesk) و سی پنل (Cpanel) به کاربران ارائه می گردند.

بسیاری از شرکت ها و کاربرانی که در حال حاضر از هاست اشتراکی استفاده می کنند به دلیل کندی، مشکلات و  و محدودیت هایی که در سفارشی سازی وجود دارد، عدم دسترسی به کلیه امکانات سرور میزبان و سخت افزار تهیه شده ، نگرانی از نبود امنیت کافی بر روی سرور و کاهش سرعت سایت خود از سرویس های دریافتی در این حوزه ناراضی می باشند و در نتیجه سرویس هاست اشتراکی برای آنها ناکارامد می باشد. تهیه سرور مجازی هاستینگ برای این افراد می تواند هم در هزینه ها صرفه جویی کند هم سرعت و امکانات به مراتب بیشتر و بهتری را برای آن ها به ارمغان آورد.

حتی اگر هدف شما فروش هاست و طراحی سایت های اینترنتی باشد استفاده از سرور مجازی هاستینگ می تواند پاسخگوی کلیه نیاز های شما با صرف کمترین زمان در مدیریت سرور باشد.

سرور مجازی هاستینگ چیست؟

سرور مجازی هاستینگ توشن  به صورت یک پکیج  آماده با منابع سخت افزاری مختلف و قابل انتخاب در چند پلن به کاربران ارائه می گردد و تمامی مراحل نصب و راه اندازی اولیه از قبیل نصب سیستم عامل، نصب کنترل پنل هاستینگ، خرید و درج لایسنس اورجینال محصول به همراه  تنظیمات شبکه و اولیه برای قرارگیری وبسایت مشترک توسط این شرکت انجام می گیرد.

 بر خلاف هاست های اشتراکی که سرعت سایت ها به دلیل اشتراک منابع سرور میزان  با سایت های دیگر مشترکین ممکن است با کاهش سرعت و کمبود منابع و یا خطرات امنیتی مواجه شود، در سرور هاستینگ منابع شامل رم، پردازنده و دیسک به صورت اختصاصی در اختیار مشترک قرار می گیرد و مشترک می تواند تعداد نامحدودی (بر اساس ظرفیت سرور مجازی) سایت را بر روی سرور خود قرار داده و آنها را در دسترس عموم قرار دهد.

بزرگترین مزیت استفاده از این سرور ها حذف نیاز به دانش لینوکس و کار با محیط تحت کامند های دستوری لینوکس است چرا که نصب کنترل پنل ها و نصب پیش نیاز های مورد نیاز بر روی سیستم عامل لینوکس به دانش پیشرفته و تجربه کار با سیستم عامل های لینوکس نظیر اوبونتو، دبین و سنت او اس را دارد.

مزایای استفاده از سرور هاستینگ نسبت به هاست اشتراکی و اختصاصی

  1. منابع سخت افزاری اختصاصی و مستقل
  2. دسترسی نامحدود به امکانات کنترل پنل هاستینگ و پنل مدیر کل آن
  3. امکان اعمال تغییرات نرم افزاری مورد نیاز بر روی سرور در هر زمان
  4. ارتقاء منابع سرور نهایتا با چند ساعت زمان
  5. افزایش امنیت وب سایت
  6. استفاده از منابع سرور به صورت اختصاصی توسط مشترک
  7. افزایش سرعت و بهره وری سایت
  8. امکان نصب کنترل پنل هاستینگ و سیستم عامل قابل پشتیبانی دلخواه مشترک
  9. استفاده از کنترل پنل استاندارد و دارای لایسنس
  10. امکان تنظیم دیواره آتش (Firewall) بر اساس نیاز کاربر
  11. ارائه ای پی اختصاصی برای سرور مجازی
  12. بهبود عملکرد سایت و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو SEO

سرور مجازی سی پنل چیست؟

سرور مجازی سی پنل یک سرور مجازی کانفیگ شده با سیستم عامل لینوکس و کنترل پنل معروف cPanel  است. cPanel یکی از محبوب ترین کنترل پنل های مبتنی بر لینوکس برای میزبانی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی است. سی پنل به شما اجازه می دهد به راحتی بیشتر خدمات را در یک مکان مدیریت کنید. سیپنل شما را قادر به مدیریت حساب میزبانی وب با حداکثر بهره وری می کند و کمتری کسی را می توان پیدا کرد که تجربه کار با این کنترل پنل را نداشته باشد.

این کنترل پنل  یکی از محبوب ترین کنترل پنل ها در کشور های بسیاری است. بسیاری از شرکت های میزبانی وب cPanel VPS را به عنوان بخشی از بسته میزبانی خود به مشتریان عرضه می کنند. cPanel دارای دو رابط، یک رابط کاربری به نام cPanel و یک رابط مدیریت سرور به نام (Web Host Manager (WHM است. این ترکیب به کاربران امکان می دهد وب سایت خود را مدیریت کرده و از ارائه دهندگان میزبان ابزارهایی برای مدیریت سرور تهیه کنند. هم اکنون cPanel متعلق به شرکتی با همین نام است و توزیع می شود. تا سال 2002 این نرم افزار واقعاً شروع به کار حرفه ای نکرد، اما از آن زمان به بعد بسیار محبوب شد.

سرور مجازی دایرکت ادمین چیست؟

سرور مجازی دایرکت ادمین عملا یک VPS  است که بر روی آن یکی از سیستم عامی های لینوکس به همراه کنترل پنل Directadmin  نصب شده است. حتما افراد فعال در زمینه وبمستری حداقل یکبار نام این کنترل پنل را شنیده اند. یک  کنترل پنل میزبانی وب از شرکت کانادایی محبوب و پرقدرت دایرکت ادمین که در عین حال داشتن امکانات زیاد بسیار سبک و خوش دست است.Direct Admin   کنترل پنل لینوکسی ای می باشد جهت کنترل و مدیریت آسان تر سرویس های میزبانی (هاست لینوکس) و وبسایت این کنترل پنل با نسخه های متعددی از جمله ردهت، فدورا، لینوکس رد هت اینترپرایز، سنت‌اواس، فری بی‌اس‌دی، اوبونتو و دبیان سازگاری کامل دارد.

از مهم ترین ویژگی های DirectAdmin می توانیم به رابط کاربری راحت، سرعت و پایداری بالا، پشتیبانی قوی، قیمت مناسب اشاره کنیم. این موارد از جمله برترین ویژگی ها و خصوصیاتی است که می توانیم برای این پنل مدیریت نام ببریم. به صورت کلی DirectAdmin در سه سطح دسترسی وجود دارد از جمله: ادمین، نماینده و کاربر.

هر یک از این سطح ها دارای ویژگی هایی هستند که می توانند به عنوان قابلیت ها و امکانات Direct Admin شناخته شوند. این پنل مدیریت شامل بخش های متنوعی می باشد که در ادامه به مهم ترین قسمت های آن اشاره خواهیم کرد. توجه داشته باشید که هر یک از این قسمت ها وظایف مخصوص به خود را دارند و می توانند کابردهای متنوعی داشته باشند.

سرور مجازی هاستینگ ارزان را از کجا بخرم؟

از توشن! شرکت توشن Toshan یکی از شرکت های قدیمی و با تجربه در زمینه ارائه سرور مجازی و سرور اختصاصی در داخل و خارج از کشور است و امتحان خود را در این سال ها پس داده است. این شرکت در حال حاضر هزاران کاربر در سرتاسر ایران و جهان دارد و به راحتی می توانید به صورت آنلاین سرور مورد نیاز با سخت افزار مد نظر خود را از این شرکت تهیه کنید. برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس حاصل فرمایید و یا اینکه به صفحه زیر مراجعه نمایید:

  • toshan.net/vps/hosting

ایسوس

نظر شما چیست؟