21/11/1396 - 14:05
عصر رایان شبکه به عنوان تخصصی‌ترین مرکز آموزش شبکه
مرکز آموزش عصر شبکه با ارائه دوره‌های (آموزش ‌سیسکو ، مایکروسافت ، آموزش میکروتیک ، امنیت‌شبکه ، مجازی‌سازی(VMware (VCP ، و ارتباطات ماهواره‌ای VSATو SOC (مرکز عملیات امنیت) در ایران که موفق به آموزش هزاران نیروی کارآمد شبکه جهت اشتغال در داخل کشور و عرصه بین‌المللی شده است .

عصرشبکه مبتکر دوره های منحصر به فرد نیز است، دوره های که درهیچ کدام از موسسات آموزشی شبکه برگزار نمی شوند. از جمله این دوره ها می توان به ارتباطات  ماهواره ای VSAT ، CCIE Security  ، CCIE R&S ، CCIE Service Provider ،  CCIE  Data Center اشاره کرد. شما دوره های آموزشی مقدماتی خود همچون  CCNA ، MCSA را در هر موسسه ای می توانید آموزش ببینید ، اما برای دوره های تخصصی تر فقط یک گزینه برای انتخاب شما وجود دارد و آن هم عصر شبکه می باشد . تجربه چند ساله در آموزش ، طراحی و پیاده سازی بزرگ ترین پروژه های مخابراتی کشور، علاوه بر انتقال این دانش به شما عزیزان ،امکان انتخاب شما برای کارکردن در این پروژه های عظیم را میسر می سازد .

امروز علاوه بر داشتن هزاران فارغ‌التحصیل و تعداد بیش از 18 نفر CCIE NO‌، مدرس‌های زیادی تربیت کرده‌ایم که در سراسر کشور با استفاده از متدهای آموزشی ما به تعلیم علاقمندان به شبکه مشغول هستند. فراگیرانی که با ما راه آموزشی را طی کرده‌اند در بهترین و کلیدی‌ترین پست‌های مربوطه جذب بازار کار شده‌اند‌. شما هم اگر قصد دارید با "برترین‌ها" دوره‌های آموزشی خود را بگذارید به عصر شبکه بپیوندید.
‌علی ابراهیمی افروز
‌پویان حقیقی
سعید حسن‌زاده
‌حسین پایدار
‌حمید چایفروش
سمیه کاظمیان امیر آزادافشار
و...

موسسه آموزشی عصر شبکه 14 سال است که در آستانه فرا رسیدن عید نوروز برای دانشجویان دوره‌های آموزش شبکه را به صورت بوت کمپ (فشرده) نوروزی درنظرمی‌گیرد و همچنین دوره‌های آموزشی نوروزی این پیام را برای شما به ارمغان می‌آورد که:

ده روزه مهندس شبکه شوید          ده روزی که یک عمر می ارزد

دوره‌های مهندسی شبکه ویژه نوروز شامل آموزش مایکروسافت  MCSA2016 ،  آموزش سیسکو  ICCNA R&S V3 ،‌Voice کاربردی ، آموزش میکروتیک (MTCNA – MTCRE – MTCUME - MTCTCE) ،  آموزش  Network  است.

حالا این سوال مطرح است که دوره‌های بوت کمپ نوروزی چه مزیتی برای دانشجویان دارد؟

مزیت دوره‌های نوروزی صرفه جویی در زمان باید دانست که دانشجو می‌تواند از این فرصت پیش آمده استفاده کند تا بتواند در کوتاه‌ترین زمان بهترین بازدهی را بدست آورد.
تمامی دوره‌های نوروزی بصورت کاملاً عملی و لابراتواری سناریو بیس است و سرفصل دوره‌ها بصورت کامل و مطابق استاندارد به دانشجو ارائه می‌شود و نسبت به دوره‌های عادی هیچ‌گونه تغییری نخواهد‌ کرد و ساعت درسی که در نوروز ارائه می‌شود بصورت همان دوره‌های عادی است فقط روزهای آن بصورت فشرده و پشت سر هم است.
با پشت سر گذاشتن دوره های نوروزی شما می توانید آمادگی پیدا کنید تا وارد بازار کار شوید. زیرا شما توانسته‌اید دوره‌های کاربردی و عملی فرا بگیرید و آماده این باشید که در شرکت‌های کوچک و متوسط و با ادامه دوره  بعد از نوروز وارد سازمان‌های بزرگ شوید.
این دوره‌ها فوق‌العاده به بازار کار نزدیک می‌باشد پس فرصت طلایی را نباید از دست داد.
با گذراندن این دوره‌ها در نوروز در کم‌ترین زمان شما دارای یک رزومه خوب فنی شده‌اید.

علت انتخاب دوره‌های نوروزی برای دانشجویان:

دانشجویان و یا کارمندانی که در طول سال نمی‌توانند در کلاس عادی شرکت کنند و یا ساکن شهرستان هستند و علاقمند هستند حتماً کلاس‌های حضوری تشریف بیاورند ( عصر شبکه توانایی برگزاری دوره‌های مجازی آنلاین برای متقاضیان دارد ) بهترین زمان برای فراگیری دوره‌ها شبکه است.

✪ویژگی‌ها و تمایز دوره‌های نوروز آموزشگاه عصر شبکه:

تجربه سال‌ها برگزاری دوره‌های بوت کمپ نوروز (فشرده) به صوت مداوم

داشتن اساتید با تجربه برگزاری دوره‌های بوت کمپ

(به این نکته باید توجه کنیم برگزاری دوره‌های بوت کمپ نیاز به تجربه اساتید دارد که بتواند تمامی سر فصل‌ها را به صورت عملی و لابراتوری در اختیار دانشجویان بگذارند و یکی از مهم‌ترین موارد دربرگزاری دوره‌های این چنینی همین تجربه اساتید است که دانشجویان باید حتما به آن دقت کنند.)

ارائه فیلم کلاس پایان هر روز

(پایان هر روز فیلم کلاس به صورت کامل صدا و تصویر در اختیار دانشجو قرار داده می‌شود)

ارائه مدارک بین‌المللی برای دوره‌های میکروتیک به همراه استاد بین‌المللی میکروتیک و به همراه لایسنس Level 4

استفاده از کلاس به صورت آنلاین مجازی همزمان

(این امکان وجود دارد که اگر دانشجو به هر دلیلی نتواند از کلاس حضوری استفاده کنند آموزش خود را می‌تواند به صورت آنلاین مجازی همزمان دنبال کنند یا کلا به صورت مجازی (آنلاین همزمان) از کلاس استفاده کند.

استفاده از تجهیزات کامل واقعی در حین برگزاری دوره

 علت انتخاب دوره‌های نوروزی برای دانشجویان

می‌توان نوروز را به دلیل خلوتی شهر تهران و همچن امکان تردد راحت بهترین زمان برای آموزش دانشجویان و کارمندانی که به دلیل دغدغه‌های ذهنی و شغلی زیاد در طول سال نمی‌توانند در کلاس‌های عادی شرکت کنند و یا ساکن شهرستان هستند و هزینه اقامت و رفت و آمد در کلاس‌های عادی مقدور نیست می‌توانند با هزینه کمتری با اقامت کوتاه‌تر در پانسیون‌های نزدیک به عنوان بهترین گزینه در امر آموزش استفاده کنند.

نحوه برگزاری دوره های نوروزی

مطابق هر  سال کلاس‌ها از 3 فروردین شروع و 12 فروردین به اتمام می‌رسند که بستگی به مدت دوره در این بازه 10 روزه دارد.

بوت کمپ نوروز با پذیرایی ناهار و میان وعده برای دانشجویان عزیز می‌باشد.

پیام مدیریت

امیدوار هستیم دانشجویان و آینده سازان IT کشور با گذراندن دوره تخصصصی در کسب وکار خود موفق و وارد بازار کار شوند.

در خصوص دوره‌ها آموزشی در نوروز دانشجویان حتما به ساعت آموزشی نسبت به استانداردها و شهریه آن‌ها توجه  داشته باشند که بعضی از موسسات با ساعت آموزشی کم و با در نظر نگرفتن سر فصل استاندارد قصد سودجویی دارند.

سرفصل و استاندارد در خصوص دوره‌ها بسیار حائز اهمیت است

☎ تلفن: 02188549150

وبسایت : www.era-network.ir

ایسوس

نظر شما چیست؟