اکستندر DVI HDBaseT KVM ای‌تن مدل ATEN CE610AR

اکستندر DVI HDBaseT KVM ای‌تن مدل ATEN CE610AR

در این معرفی قصد داریم شما را با اکستندر DVI HDBaseT KVM مدل CE610AR برند ای‌تن آشنا کنیم. اکستندرهای KVM دستگاه‌هایی هستند که برای افزایش فاصله بین صفحه کلید، مانیتور و ماوس و رایانه طراحی شده‌اند. از آن‌جایی که پروتکل‌های صفحه کلید و ماوس (PS/2 و USB) فقط برای اجرای مسافتی بین ۵ تا ۱۰ متر طراحی شده‌اند و کیفیت سیگنال ویدئویی دیجیتال معمولاً بیش از طول کابل مشابه (بسته به نوع کابل و رابط) شروع به کاهش می‌کند، اکستندرهای KVM یک راهکار مناسب برای انتقال این سیگنال‌ها در فواصل طولانی تا ۱۵۰ متر  یا حتا دورتر هستند. در ادامه، مهم‌ترین ویژگی‌های اکستندر DVI HDBaseT KVM مدل CE610AR را ذکر خواهیم کرد.

اکستندر DVI HDBaseT KVM ای‌تن مدل ATEN CE610AR
اکستندر DVI HDBaseT KVM ای‌تن مدل ATEN CE610AR

معرفی اکستندر KVM مدل CE610AR 

اکستندر KVM، دستگاهی است که به شما امکان می‌دهد فاصله بین کنسول خود (صفحه کلید، مانیتور، ماوس و سایر لوازم جانبی) و رایانه خود را افزایش دهید. هدف اصلی اکستندرهای KVM، ارائه برنامه‌های افزودنی کامپیوتر نقطه به نقطه و مقیاس کردن دسترسی به رایانه‌ها از مکان‌های دور (مانند مراکز داده ایمن) است که در نهایت به افزایش گردش کار کمک می‌کند. اکستندرهای KVM از یک جفت فرستنده و گیرنده تشکیل شده‌اند. یک واحد فرستنده در کنار سیستم کامپیوتری قرار دارد و یک واحد گیرنده در ایستگاه کاربر راه دور قرار دارد. واحدها از طریق کابل‌های مسی (مانند CAT5e) یا فیبر نوری با یک‌دیگر ارتباط برقرار می کنند. اکستندرهای KVM می‌توانند کاربردهای زیادی در هر محیطی مانند مدارس، بیمارستان‌ها، مراکز تماس، دفاتر و فروشگاه‌های خرده داشته باشند. در واقع اکستندر KVM در هر جایی که نیاز به کنترل کامپیوتر از راه دور باشد مفید است  که می‌تواند برای اهداف مختلفی باشد. رایج‌ترین دلایل استفاده از اکستندر KVM شامل راحتی و ایمنی کاربر و متمرکز کردن تجهیزات برای امنیت و نگه‌داری آسان است. CE610AR مجهز به کانکتورهای USB است که به شما امکان می‌دهد هر دستگاه USB را بین واحدها گسترش دهید. عملکرد USB نه‌تنها اشتراک‌گذاری محیطی را فراهم می‌کند، بلکه از کنترل پنل لمسی و انتقال فایل نیز پشتیبانی می‌کند. CE610AR برای موقعیت‌هایی که به پنل لمسی نیاز است، مانند مراکز حمل‌ونقل، مجموعه‌های پزشکی، مراکز خرید، کیوسک‌های صنعتی و زمانی که همگام‌سازی فایل‌ها/پوشه‌ها بین رایانه‌های قابل حمل و رومیزی مورد نیاز است، ایده‌آل است.

CE610AR یک اکستندر DVI و USB است که از فناوری ExtremeUSB و HDBaseT پشتیبانی می‌کند. CE610AR می‌تواند سیگنال‌های DVI و USB 2.0 را تا 300 فوت (100 متر) از منبع، با استفاده از یک کابل Cat 5e/6 گسترش دهد.

ویژگی‌های اکستندر KVM مدل CE610AR

  • از یک کابل Cat 5e برای اتصال واحدهای محلی و راه دور استفاده می‌کند.
  • اجازه دسترسی به رایانه یا نصب KVM را از طریق یک کنسول راه دور می‌دهد.
  • کیفیت ویدیوی برتر - تا 1920 x 1200 @ 60 Hz در 100 متر
  • ضد پارازیت - مقاومت در برابر تداخل سیگنال در هنگام انتقال ویدیو با کیفیت بالا با استفاده از فناوری HDBaseT
  • ExtremeUSB - از سیگنال‌های USB 2.0 و اتصال و بازی واقعی (بدون نیاز به نرم‌افزار یا درایور) پشتیبانی می‌کند.
  • پشتیبانی از دوربین‌های وب USB 1.1
  • پشتیبانی از USB 2.0 – دستگاه‌هایی مانند صفحه کلید، ماوس، صدا، درایو فلش، چاپگر، پانل لمسی دیگر دستگاه‌های USB را که به پهنای باند متوسطی نیاز دارند را متصل می‌کند.
  • ویدئو/صفحه کلید/ماوس کامپیوتر محلی را برای دسترسی راه دور گسترش می‌دهد.
  • حفاظت داخلی 8KV/15KV ESD (ولتاژ تماس 8KV؛ ولتاژ هوا 15KV)
  • با تمام سیستم‌عامل‌های اصلی: Windows، OS X و Linux کار می‌کند.

مزایای اکستندر KVM

هنگامی که یک کاربر نیاز به کار بر روی بیش از یک سیستم دارد، استفاده از اکستندر KVM با راه حل‌های سوئیچینگ، فضای میز را کاهش داده و بهینه می‌کند، زیرا چندین رایانه را می‌توان با یک مجموعه نمایشگر، صفحه کلید و ماوس کنترل کرد.

استفاده از اکستندر KVM از رایانه‌ها در برابر آسیب و نقص فنی محافظت می‌کند. مکان‌هایی مانند محیط‌های صنعتی می‌توانند گردوغبار و زباله‌های خطرناکی داشته باشند، بنابراین نگه‌داری رایانه در یک مکان دور از آن، باعث وارد شدن اسیب‌های جدی به آن نمی‌شود. توسعه‌دهنده KVM همچنین می‌تواند رایانه‌های شما را از دستکاری غیرمجاز در موسساتی که عموم مردم به آن مراجعه می‌کنند، مانند کتابخانه‌ها و کافی‌نت‌ها محافظت کند. مراکز خرید یا مناطق لابی می‌توانند صفحه‌نمایش لمسی تعاملی داشته باشند که می‌خواهید از رایانه‌هایی که این صفحه‌نمایش‌ها را هدایت می‌کنند با قرار دادن آن‌ها  در نقطه‌ای دورتر و در یک منطقه امن، محافظت کنید.

در طول رویدادها یا ارائه‌های زنده، سخنران می‌تواند با یک صفحه نمایش بزرگ برای دریافت اطلاعات در کنار تریبون باشد. با این حال، تریبون معمولاً در فاصله‌ای از رایانه قرار دارد. یک توسعه دهنده KVM می‌تواند سیگنال‌های صوتی، تصویری و کنترلی را از رایانه منتقل کند و به بلندگو اجازه دهد محتوای صفحه را کنترل کند.

ادامه مطلب ↓
نمایش خلاصه ↑
مشخصات
قیمت و فروشندگان
دیدگاه ها

مشخصات کلی

نوع: 
HDBaseT
جنس بدنه: 
فلز
ابعاد: 
18.20 * 11.79 * 2.87سانتی‌متر
وزن: 
0.62 کیلوگرم

رابط‌ها

ورودی ویدئو: 
-
خروجی ویدئو: 
1 x DVI-D Female (White)
پاور: 
1 x DC Jack
ارتقاء فریمور: 
1 x mini-USB
پورت‌ USB: 
3 x USB Type A Female (White)
Unit To Unit: 
1 x RJ-45 Female (Black)
پورت‌‌های کنسول: 
-
پورت‌های KVM: 
-
RS-232: 
-
پورت‌های LAN: 
-
سایر رابط‌ها: 
-

ویدئو

وضوح: 
1920 x 1200 @ 60Hz (100 m)

سایر ویژگی‌ها

چراغ‌های LED: 
Power: 1 (Green)
Link: 1 (Green)
USB: 1 (Green)
Video: 1 (Green)
دکمه‌ها: 
-
توان مصرفی: 
DC5V:3.95W:50BTU
دمای عملیاتی: 
0–40°C
دمای ذخیره‌سازی: 
-20–60°C
رطوبت: 
0–80% RH, Non-condensing
سایر توضیحات: 
-

نظر شما چیست؟