سوییچ PoE هوشمند دی-لینک D-LINK DGS-1210-52MPP

سوییچ PoE هوشمند دی-لینک D-LINK DGS-1210-52MPP

سوییچ DGS-1210-52MPP  شرکت دی‌لینک با ارائه 48 پورت گیگابیتی که تمامی پورت‌های آن از فناوری PoE پشتیبانی می‌کنند راه‌حل قدرتمندی در اختیار کسب‌وکارهایی قرار می‌دهند که نیازمند یک سوییچ حرفه‌ای و کارآمد هستند.

سوییچ PoE هوشمند دی-لینک D-LINK DGS-1210-52MPP

معرفی سوییچ PoE هوشمند دی-لینک D-LINK DGS-1210-52MPP 

سوییچ فوق به چهار پورت SFP تجهیز شده تا مشکلی از بابت اتصال دستگاه‌ها به سوییچ فوق وجود نداشته باشد. با توجه به این‌که سوییچ‌های سری DGS-1210 از طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های L2 پشتیبانی می‌کنند در نتیجه قابلیت‌های کارآمدی نظیر port mirroring، IGMP snooping، تجمیع لینک، Spanning Tree Protocol و... را ارائه می‌کنند.

علاوه بر این با پشتیبانی از استاندارد IEEE 802.3X به سرورها اجازه می‌دهند برای انتقال اطلاعات با سرعت بالاتر به شکل مستقیم به سوییچ متصل شوند. از مهم‌ترین ویژگی‌های سوییچ فوق می‌توان به مسیریابی ایستا L2، بهره‌مندی از قابلیت‌های مسیریابی و امنیتی پیشرفته لایه 2 و امکان رسیدن به حداکثر انرژی PoE به میزان 740 وات اشاره کرد. علاوه بر این به مصرف‌کننده اجازه می‌دهد از طریق رابط کاربری مدیریتی به حالت استاندارد یا نظارت تصویر سوییچ کند. سوییچ‌های سری DGS-1210 از Auto Voice VLAN پشتیبانی می‌کنند و اجازه می‌دهند ترافیک صوتی و تصویری به‌‌طور خودکار تشخیص داده شده و ترافیک آن‌ها به شکلی متفاوت از ترافیک شبکه مدیریت شوند.

Auto Voice VLAN قادر است ترافیک Voice over IP را شناسایی می‌کند و به‌طور خودکار آن‌را از شبکه متمایز می‌کند. حالت نظارت تصویری قادر است دوربین‌های سازگار با فناوری ONVIF را شناسایی کند و آن‌ها را در یک گروه نظارتی VLAN قرار دهد و اجازه می‌دهد تا از یک سوییچ برای صدا، ویدیو و داده‌ها استفاده شود تا نیاز به سخت‌افزارهای اختصاصی برطرف شده و هزینه‌ها کاهش پیدا کند. حالت Surveillance Mode شامل یک رابط کاربری وب‌محور اختصاصی است که ویژگی‌های نظارتی را به راحتی در دسترس قرار می‌دهد و مدیریت شبکه نظارتی را ساده می‌کند.

ادامه مطلب ↓
نمایش خلاصه ↑
مشخصات
قیمت و فروشندگان
دیدگاه ها

نظر شما چیست؟