27/12/1397 - 16:50
مستر خرید بلیط ارزان هواپیما با ترانسفر رایگان
خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس بخش مهمی از سفر را در سال‌های 98 را به خود اختصاص می‌دهد و با حذف شدن خرید بلیط حضوری و جا افتادن خرید اینترنتی بلیط، خریداران به سایت‌هایی مثل علی بابا، مستر بلیط، پیک خورشید و سپهر 360 (362) بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را خریداری می‌کنند.

1606683296_1_0.gif

با نزدیکی به مناسبت‌ها و تعطیلات هر ساله، تلاش و پیشه‌گیری در فروش بلیط و تور مسافرتی متعلق به سایت‌های خرید بلیط پرواز و ریلی است که مزیت مقایسه قیمت ارزان‌تر را به خریداران ارائه می‌دهد.
آژانس هواپیمایی پیک خورشید، وبسایتی با هدف خرید بلیط هواپیمایی است و در هر لحظه رقابت سرسختی با سایت‌های خرید بلیط ارزان، مشابه (علی بابا، مستر بلیط، سپهر 360 (362) فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، سامتیک، تیکبان، فلای تودی، دور و نزدیک) است.

تا فرودگاه رایگان بروید (ترانسفر رایگان با کد تخفیف اسنپ از درب منزل تا درب فرودگاه)

پیک خورشید با هدف ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان که میان سایت‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قدمی رو به جلو نهاده است و ترانسفر رایگان تا فرودگاه را به خریداران بلیط از سایت و اپلیکیشن تقدیم می‌کند.

تنها کافی‌ است خریداران پس از خرید بلیط شماره موبایل‌شان را در سایت یا اپلیکیشن پیک خورشید ثبت کنند. در این صورت پیک خورشید کد تخفیف سفر رایگان اسنپ برای خریداران بلیط پیامک کرده و خریدار بلیط قادر است بدون پرداخت هزینه اضافی از درب منزل تا فرودگاه را به صورت رایگان طی کند.

پیک خورشید، سامانه خرید بلیط هواپیما در ایران

خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط چارتر، بلیط اتوبوس و رزرو هتل و خدمات تور از جمله محصولات پیک خورشید که از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن به مشتریان با ارزان‌ترین نرخ در ایران ارائه می‌شود.

پیک خورشید با همکاری مرکز ملی رزرواسیون سفرهای کشور این خدمت را ارائه کرده است که با ترافیکی کمتر از سایت‌های علی بابا، مستر بلیط و سپهر 360، خریداران بلیط در محیطی ساده به سرچ بلیط هواپیمای مشغول شوند و خرید بلیط خود را انجام دهند.

مشارکت پیک خورشید با شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی در سراسر کشور از جمله تهران و شهرستان‌ها دلیلی بر این شده است که خریداران بلیط به صورت 24 ساعته و حتی در تعطیلات با خیال راحت جهت خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار یا بلیط اتوبوس خود اقدام کنند و بدون نگرانی و استرس از امکان خرید ایمن سایت برای خرید بلیط هواپیما در بلیط‌های خارجی و بلیط‌های داخلی، چارتر، خرید بلیط اتوبوس، رزرو هتل و بلیط قطار اقدام کنند.

پیک خورشید در جهت خدمات تخصصی تر به خریدارن بلیط به در همه بازه ها سایر رقبا دیگر این صنف و بالخص رقبایی همچون علی بابا، مستر بلیط و سپهر 360 را زیره نظر دارد تا مداوم در تخصصی‌ترین سطح خدمات‌دهی به خریداران باشد.

به همین دلیل فروش بلیط هواپیما و سایر بلیط‌های موجود دراین سایت و اپلیکیشن ارزان‌تر از بسیاری از سایت‌های دیگر است.

در سال جدید پیک خورشید با هدف ارائه خدمات ارزان‌تر و با کیفیت‌تر به خریداران بلیط و ساده‌تر کردن کار خریداران در مسافرت‌های مناسبتی همراه با سایت اینترنتی خرید بلیط هواپیما، اپلیکیشن موبایل پیک خورشید را نیز منتشر کرده است.

این اپلیکیشن دارای امکانات ویژه‌ای از جمله دسته‌­بندی داده‌­ها بر پایه شهرها و کشو، گروه‌­بندی تورها و بلیط‌های لحظه­ آخری داخلی و بلیط‌های لحظه آخری خارجی، قابلیت به اشتراک گذاشتن اطلاعات مورد توجه و به روزرسانی اتوماتیک موضوعات است که به این ترتیب عملیات خرید بلیط را برای خریداران بهبود بخشیده است. به این شکل که خریداران بلیط با سرعت هر چه تمام از امنیت اطلاعات کاربری و بانکی تراکنش ایمن و آسان را در اختیار دارند.

چرا پیک خورشید؟

سامانه خرید اینترنتی بلیط پیک خورشید شامل زیر دسته و مجموعه‌­هایی است که ارائه خدمات را به خریداران و مشتریان خرید بلیط هواپیما آسان می‌کند:

آپدیت دائمی قیمت بلیط هواپیما، قیمت بلیط قطار، به روزرسانی قیمت­ رزرو هتل و رزرو تور از این دسته پرمخاطب‌ سایت پیک خورشید برای مشتریان خرید بلیط است.

پیک خورشید به صورت مداوم در تلاش است تا اولین گزینه خریداران در میان آژانس‌های فروش اینترنتی بلیط و در طرح‌ریزی ارزان‌ترین قیمت‌ها شاخص باشد.

کد تخفیف رایگان اسنپ نیز همانطور که ذکر شد یکی از دلایل سرآمد بودن پیک خورشید برای خریداران بلیط که با هدف خرید ارزان بلیط هواپیما به سایت و اپلیکیشن پیک خورشید سر می‌زنند و بدین شکل قیمت بلیط هواپیما برای خریداران ارزان‌تر و به صرفه‌تر شده است.

خرید بلیط هواپیما: ارزان، آسان و تنها با رجوع به سایت و اپلیکیشن پیک خورشید

امروزه خرید بلیط با قیمت و صرف زمان بالایی توسط آژانس های هواپیمایی ایران صورت می‌پذیرد اما با وجود آژانس‌هایی مانند پیک خورشید، علی بابا، مستر بلیط و سپهر 360 که خرید بلیط هواپیما را در اینترنت رونق بخشیده‌اند ، تحولی عظیم ایجاد کرده است.

پیک خورشید امکان دسترسی به تمامی ایرلاین‌ها را فرهم ساخته است، به صورتی که خریداران به سرعت بلیط هواپیما، بلیط چارتر و یا پروازهای خارجی و داخلی را طراحی و هزینه‌های آن را به صورت غیرحضوری و از طریق درگاه اینترنتی پرداخت کنند.

خرید قطعی بلیط هواپیما تنها در چند ثانیه

جهت بهره‌مندی از مزایا سایت و اپلیکیشن پیک خورشید، خریداران مانند سایت‌‌هایی چون علی بابا، مستر بلیط و سپهر 360 در مرحله اول مبدا و مقصد را مشخص می‌کنند، سایت بعد از سرچ بلیط­‌های موجود جدولی مقایسه‌ای از قیمت بلیط پروازهای موجود، نمایش می‌دهد که در آن قیمت بلیط، خطوط هوایی ارائه دهنده پرواز (ایرلاین) زمان پرواز و سایر اطلاعات ضروری موجود است. در بخش خریدار بلیط رفت و برگشت خود را انتخاب کند و بعد با استفاده از کارت‌­های بانکی عضو شتاب قیمت بلیط را می‌پردازد.

و در آخر بلیط هواپیما، قطار و یا اتوبوس برای کاربر ایمیل خواهد شد.

رتبه‌بندی قیمت بلیط هواپیما

سایر امکانات از جمله سامانه فروش بلیط هواپیما در سایت پیک خورشید در اختیار خریداران بلیط است، امکان خرید بلیط ارزان‌تر اما طولانی‌تر است. به این صورت که خریدار بلیط مسافرتی می‌تواند با بلیط 2 یا چند مقصدی قیمت بلیط هواپیما را تا مبلغ چشم گیری کاهش دهد.

به شکل شانس قیمت ارزان‌تر در پروازهای داخلی و خارجی برای خریداران بلیط بیشتر است.

بلیط هواپیما لحظه آخری

اطلاع رسانی قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری هم جزو امکانات اپلیکیشن پیک خورشید است.

ممکن است در برخی از سایت‌های خرید بلیط هواپیما مثل الی گشت، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، علی بابا ، مستر بلیط ، سپهر 360 (362)، سامتیک، تیک بان، فلای تودی، دور و نزدیک هم این امکانات موجود باشد ولی پیک خورشید به خاطر تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهایی که به شکل گسترده با ایرلاین‌ها دارد، همواره در تلاش است آخرین و جدیدترین نرخ بلیط لحظه آخری را به خریدارن بلیط هواپیما اطلاع دهد.

با مراجعه به سایت و اپلیکیشن خرید اینترنتی بلیط هواپیما پیک خورشید این قابلیت را می‌توان به دست آورد که خرید بلیط داخلی به نقاط مختلف در سراسر ایران: مشهد، کیش، اصفهان، اهواز و ... را به ارزان‌ترین شکل و در دو نوع چارتر و سیستمی تهیه کنند.

راهنمای خرید بلیط هواپیما

  1. جستجوی بلیط هواپیما

کاربر ابتدا باید در بخش جستجو، بلیط هواپیما را انتخاب کند؛ سپس در فرم و محتوای جستجو، مشخصات سفر (مبدا و مقصد)، زمان رفت و برگشت و تعداد مسافران را وارد کرده و دکمه جستجو را تایید کند.

  1. انتخاب و رزرو بلیط هواپیما

کاربر می­‌تواند با مقایسه و نظارت بر بلیط­‌های موجود ارزان­ترین بلیط را از نظر مبلغ و تاریخ، در کمترین مدت انتخاب کند.

  1. دریافت بلیط در لحظه

بعد از کامل کردن فرم مشخصات مسافران و خریدار و پرداخت آنلاین صورتحساب بلیط هواپیما، به طور همزمان بلیط به ایمیل خریدار ارسال خواهد شد.

قیمت بلیط هواپیما چارتر

همواره در آژانس هوایی پیک خورشید از طریق خرید بلیط هواپیما سیستمی ارزان قیمت هم می‌توان از قابلیت خرید بلیط چارتر استفاده کرد. بلیط استانبول، بلیط آنتالیا، بلیط کوش آداسی، بلیط آنکارا، بلیط دبی، بلیط پکن، بلیط شانگهای، بلیط کوالالامپور، بلیط بانکوک، بلیط مسکو و ... در سایت بلیط چارتر ثبت است و قابلیت مشاهده بلیط هواپیما چارتر ارزان قیمت به سرعت و دقت بالا وجود دارد.

پیک خورشید از این که در این راه با رقبایی همچون الی‌گشت، سپهر 360، مستر بلیط و علی بابا مقایسه شود ابایی ندارد و همواره معتقد است سفر تخصصی ارائه بهترین خدمات به مشتریان و مسافران وظیفه او است و رتبه آژانس هواپیمایی را در صنف خرید آنلاین بلیط هواپیما ارتقا ببخشد.

ایسوس

نظر شما چیست؟