اکستندر KVM تحت شبکه USB DVI-I Single Display ای‌تن مدل ATEN KE6900R

اکستندر KVM تحت شبکه USB DVI-I Single Display ای‌تن مدل ATEN KE6900R

اکستندرهای KVM برای کار از راه دور مورد استفاده می‌گیرند و در واقع فاصله صفحه کلید، مانیتور و ماوس را تا کامپیوتر افزایش می‌دهند. کابل‌های USB برای صفحه‌کلید و ماوس‌ها، فقط می‌توانند اتصالات مطمئن تا ۵ متر را به شما ارائه دهند، بنابراین اکستندر KVM یک راه‌حل عالی برای انتقال این اتصالات در فواصل بسیار طولانی است و در هر جایی که نیاز به کنترل کامپیوتر از راه دور باشد مفید است که می‌تواند برای اهداف مختلفی باشد. این اکستندرها در نوع Over IP نیز ساخته می‌شوند که ارتباطات را از طریق IP و در بستر شبکه فراهم می‌کنند. در ادامه به معرفی اکستندر USB DVI-I Single Display KVM Over IP مدل KE6900R از برند ای‌تن می‌پردازیم.

اکستندر KVM تحت شبکه USB DVI-I Single Display ای‌تن مدل ATEN KE6900R
اکستندر KVM تحت شبکه USB DVI-I Single Display ای‌تن مدل ATEN KE6900R
اکستندر KVM تحت شبکه USB DVI-I Single Display ای‌تن مدل ATEN KE6900R

اکستندر KVM تحت شبکه مدل KE6900R ای‌تن

در حالت کلی، اکستندر KVM دستگاهی است که به شما امکان می‌دهد فاصله بین کنسول خود (صفحه کلید، مانیتور، ماوس و سایر لوازم جانبی) و رایانه خود را افزایش دهید. از این نظر فناوری KVM Over IP نیز یک اکستندر KVM است، اما کاری که می‌کند بسیار بیشتر از این است. اکستندر مدل KE6900R ای‌تن، از نوع KVM Over IP است. اکستندرهای KVM Over IP از پروتکل اینترنت برای انتقال سیگنال‌ها از نقطه A به نقطه B، تبدیل سیگنال‌ها به بسته‌ها و توزیع آن ها از طریق سوئیچ‌های شبکه استاندارد تجاری خارج از قفسه (COTS) استفاده می‌کنند. اکستندرهای IP KVM مزایای زیادی نسبت به اکستندر KVM نقطه به نقطه دارند. آن‌ها طراحی سیستم‌های ماتریس KVM را از طریق IP امکان‌پذیر می‌کنند، جایی که به هر سیستم منبع می‌توان از هر مکان راه دوری در شبکه دسترسی داشت. سوئیچ شبکه به‌طور موثر جایگزین سوئیچ ماتریس سنتی KVM می‌شود و مقیاس‌پذیری بهتری را ارائه می‌دهد.

KVM Over IP زمانی کاربردی است که شما نیاز به دسترسی به کامپیوتر یا کامپیوترهای خود از خارج از ساختمان یا در ساختمانی دارید که نمی‌توانید کابل Cat5 نقطه به نقطه داشته باشید. بسته‌های نرم‌افزاری وجود دارد که به شما امکان می‌دهند از طریق اینترنت به رایانه خود دسترسی داشته باشید و هزینه آن‌ها بسیار کمتر از KVM Over IP است، اما محدودیت‌هایی دارند. اگر نرم‌افزار قفل شد، راهی برای رفع آن ندارید یا اگر نیاز به راه‌اندازی مجدد رایانه داشته باشید، اتصال خود را از دست خواهید داد. با یک راهکار مبتنی بر سخت‌افزار می‌توانید بدون نگرانی در مورد قفل شدن نرم‌افزار از اتصالات به نقاط دور استفاده کنید.

 ای‌تن با ارائه فناوری‌های نوآورانه که راه‌حل‌های اتصال و مدیریت دسترسی را فراهم می‌کنند، شناخته شده است. به این ترتیب، ما اکستندر Altusen™ KE6900R DVI KVM Over IP را در این مطلب معرفی می‌کنیم که ترکیبی منحصربه‌فرد از ویژگی‌ها و فناوری‌های جدید را گرد هم می‌آورد و راهکار نهایی را برای گسترش رایانه‌ها به کنسول‌های خارج از زیرساخت فناوری اطلاعات شما ارائه می‌دهد.

سری KE6900R یک اکستندر DVI KVM مبتنی بر IP است که امکان دسترسی به یک سیستم کامپیوتری از طریق یک کنسول USB از راه دور (صفحه کلید USB، ماوس USB، مانیتور DVI) در هر نقطه از اینترانت را فراهم می‌کند. این اکستندر Single Display است و در واقع، از یک نمایشگر DVI در هر انتها پشتیبانی می‌کند.

اکستندرDVI KVM Over IP  شامل یک واحد فرستنده است که به کامپیوتر متصل می‌شود و یک واحد گیرنده که دسترسی کنسول را از یک مکان جداگانه فراهم می‌کند. کامپیوتر از طریق کنسول راه دور از طریق یک شبکه استاندارد TCP/IP از طریق کابل Cat 5e قابل دسترسی است که امکان مدیریت نقطه به نقطه، نقطه به چند نقطه و چند نقطه به چند نقطه را می‌دهد. این مدل برای استفاده در هر نوع نصبی که نیاز دارید کنسول را در جایی که راحت است قرار دهید، اما می‌خواهید رایانه در مکانی امن، دور از صفحه کلید، ماوس و صفحه نمایش در حال استفاده قرار گیرد، مناسب است. به‌عنوان یک اکستندر ماتریس، می‌تواند کامپیوترها را به کنسول‌ها به روش‌های مختلفی متصل کند: یک به یک (حالت اکستندر)، یک به چند (حالت تقسیم کننده)، چند به یک (حالت سوئیچ)، یا چند به چند (حالت ماتریس).

نرم‌افزار Matrix Manager ویژگی‌های پیشرفته‌ای را برای احراز هویت نام کاربری/گذرواژه، شناسایی خودکار همه دستگاه‌های KE6900R در یک زیرشبکه و تعریف اتصالات قابل تغییر و اشتراک‌گذاری، ارائه می‌دهد. ویژگی‌های امنیتی جدید همچنین محافظت بیشتری را ارائه می‌کنند و از رمزگذاری AES-128bit برای انتقال ایمن داده‌ها پشتیبانی می‌کنند، در حالی که RADIUS ،LDAP ،AD یا احراز هویت کاربر از راه دور لایه‌ای از امنیت اتصال را فراهم می‌کند. با OSD، پشتیبانی RS-232 و MDIX خودکار، KE6900R مقرون‌به‌صرفه‌ترین و راحت‌ترین راه برای دریافت یک افزونه دیجیتال کامل از هر نقطه در اینترانت است.

ویژگی‌های اکستندر KVM تحت شبکه مدل KE6900R ای‌تن

  • برنامه KE Link - به شما امکان می‌دهد فرستنده‌ها و گیرنده‌های لینک را فوری را انجام دهید و در یک iPad تغییر پورت و پروفایل را در زمان واقعی انجام دهید.
  • به سادگی مکان‌نما ماوس را روی مرزهای صفحه حرکت دهید تا بین گیرنده‌های مختلف جابه‌جا شوید.
  • از طریق اینترانت به رایانه‌های نصب شده در KVM خود از راه دور دسترسی داشته باشید.
  • عملکرد کنسول دوگانه - سیستم خود را از هر دو فرستنده و گیرنده صفحه کلید USB، مانیتور و کنسول ماوس کنترل کنید.
  • پورت‌های سریال RS-232 - به شما امکان می‌دهد برای پیکربندی به ترمینال سریال و دستگاه‌های سریال مانند صفحه نمایش لمسی و اسکنر بارکد متصل شوید.
  • کیفیت فیلمبرداری عالی - تا 1920 x 1200  در ۶۰ هرتز؛ عمق رنگ ۲۴ بیتی
  • پشتیبانی از وضوح استاندارد VGA از640x480  تا  1920x1200در ۶۰ هرتز
  • OSD روی گیرنده هر دو واحد را پیکربندی می‌کند.
  • امنیت ورود از راه دور
  • پشتیبانی از مانیتور دیجیتال و آنالوگ DVI
  • حفاظت داخلی 8KV/15KV ESD و حفاظت از نوسانات 2KV
  • از بلندگوهای استریو و میکروفون استریو پشتیبانی می‌کند.
  • Auto-MDIX – به‌طور خودکار نوع کابل را تشخیص می‌دهد.
  • پشتیبانی از فرمت‌های تصویرعریض (widescreen)
  • پشتیبانی از پخش ویدئو با کیفیت بالا
  • پشتیبانی از انتقال ذخیره‌سازی USB با سرعت بالا
  • قابل اتصال در حالت روشن (Hot pluggable)
  • قابل نصب در قفسه
  • سیستم‌عامل قابل ارتقا
  • شامل یک آداپتور برق درجه صنعتی - از دمای عملیاتی ۰ تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد پشتیبانی می‌کند تا از دوام و سازگاری در شرایط محیطی سخت اطمینان حاصل کند.

در ادامه سوئیچ‌های شبکه‌ای را آورده‌ایم که تست استرس ای‌تن را با استفاده از اکستندرهای سری KE گذرانده‌اند. آزمایش‌ها داده را روی یک شبکه با وضوح  1920 x 1200 در ۶۰ هرتز(سری KE69)، عمق رنگ ۲۴ بیت با ۶۰ فریم در ثانیه، به جریان درآورد. سوئیچ‌های شبکه توصیه شده:

Cisco Catalyst 2960X / Catalyst 2960XR / Catalyst 3750
HP Procurve 2920
 H3C S5120
 Huawei S5700
 DLink DGS-1510

ادامه مطلب ↓
نمایش خلاصه ↑
مشخصات
قیمت و فروشندگان
دیدگاه ها

مشخصات کلی

نوع: 
تحت شبکه
جنس بدنه: 
فلز
ابعاد: 
22.75 * 17.16 *5.48 سانتی‌متر
وزن: 
1.25 کیلوگرم

رابط‌ها

ورودی ویدئو: 
-
خروجی ویدئو: 
-
پاور: 
1 x DC Jack (Black)
ارتقاء فریمور: 
-
پورت‌ USB: 
2 x USB Type A Female (White)
Unit To Unit: 
-
پورت‌‌های کنسول: 
2 x USB Type A Female (White)
1 x DVI-I Female (White)
1 x Mini Stereo Jack (Green)
1 x Mini Stereo Jack (Pink)
1 x DB9 Male (Black)
پورت‌های KVM: 
-
RS-232: 
-
پورت‌های LAN: 
1 x RJ-45 (Black)
سایر رابط‌ها: 
-

ویدئو

وضوح: 
Up to 1920 x 1200 @ 60Hz

سایر ویژگی‌ها

چراغ‌های LED: 
Link: 1 (Green / Orange)
Power: 1 (Blue)
Local: 1 (Green)
Remote: 1 (Green)
دکمه‌ها: 
OSD: 1 x Pushbutton
Video: 1 x Pushbutton
Graphics: 1 x Pushbutton
Reset: 1 x Semi-recessed Pushbutton
توان مصرفی: 
DC5V:6.9W:58BTU
دمای عملیاتی: 
0–50°C
دمای ذخیره‌سازی: 
-20–60°C
رطوبت: 
0–95% RH, Non-condensing
سایر توضیحات: 
-

نظر شما چیست؟