PDU ای‌تن با ۱۶ خروجی مدل ATEN PE8216G

PDU ای‌تن با ۱۶ خروجی مدل ATEN PE8216G

واحد توزیع برق یا PDU برای تامین برق تجهیزات استفاده می شود. هر PDU بسته به سازنده و مدل، می‌تواند مقادیر بیشتری انرژی نسبت به یک power strip معمولی تحمل کند. آن‌ها به طور معمول برق را برای چندین رک تامین می‌کنند. با ما همراه باشید تا مدل PE8216G از برند ای‌تن را بررسی کنیم.

PDU ای‌تن با ۱۶ خروجی مدل ATEN PE8216G

معرفی PDU ای‌تن مدل PE8216G

PDUها اساساً همان کار power strip را انجام می‌دهند. آن‌ها به طور همزمان برق چندین دستگاه را تامین می‌کنند. مراکز داده و سایر محیط‌های صنعتی نمی‌توانند همه دستگاه‌های خود را به یک منبع تغذیه وصل کنند زیرا تعداد آن‌ها بسیار زیاد است. در عوض، PDU‌ها برق را به دستگاه‌ها از جمله سرورها، کامپیوترها، دستگاه‌های شبکه و ذخیره‌سازی و تجهیزات مخابراتی توزیع می‌کنند. PDUها را می‌توان در محفظه‌های رک نصب کرد تا برق تجهیزات قابل نصب در رک مانند سرورها، سوئیچ‌ها و روترها را تامین کنند.

خط تولید NRGence ATEN نسل جدیدی از واحدهای توزیع انرژی سبز (eco PDUs) است که کارایی مصرف برق مرکز داده را بهینه می‌کند. PE8216G از Eco PDU است که یک PDU هوشمند است و دارای ۱۶ خروجی AC است و با دو سوکت IEC / NEMA موجود است. این مدل‌ها دارای ویژگی proactive overload protection هستند تا به‌طور خودکار آخرین خروجی را که باعث overload می‌شود، خاموش کند و در عین حال به کاربران امکان می‌دهد اولویت خاموش شدن را تنظیم کنند. این سری همچنین از نرم‌افزار مدیریت  SNMP manager  ورژن ۳ و NRGence eco DC پشتیبانی می‌کند. Eco DC مدیریت چندین دستگاه را آسان می کند و به کاربران اجازه می‌دهد تنظیمات Eco PDU را پیکربندی کنند و وضعیت برق تجهیزات متصل به PDU را از طریق یک رابط کاربر پسند نظارت کنند. سری PE8216 همراه با مجموعه‌ای از ویژگی‌های خود، به راه‌حلی مناسب، قابل اعتماد و مقرون‌به‌صرفه تبدیل شده است تا به مدیریت از راه دور دسترسی برق برای چندین کامپیوتر و تخصیص منابع انرژی کمک کند.

وضعیت برق هر خروجی را می‌توان به‌صورت جداگانه تنظیم کرد و به کاربران این امکان را می‌دهد که دستگاه‌ها را روشن و خاموش کنند. Eco PDU گزارش‌های تجزیه‌و‌تحلیل جامعی را ارائه می‌دهد که می‌تواند بخش‌ها و مکان‌ها را از هم جدا کند و اندازه‌گیری دقیق جریان، ولتاژ، توان و غیره را در یک نمایشگر به صورت real-time ارائه دهد. نصب و راه‌اندازی سریع و آسان با وصل کردن کابل‌ها به پورت‌های مناسب انجام می‌شود و کاربران می‌توانند از پیکربندی و مدیریت بصری مبتنی بر مرورگر استفاده کنند. فریمور eco PDU از طریق شبکه قابل ارتقا است؛ به این معنی که کاربران می‌توانند به‌روزرسانی‌ها را از وب‌سایت ATEN دانلود کنند تا اطمینان حاصل کنند که Eco PDU آن‌ها به جدیدترین عملکردها مجهز است.

Eco PDUها، مدیریت انرژی ایمن، متمرکز و هوشمند تجهیزات مرکز داده (سرورها، سیستم‌های ذخیره‌سازی، سوئیچ‌های KVM، دستگاه‌های شبکه، دستگاه‌های سریال و غیره) را ارائه می‌دهند. این PDU‌ها امکان کنترل از راه دور را دارند که به کاربران امکان می‌دهد وضعیت برق دستگاه‌های متصل به PDU را از هر مکانی کنترل و نظارت کنند.

توجه داشته باشید:

1. سنسورها لوازم جانبی اختیاری هستند. برای تولید نمودارها و داده‌های کارآمد انرژی کامل‌تر، به سنسور نیاز است. هر چه تراکم نصب سنسور بیشتر باشد، داده‌های تولید‌شده دقیق‌تر خواهد بود.

2. Eco PDUها در درجه اول برای دسترسی از طریق اینترانت طراحی شده‌اند. برای دسترسی به اینترنت، حفاظت امنیتی بیشتر شبکه پیشنهاد شده است.

ویژگی‌های PDU ای‌تن مدل PE8216G

  • از رابط اترنت 10/100 پشتیبانی می‌کند.
  • پشتیبانی از TCP/IP، UDP، HTTP، HTTPS، SSL، DHCP، ARP، NTP، DNS، Telnet، Auto Sense، Ping، SNMP V1، V2 و V3
  • پشتیبانی از   2-level account/password security, IP/MAC filter, 128 bit SSL, RADIUS
  • پشتیبانی از CC2000، eco DC، چندین مرورگر (IE، فایرفاکس، کروم و سافاری)
  • نظارت بر محیط - پشتیبانی از سنسورهای دما و رطوبت برای نظارت بر دما و رطوبت رک
  • اندازه‌گیری جریان، ولتاژ، توان، اتلاف توان
  • پشتیبانی از سنسور درب
  • کنترل خروجی برق از راه دور
  • پشتیبانی از چندین روش کنترل برق - Wake on LAN، System After AC Back، Kill the Power
  • Power-On Sequencing - کاربران می‌توانند ترتیب روشن شدن و زمان  تأخیر را برای هر پورت تنظیم کنند تا تجهیزات به ترتیب روشن شوند و تا ایمنی تجهیزات افزایش یابد.
  • Proactive Overload Protection (POP)- به طور خودکار آخرین خروجی را که باعث overload شده است خاموش می‌کند تا از تجهیزات و سرورهای پیشرفته حرفه‌ای A/V محافظت کند. از طرفی، به کاربران امکان می دهد اولویت خاموش شدن را تنظیم کنند.
ادامه مطلب ↓
نمایش خلاصه ↑
مشخصات
قیمت و فروشندگان
دیدگاه ها

مشخصات کلی

نوع: 
Outlet-Metered-Switched PDU
ابعاد: 
132.48 *6.60 * 4.40 سانتی‌متر
وزن: 
3.88 کیلوگرم
طول سیم برق: 
3 متر

مشخصات الکتریکی

ولتاژ ورودی اسمی: 
100 – 240 VAC
حداکثر جریان ورودی: 
16A Max
فرکانس ورودی: 
50-60 Hz
اتصالات ورودی: 
IEC 60320 C20
برق ورودی: 
3680 VA(Max)
نوع خروجی (Outlet): 
Total: 14 x IEC320 C13 + 2 x IEC320 C19
Bank1-1: Outlet 1 – 8; 7 x C13 + 1 x C19
Bank1-2: Outlet 9 – 16; 7 x C13 + 1 x C19
حداکثر جریان خروجی (Outlet): 
C13: 10A (Max)
C19: 16A (Max)
حداکثر جریان خروجی (Bank): 
16A(Max)
حداکثر جریان خروجی (Total): 
16A(Max)
ولتاژ خروجی اسمی: 
100 – 240 VAC
OPD: 
-
سوئیچ خروجی: 
بله
پورت‌های سنسور محیطی: 
4
اندازه‌گیری: 
Outlet Level Current, Voltage, VA, PF, KWh Monitoring
دقت اندازه‌گیری: 
Voltage Range: 100VAC ~ 250VAC +/-1%
Power Range: 100W ~ Maximum Capacity +/- 2%
Current Range: 0.1A~1A +/- 0.1A, 1A~20A +/-1%

سایر مشخصات

دما (Operating / Storage): 
0 – 40°C / -20 – 60°C
رطوبت (Operating / Storage): 
0 – 80% RH, Non-Condensing
EMC Verification: 
CE, Others by Request
Safety Verification: 
TUV-CB, CE-LVD, Others by Request
سایر توضیحات: 
-

نظر شما چیست؟