20/01/1398 - 20:18
آموزش افزایش بازدید سایت از طریق بهینه‌سازی و سئو سایت
اساساً، فرصت جستجو به تعداد و نوع ترافیک ارگانیکی که شما به طور بالقوه می‌توانید از رنک شدن یک عبارت خاص کسب کنید، اشاره دارد.
تولید محتوا ی مفید و بدست آوردن لینک‌های با اتوریتی بالا، عناصری مهم در بهبود رتبه سایت در گوگل و رتبه بندی برای جستجو هستند، اما اگر شما فرصت مناسبی را هدف‌گیری نکنید، این تلاش‌ها می‌تواند بیهوده باشند.

1606683296_1_0.gif

چطور از طریق سئو ترافیک سایت را افزایش دهیم و در نتیجه در افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر هم موفق باشیم؟

شناسایی فرصت های جستجو با تجزیه و تحلیل رقابت شروع می‌شود. شما باید بدانید که چطور رقابت شما باعث کسب ترافیک ارگانیک می‌شود تا بدانید که چگونه می‌توانید ترافیک ارگانیک را برای سایت خود جذب کنید.

وب سایت ویرلن مقالات آموزشی بسیار خوبی را در زمینه آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ منتشر می‌کند که برای افزایش بازدید سایت و همچنین افزایش مخاطبان تاثیر قابل توجهی دارد.

در این بخش به تیتر چند مورد از این مقالات اشاره می‌کنیم، برای مطالعه مقالات بروی تیتر هر مطلب کلیک کنید:

آموزش سئو داخلی یا On-Page SEO  

در این مقاله بهترین راه های پیاده‌سازی سئو داخلی یا on-page برای سال ۲۰۱۹ را بررسی می‌کنیم :

  1. خزنده ها و Googlebot چگونه سایت و صفحات وب شما را می‌خزند؟
  2. UX  محتوای صفحه شما چیست؟
  3. ارزش محتوای صفحه شما چقدر است؟

بهینه‌سازی سایت برای هدف یا قصد کاربر را ارزیابی کنید، ببینید کدام ویژگی SERP نشان داده می‌شود؟

شما باید برای قصد کاربر از بازدید نیز صفحه را بهینه‌سازی کنید. بنابراین بهتر است SERP را ارزیابی کنید. اگر آن صفحه ای که در نتیجه جستجو نشان داده شده، تعداد زیادی تصاویر یا شاید ویدیوها داشته باشد، پس شما هم باید آن را به صفحه خود اضافه کنید، زیرا به وضوح این چیزی است که مردم دنبال آن هستند.

تست خوانایی Flesch-Kincaid

خوانایی یک صفحه چیست؟ هرچه یک صفحه برای خواندن ساده تر باشد بهتر است، اما بهتر است فقط این مورد را هنگام نوشتن مطلب در ذهن داشته باشید... ادامه مطلب را در سایت ویرلن مطالعه کنید.

سئو و بازاریابی سئو هوشمندانه‌تر با ترندهای ۲۰۱۹

آموزش افزایش بازدید سایت از طریق بهینه‌سازی و سئو سایت

تکنیک‌های جدید سئو که باید برای بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ بهتر بدانید:

بازاریابی سئو چیست؟ قوانین بازی سئو اغلب تغییر می‌کنند و رسیدن به مقام اول در جستجو یا SERP دیگر هدف نهایی نیست. همراه با تکامل موتورهای جستجو، فرصت های جدیدی برای افزایش ترافیک جستجو بوجود می‌آیند که البته لزوما با جستجوی ارگانیک در ارتباط نیستند.
ترند ها یا روندهای مورد هدف در بازاریابی سئو مانند محبوبیت اسنیپت‌ها، محتوای بصری و جستجو صوتی اغلب نتایج بهتری را در مقایسه با تمرکز بر رتبه بندی ارائه می‌دهند. بنابراین، مهم است که به چگونگی ترکیب ترندهای دایر (برپا) و رو به رشد برای ایجاد یک استراتژی واقعاً موثر برای سئوی سایت و دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹ فکر کنید.
در کنار استفاده از روش‌های سنتی‌تر که همچنان موثر خواهند بود، روندها و تاکتیک‌های سئو که در این پست معرفی می‌کنیم، می تواند به طور قابل توجهی روش SEO یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو را تغییر دهند.
در این مقاله، ما ۱۰ روند یا ترند در جهانِ ترافیک ارگانیک را بررسی خواهیم کرد که باید در لیست همه سئوکارها قرار گیرند.
برای پیش افتادن در رقابت سئو این بایدها را بررسی کنید!
ادامه مطلب را در سایت ویرلن مطالعه کنید.‍

سئو سایت با دامین اتوریتی جدید چه تغییری خواهد کرد؟

آموزش افزایش بازدید سایت از طریق بهینه‌سازی و سئو سایت

سایت Moz طبق برنامه Domain Authority جدید را در تاریخ ۵ مارس ۲۰۱۹ – ۱۴ بهمن ۹۷ پیاده‌سازی کرد.
قدرت دامنه یا دامین اتوریتی (Domain Authority) به یکی از استانداردهای صنعت سئو سایت تبدیل شده است تا قدرت یک دامنه نسبت به رتبه بندی اندازه گیری شود. وبسایت Moz متوجه شده که ثبات نقش مهمی در ارزش قدرت دامنه برای مشتریان دارد، بنابراین هدف اطمینان حاصل کردن از این است که قدرت دامنه جدید تغییرات قابل توجهی را ایجاد خواهد کرد.

چه چیزی تغییر کرده است؟

آنچه در ادامه ذکر می شود برخی از تغییرات فنی است که در قدرت دامنه جدید ایجاد شده است.
اگر قدرت دامنه با سایت‌های دیگر مقایسه نشود، معیاری بی معنی خواهد بود. مهم این نیست که قدرت دامنه ی سایت شما کاهش یا افزایش می یابد مهم تغییراتی است که نسبت به رقبا ایجاد می شود. هنگامی کهMoz  قدرت دامنه جدید را راه‌اندازی کند، مطمئن شوید که نمره ی رقبایتان را نیز همانند خود بررسی می‌کنید، زیرا آنها به احتمال زیاد در جهت مشابه دچار نوسان می‌شوند.
ادامه مطلب را در سایت ویرلن مطالعه کنید.‍

جدید ترین ابزار سئو

آموزش افزایش بازدید سایت از طریق بهینه‌سازی و سئو سایت

در بسیاری از موارد، بروزرسانی‌های گوگل برنامه‌ریزی‌های بازاریابان و سئوکار ها را بهم می‌ریزد.
البته به وضوح مشخص است که این اعمال تغییرات، جهت رفع اشکالات و بهبود سیستم برای یافتن نتایج جستجوی مرتبط‌ تر می‌باشد؛ با این حال پیش رفتن با این تغییرات همیشه آسان نخواهد بود. به همین منظور ابزارهای سئو در اختیار شماست تا وب‌سایت خود را همانطور که گوگل آن را می‌بیند، ببینید.
از آنجا که این ابزارها جهت شناخت المان‌های مورد نظر گوگل به کار گرفته می‌شوند؛ برای استراتژی جستجوی اتوماتیک شما حیاتی هستند. در این مطلب با ویرلن همراه باشید تا به بررسی ۱۰ ابزار برتر سئو در سال ۲۰۱۸ بپردازیم تا راحتتر بتوانید به شیوه‌ای که گوگل سایت شما را آنالیز می‌کند، آن را آنالیز کنید:

  1. ابزارهای وب مستر گوگل Google’s Webmaster Tools
  2. SEMrush
  3. HubSpot’s Website Graderهاب اسپات وبسایت گریدر
  4. لینک‌های منو چک کن  Check My Links
  5. SEO Report Card
  6. Found’s SEO Audit Tool
  7. Varvy’s SEO Tool
  8. ابزارهای حرفه‌ای موز Moz’s Pro Tools
  9. Woorank
  10. Remove’em

بهترین توصیه این است که ادامه این مطالب و سایر مقالات آموزشی را در سایت ویرلن مطالعه کنید.‍

ایسوس

نظر شما چیست؟