12/06/1398 - 17:25
جدیدترین لپ‌تاپ 15اینچی سری5000 دل اینسپایرون در ایران
لپ‌تاپ اینسپایرون Dell Inspiron 5584 از سری لپ‌تاپ های جدید و قدرتمند خانواده اینسپایرون و از سری 5000 کمپانی بزرگ دل می‌باشد. بدنه این مدل براق ‌، صاف، بسیار زیبا و مشتری پسند طراحی شده و تغییرات زیادی با مدل‌های قبلی خود داشته. این مدل با رنگ‌های آبی و نقره‌ای عرضه شده و توانسته سلیقه بسیاری از کاربران را تامین کند.

قدرت انعطاف پذیری را تجربه کنید:

آخرین پردازنده‌ها : لپ‌تاپ دل اینسپایرون Inspiron 5584 از پردازنده‌های نسل هشتم اینتل ® تحویل باورنکردنی و پاسخگویی سلیس و یکپارچگی عملکرد چندگانه می‌باشد . این محصول با آخرین متد روز طراحی شده و از جدیدترین پردازنده قدرتمند اینتل نسل هشتم Core i7-8565U  با 8MB Cache   استفاده می‌کند.

حافظه و حافظه ذخیره‌سازی:

با لپ‌تاپ دل اینسپایرون Inspiron 5584 به راحتی بین برنامه‌هایی که باز هستند با حداکثر 16 گیگ حافظه به جلو و عقب بروید. حافظه نوت‌بوک اینسپایرون 5584 از نوع DDR4 2666MHz می‌باشد .فیلم‌ها، عکس‌ها و موسیقی را تا حداکثر 2DB HDD  یا حداکثر  512GB PCle SSD M.2  ذخیره کنید.

با درایو دوتایی از بهترین‌های هر دو دنیا لذت ببرید:

حاشیه باریک: با طراحی ظریف و باریک توجه خود را به جایی که مربوط به صفحه نمایش شما است متمرکز کنید. همچنین این دستگاه با صفحه نمایش مات و در ابعاد 15.6 اینچ از نوع Full HD  بوده که برای امور گرافیکی و مالتی مدیا بسیار کاربردی است .

گرافیک دراماتیک: لپ‌تاپ دل اینسپایرون 5584 دارای گرافیک‌های گسسته NVIDIA® MX130 اختیاری با حداکثر 4 گیگابایت VRAM GDDR5 می‌باشد که برای گرافیست‌ها و حتی گیمرها مناسب است.

صفحه کلید دارای نور پس زمینه:

به‌راحتی زیر نور کم مانند وقتی که در یک پرواز عصر هستید‌، یا نیاز به دسترسی خود در رختخواب دارید با صفحه کلید این نوت بوک که دارای نور پس زمینه می‌باشد اختیاری تایپ کنید. در سمت راست این دستگاه یک درگاه کارتخوان، یک درگاه  USB 2.0و شیار قفل دستگاه و در سمت چپ سوکت پاور، پورت USB 3.1 Gen 1 Type-C ، HDMI‌ ، Lan RJ45، دو پورت USB 3.1 Gen 1 و سوکت هدست قرار گرفته است.

Ports & Slots Laptop Dell Inspiron5584

 1SD Card Reader | 2. USB 2.0 | 3. Wedge-shaped lock slot | 4. Power | 5. Optional USB 3.1 Gen 1 Type-C™ (data only) | 6. HDMI 1.4b | 7. RJ45 | 8. USB 3.1 Gen 1 (2x) | 9. Headphone & Microphone Audio Jack

دکمه پاور برای داشتن ظاهری زیبا و روان برروی کی‌بورد و حسگر اثرانگشت روی آن طراحی شده است. وزن لپ‌تاپ دل اینسپایرون5584 کمتر از دو کیلوگرم است.

لپ‌تاپ دل اینسپایرون INSPIRON 5584خود را با Dell Mobile Connect هماهنگ کنید.

یکپارچه‌سازی رایانه شخصی/گوشی همراه هوشمند:

دستیابی چندگانه دستگاه‌ها بدون برهم زدن ( پرت کردن ) توجه شما .

Dell Mobile Connect  با هردو برنامه iOS و Android  گوشی همراه هوشمند با لپ‌تاپ شما جفت می‌شود.

محدود کردن اختلالات:

با Dell Mobile Connect شما می‌توانید تماس برقرار کنید، پیامک ارسال کنید ، اعلان دریافت کنید و حتی تلفن Android خود را روی رایانه خود شخصی منعکس کنید و با همه برنامه‌های مورد علاقه خود ارتباط برقرار کند.

حفظ حریم خصوصی شما: تلفن همراه شما توسط اتصال نقطه به نقطه به رایانه شخصی شما متصل می شود، از اتصالات شما محافظت می‌کند. بنابراین داده‌های شما هیچ‌گاه در معرض اتصالات ناامن اینترنت قرار نمی‌گیرد .

انتقال آسان : سریعا عکس‌ها، فیلم‌ها و اسناد را از رایانه‌های شخصی به تلفن‌های اندروید شما و یا برعکس منتقل می‌کند بدون این که به سرویس‌های ذخیره‌سازی یا کابل‌های دست و پا گیر نیاز داشته باشد. برنامه Dell Mobile Connect  باید در رایانه شخصی و تلفن هوشمند شما بارگیری شود. و در برنامه های موبایلی تاثیر می‌گذارد که فقط در دستگاه‌های اندورید شفاف‌سازی شده است طریق آینه‌کاری موجود فقط در دستگاه‌های Android. Dell Mobile Connect در ویندوز 10 در حالت S موجود نیست. این محصول هم اکنون در فروشگاه دلــیران قابل عرضه میباشد .

برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟