28/12/1397 - 16:45
بهترین هاست وردپرس; مخصوص سایت های پربازدید
بهترین هاست وردپرسی باید بتواند بخوبی از سایت وردپرسی شما میزبانی کند و پیش نیاز های وردپرس را رعایت کرده باشد.

1606683296_1_0.gif

شاید شما نیز بپرسید که چه تفاوتی بین هاست های معمول و هاست وردپرس وجود دارد؟ در این مقاله به شرح تفاوت های آن می پردازیم تا شما بهترین هاست را برای وردپرس خود انتخاب کنید.

ویژگی های هاست وردپرسی مناسب

شش دلیل برای انتخاب هاست وردپرس به جای هاست لینوکس برای سایت های وردپرسی وجود دارد که به شرح زیر هستند:

1. میزبانی بهینه شده برای وردپرس

هاست‌های معمول لینوکسی برای کار با PHP ایجاد شده اند و یک سری تنظیمات مورد نیاز برای کار با وردپرس را ندارند.
برای مثال مواجهه شدن با خطا های  PHP_max_input_vars یا PHP Time_out_error  و Max_Connection در هاست های معمول بسیار مرسوم هستند.
اما هاست های وردپرس برای کار با این CMS ایجاد شده اند که این خطا ها را به فراموشی بسپارید.

2. منابع بهینه و مناسب وردپرس

سایت های کمتری بر روی منابع قدرتمند هاست های وردپرسی میزبانی می شوند تا منابع اختصاص یافته به سایت شما افزایش یابد و شاهد عملکردی با ثبات تحت درخواست های بالا باشید.

3. سخت افزار قدرتمند

هاست وردپرسی از هارد ان وی ام ای برای سرعت بخشیدن به سایت شما بهره می برد که نسبت به هارد های معمول SATA و SSD در هاست لینوکس تا سی برابر!!! سریعتر است.

4. وب سرور

وب سرور لایت اسپید بهترین وب سرور شناخته شده در جهان برای میزبانی وب از سایت های سنگین و پربازدید است که در هاست های وردپرسی بکار گرفته شده اند. لایت اسپید با تکنولوژی کَش سرعت و زمان لود سایت شما را تا شش برابر سریعتر می کند و تاثیر آن بر روی سایت بلافاصله مشخص می شود.

5. ترافیک نامحدود  سایت

هاست های وردپرس برای سایت های پربازدید ساخته شده اند بنابراین محدودیتی برای بازدید از سایت وجود ندارد.

6.  تمهیدات امنیتی سرور

تعبیه یک لایه امنیتی مخصوص حملات وردپرس، از آسیب پذیری های شایع وردپرس جلوگیری می کند و سایت شما را در مقابل حملات پراکنده ایمن می کند و خیالتان را از لحاظ امینت راحت می کند.

بهترین هاست وردپرسی

برای اینکه از امکانات WordPress نهایت بهره را ببرید می توانید از هاست وردپرس ایران سرور استفاده کنید.
این سری هاست ها تماما با پیش نیاز های وردپرس ساخته شده اند و بسیاری از مشکلاتی که به صورت مرسوم برای سایت های وردپرسی اتفاق می افتد، دیگر برای شما تکرار نخواهد شد.
در صورتی که سایت شما بسیار پربازدید باشد نیز می توانید از هاست ابری استفاده کنید یا به فکر خرید سرور مجازی و سرور اختصاصی باشید.

البته برای کار بهینه با وردپرس بهتر است سروری با بیش از 4 یا 6 گیگابایت رم استفاده کنید تا میزان رم مورد استفاده قرار گرفته توسط کش وردپرس شما، باعث داون شدن سایتتان نشود.

ایسوس

نظر شما چیست؟