02/02/1397 - 16:37
آموزشگاه خیاطی هنر مادر با اعطای مدرک فنی و حرفه ای
یکی از پر سابقه‌ترین و حرفه‌ای ترین آموزشگاه های خیاطی تهران که فعالیت رسمی خود را از سال 1386 آغاز کرده است، آموزشگاه خیاطی هنر مادر می‌باشد. این آموزشگاه تحت مدیریت سرکار خانم هوشیار مرادی از بدو فعالیت خود، برگزاری دوره‌های تخصصی خیاطی و طراحی و دوخت با اعطای مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

آموزشگاه خیاطی هنر مادر با اعتقاد به اینکه لباس هر انسان نشانه‌ای از شخصیت وجودی هر فرد و نشان دهنده‌ی ارزش‌ها و بینش‌های اوست و با تکیه بر تخصص و تجربه‌ی خود در آموزش حرفه‌ای و کاربردی خیاطی به هنرجویان عزیز، شعار خود را  این گونه توصیف می‌کند : "اولین لباس دوخت خودتان را در مهمانی بپوشید". چرا که ما معتقدیم با آموزش حرفه‌ای خیاطی به‌همراه اصول صحیح آن و جلوه دادن ارزش‌های هر شخص در لباسی که دوخته می‌شود، محصولی دلخواه و مورد علاقه‌ی هنرجویان و ارزشمند و حرفه‌ای حاصل خواهد شد که ستایش برانگیز خواهد بود.

سرکار خانم هوشیار مرادی بنیان‌گذار آموزشگاه خیاطی هنر مادر با 25 سال تجربه حرفه‌ای در زمینه تدریس و همچنین گذراندن دوره‌های تخصصی و بین‌المللی طراحی و دوخت، سطح علمی بالا و توانایی بالا در انتقال اطلاعات و تجربیات خود فضایی کاملا حرفه‌ای، به روز و کاربردی را در آموزشگاه خود به وجود آورده‌اند. برخی دوره‌های گذرانده شده توسط سرکار خانم هوشیار مرادی شامل دوره کامل خیاطی با متد مولر، ژورنال شناسی حرفه‌ای، طراحی لباس‌های جادویی، مدل‌های گره‌ای، رفع عیوب اندامی لباس‌ها و دوخت لباس شب و عروس نام برد که مواردی چند از این دوره‌ها نیز در آموزشگاه خیاطی هنر مادر برگزار می‌شوند و در پایان مدرک معتبر سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای نیز به عزیزان هنرجو اعطا می‌شود.

دوره های خیاطی و طراحی دوخت آموزشگاه هنر مادر

آموزشگاه هنر مادر به عنوان یکی از قدیمی ترین و پر افتخارترین آموزشگاه‌های خیاطی تهران مفتخر است با بهره‌گیری از بهترین امکانات آموزشی و به روزترین تکنیک ها و متدها میزبان هنرجویان عزیز از اقسانقاط تهران و حومه باشد. طی 11 سال تجربه آموزش حرفه‌ای به هنرجویان، به اصولی برای غنی نگاه داشتن دوره‌های مختلف خیاطی در این آموزشگاه پایبند بوده‌ایم. بهره‌مندی از مدرسین با تجربه، حرفه‌ای و صبور با فن بیان بالا برای انتقال صحیح دانسته‌ها، هزینه مناسب و پیروی از تعرفه مصوب سازمان فنی و حرفه‌ای، تعهد به فراهم آوردن محیط آموزشگاهی زیبا، آرامش‌بخش و مجهز به امکانات لازم، موقعیت جغرافیایی مناسب آموزشگاه و ارائه مدرک معتبر و بین‌المللی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از جمله اصول اولیه ما در آموزشگاه خیاطی هنر مادر است.

تمامی دوره‌های خیاطی آموزشگاه هنرمادر زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بوده و با برگزاری آزمون‌های مختلف از طرف این سازمان، مدرک معتبر بین المللی سازمان فنی و و حرفه‌ای به هنرجویان تقدیم خواهد شد. هزینه این دوره‌ها کاملا مناسب و براساس نرخ مصوب می‌باشد. ضمن اینکه اغلب دیده می‌شود ارزش کارهای انجام شده توسط هنرجویان در پایان، بسیار بالاتر از هزینه‌ی صرف شده برای شرکت در دوره‌ها بوده است.

آموزشگاه هنر مادر برگزار کننده دوره های مختلفی ست که در ادامه به برخی از مهمترین و پر استقبال ترین دوره های آموزش خیاطی این آموزشگاه اشاره خواهیم کرد.

دوره نازک دوزی زنانه

دوره نازک دوزی زنانه که برای بیشتر علاقمندان به خیاطی نامی آشناست در واقع زمینه اصلی بیشتر دوره های خیاطی می‌باشد. در این دوره هنرجو درواقع ابتدایی‌ترین و البته با اهمیت‌ترین دانسته‌های لازم را می‌آموزد. آشنایی با ابزار و وسایل خیاطی، نحوه استفاده و کاربرد آن‌ها، دوخت انواع زیپ، جادکمه، قزن، آشنایی با انواع دوخت‌های دستی و چرخ خیاطی از جمله موضوعاتی است که در این دوره به آن‌ها پرداخته می‌شود.

در گام بعدی در این دوره اصلی خیاطی، هنرجویان با نحوه رسم الگوهای مختلف دامن، پیراهن، بلوز و انواع برش ها و غیره آشنا شده دوخت انوع یقه های لباس را خواهند آموخت. در پایان پس از اینکه هنرجویان در 480 ساعت این دوره اساسی آموزش خیاطی را گذراندند قادر خواهند بود که دامن، پیراهن، بلوز، کت و دامن، لباس های روزانه و مانتوهای ساده بدوزند. در پایان دوره نیز با شرکت در آزمون رسمی فنی و حرفه ای در همان محل آموزشگاه و دریافت مدرک معتبر و بین‌المللی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، پیش زمینه حضور در سایر دوره های با اهمیت خیاطی مانند ضخیم دوززی، الگوساز و برشکار، لباس شب و عروس، مانتو دوز و غیره را در اختیار خواهند داشت.

دوره های خیاطی لباس عروس و لباس شب

این دوره به دلیل کاربردهای فراوان و همچنین مطرح بودن به عنوان پر درآمدترین حرفه خیاطی و البته سخت‌ترین آن‌ها، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین دوره های آموزشگاه خیاطی هنر مادر شده است. در این دوره هنرجویان با دوخت انواع لباس‌های شب و لباس‌های عروس موجود در ژورنال‌ها آشنا می‌شوند و توانایی الگوسازی و دوخت آن‌ها را می‌آموزند. با شرکت در این دوره و کسب دانش اصولی و تجربه کافی می‌توانید جهت راه‌اندازی یک مزون شخصی اقدام کنید که یکی از آرزوهای بسیاری از هنرجویان است. در این دوره نیز مانند سایر دوره‌های دایر در آموزشگاه هنر مادر پس از برگزاری آزمون نهایی مدرک معتبر و بین‌المللی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به هنرجویان عزیز تقدیم خواهد شد.

سایر دوره‌های خیاطی آموزشگاه خیاطی هنر مادر

آموزشگاه هنر مادر برگزار کننده ی سایر دوره‌های رایج خیاطی در تهران نیز می‌باشد. دوره‌های الگوسازی و برشکاری که مناسب برای مزون ها شرکت‌های تولیدی پوشاک است.

دوره‌های تخصصی دوخت مانتو، دوره‌های اریگامی پارچه (حجم‌دهی روی پارچه)، دوره‌های تخصصی دوخت لباس کودکان 2 تا 14 سال، دوخت چرم، نقاشی روی پارچه، خیاطی با الگوهای آسان، دوره های تخصصی طراحی لباس شامل اصول و شیوه های طراحی لباس و فیگور و خیاطی آقایان از جمله دوره های خیاطی است که در آموزشگاه هنر مادر برگزار شده و در پایان هرکدام مدرک معتبر و بین‌المللی سازمان فنی و حرفه ای به هنرجویان تقدیم می‌شود.

این آموزشگاه با رعایت کلیه استانداردهای آموزشی و فراهم آوری فضای مناسب آموزش تلاش می‌کند به بهترین آموزشگاه خیاطی تهران تبدیل گردید.

ایسوس

نظر شما چیست؟