10/06/1397 - 22:23
بهترین لوازم نظافتی و اداری و آموزشی
پیشرفت‌های بسیار زیاد در دنیای اینترنت باعث شد که خریدهای اینترنتی نیز به‌وضوح در این پیشرفت‌ها مشاهده شود. سایت‌های فروش خدمات و یا کالاهای اینترنتی تا جایی پیشرفت کرده‌اند که شما دیگر نیازی به رفتن به فروشگاه‌ها و یا مراکز تجاری ندارید. در ادامه به معرفی سایتی می پردازیم که می توانید محصولات نظافتی و اداری و آموزشی مورد نیازتان را به راحتی از آن تهیه کنید.

1606683296_1_0.gif

سایت تمیز گستر اندیشان سایتی است که با فروش آنلاین محصولات متنوع خود بستری را فراهم می کند تا برای  خرید جاروبرقی صنعتی ، صابون ریز اتوماتیک، عطرافشان و تجهیزات نمازخانه و آب سرد کن و دیگر کالاها خیالتان کاملا آسوده باشد. اگر یک طراح و یا مهندس عمران هستید نقش‌ها و یا طرح‎های خود را می‌توانید با استفاده از یک میز نور خوب به‌راحتی طراحی کنید. اگر در یک کلاس آموزشی فعالیت می‌کنید و کلاس‌های آموزشی مختلف در زمینه‌های مختلف را دارید و یا برای کلاس درس خود می‌خواهید وسایل مورد نیاز را تهیه کنید، می‌توانید تخته وایت‌بُرد  و صندلی دانشجویی خود را از سایت ما تهیه کنید. همچنین مهندسان و فعالان در زمینه ساخت و ساز و یا هتل‌داران و صاحبان شرکت‌های بزرگ اگر می‌خواهند سرویس بهداشتی زیبا‌تری داشته باشند می‌توانند شیر آب اتوماتیک خود را از سایت تمیز گستر اندیشان تهیه کنند. همان‌طور که مشهاده می‌کنید خرید اینترنتی امروزه بسیاری از مشکلات گذشته را حل کرده است و باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شده است که این امر یکی از مهم‌ترین رکن‌های پیشرفت در زمینه خرید و فروش نیز می‌باشد. میز نقشه کشی نیز از دیگر ابزاری است که برای طراحان بسیار مفید می‌باشد.

شیر آب اتوماتیک

یکی از مهم‌ترین وسایلی که باعث صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شود شیر آب اتوماتیک است که با پیشرفت‌های چشم‌گیر علم به تکنولوژی‌های جدید رسیده است که امروزه در اکثر هتل‌ها و رستوران‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و حتی در بسیاری از خانه‌ها مشاهده می‌شود. مکانیزم شیر آب به‌صورتی است که با سنسوری که برروی خود دارد می‌تواند تشخیص دهد که جسمی به آن نزدیک می‌شود و جریان آب را وصل می‌کند، اهرمی که در کناره این نوع شیر آب اتوماتیک گذاشته می‌شود برای تنظیم میزان گرمی و سردی آب می‌باشد که در بعضی از مدل‌ها برای تنظیم فشار آب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این مدل شیرها بخشی قرار گرفته است که در آن بتوان باتری گذاشت تا در صورت قطعی برق، آب نیز قطع نشود و بتوان از آن استفاده کرد. شیر آب اتوماتیک معمولا به‌صورت برق مستقیم و یا آداپتور انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌کنند.

صندلی دانشجویی

روان‌شناسی رفتار در عصر امروز در اولویت بسیار بالایی قرار گرفته است، یکی از این مدل‌ها صندلی‌ای است که برروی آن می‌نشینید. علاوه بر این‌که یک صندلی خوب باید حالت اورگانیکی داشته باشد تا کمر و بقیه اعضای بدن فشار را متحمل نشوند باید به گونه‌ای باشد تا حس آرامش را به فردی که برروی آن نشسته است بدهد تا آن فرد دچار خستگی نشود.

صندلی دانشجویی از جمله وسایلی است که باید به گونه‌ای طراحی شود که باعث بی‌حوصلگی و خسته شدن دانشجو نشود تا بتواند مطالب درسی را بهتر فرا بگیرد. در سایت تمیز گستر اندیشان می‌توانید انواع صندلی دانشجویی با کیفیت و اورگانیک که سازگار با بدن است را برای کلاس درس و یا آموزشگاه خود خریداری کنید.

میز نور

طراحی و نقشه‌کشی امروزه دارای جزییات و ریزه‌کاری‌های بسیار زیادی می‌باشد. برای این‌که بتوانید به این جزییات و ریزه‌کاری‌ها دست پیدا کنید باید از یک میز نور مناسب و بسیار با کیفیت استفاده کنید تا نه تنها به چشم شما آسیب نرساند بلکه باعث شود با دیدن جزییات بهتر طرح و نقشه بتوانید به هدف خود برسید و یا مشکلات طرح و یا نقشه خود را به راحتی بیابید. میز نور وسیله‌ای است که این کار را برای شما بسیار راحت‌تر می‌کند و دقت شما را برای کشیدن طرح و یا نقشه خود بالاتر می‌برد تا اشتباهی در هنگام طراحی آن نداشته باشید.

یک میز نور با کیفیت دارای پد شفاف رویی خوبی است تا به چشم آسیبی نرساند و جزییات طرح و یا نقشه شما را بهتر نشان بدهد.در بعضی از میز نورها چراغ مطالعه گذاشته می‌شود تا بتوانید به‌راحتی جزییات مورد نیاز را مشاهده کنید. همچنین با خط‌کشی که در لبه‌های میز نور وجود دارد طرح‌ها و نقشه‌های خود را بسیار دقیق‌تر طراحی می‌کنید که این امر برای تمامی طراحان بسیار مورد اهمیت می‌باشد.

جاروبرقی صعنتی

از جمله وسایلی که باعث پاکیزگی محیط کار و یا شرکت و یا کارخانه شما می‌شود جاروبرقی صنعتی است که مکانیزم جالبی دارد. در بین موتور و مخزن یک خلا وجود دارد تا بتواند امر مکش را بسیار بهتر و با قدرت بسیار بیشتر انجام دهد.

این نوع جاروبرقی صنعتی دارای سه و یا دو موتور می‌باشد که در اکثر کارخانجات و شرکت‌های بزرگ که کثیفی‌ها و توده‌های گرد و خاک زیادی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سایت تمیز گستر اندیشان می‌توانید خرید جاروبرقی صنعتی را انجام دهید و در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی و بهترین جاروبرقی صنعتی موجود در بازار را خریداری کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟