12/12/1399 - 18:45
دو ماه خدمات رایگان؛ بسته‌ی ویژه‌ی نوروزی ابر آروان برای کسب‌وکارها
ابر آروان در روزهای پایانی سال 99 تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان‌اش در نظر گرفته است. کسب‌وکارها، سازمان‌ها و صنایع می‌توانند با عقد قراردادهای یک‌ساله با ابر آوران، دو ماه به‌شکل رایگان از خدمات و محصولات آروانی استفاده کنند.

1606683296_1_0.gif

دو ماه خدمات رایگان؛ بسته‌ی ویژه‌ی نوروزی ابر آروان برای کسب‌وکارها

  • شرکت‌های کوچک و بزرگ و استارت‌آپ‌ها می‌توانند سرویس‌های مورد نیازشان را از محصولات شبکه‌ی توزیع محتوا (CDN)، امنیت ابری و پشتیبانی فنی ابر آروان انتخاب کنند و علاوه‌بر آن اگر نیاز به محصول رایانش ابری آروان داشتند، می‌توانند 2 ماه این محصول را هدیه بگیرند.
  • به کمک بسته‌ی ویژه‌ی نوروزی ابر آروان می‌توانید به ده‌ها ترابایت ترافیک روی وب‌سایت‌تان پاسخ دهید، امنیت آن را در برابر انواع حملات سایبری تامین کنید و به‌شکل پیوسته با پشتیبانی ویژه‌ی ابر آروان برای رفع مشکلات سرویس‌تان در ارتباط باشید.
  • با استفاده از سرور ابری، سرعت وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها افزایش محسوسی پیدا می‌کند و بسته‌های نوروزی متنوع ابر آروان، متناسب با نیاز و مقیاس کسب‌وکارها تعریف شده است. برای استفاده از این بسته‌های یک‌ساله، نیازی نیست هزینه‌ی یک سال را ابتدا بپردازید و می‌توانید به‌شکل ماهانه پرداخت کنید.
  • هم‌چنین اشخاص و کسب‌وکارهایی که تاکنون مشتری ابر آروان نبوده‌اند و حساب خود را هرگز شارژ نکرده‌اند، می‌توانند با کد تخفیف Arvan1400 از 100 هزار تومان تخفیف بهره‌مند شوند. آخرین مهلت استفاده از این تخفیف‌ها، پایان اسفند 99 است.
  • برای آگاهی از اطلاعات بیش‌تر و استفاده از این تخفیف‌ها، کافی است به صفحه‌ی بسته نوروزی ابر آروان سر بزنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟