05/03/1399 - 13:44
معرفی اکسس‌پوینت دی‌-لینک، مدل DAP-2695
اکسس‌پوینت PoE و دو بانده همزمان AC1750 دی‌لینک مدل DAP-2695  با طراحی منحصر به‌فرد با هدف پشتیبانی از کسب‌وکارها و محیط‌های سازمانی کوچک و متوسط طراحی شده است. اکسس‌پوینت فوق انعطاف‌پذیری مدیران شبکه‌ در مدیریت و ایمن‌سازی زیرساخت ارتباطی را با ارائه گزینه‌های دوبانده شبکه محلی بی‌سیم بهبود بخشیده و دسترسی به سرعت فوق‌العاده بی‌سیم AC را امکان‌پذیر می‌کند.

1606683296_1_0.gif

اکسس‌پوینت DAP-2695 به شکل ترکیبی از حداکثر سرعت انتقال امواج بی‌سیم تا مرز 1750 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند که مطابق با حداکثر نرخ انتقال امواج بی‌سیمی است که استاندارد 802.11 و 802.11ac به آن اشاره کرده است. البته توان واقعی ممکن است متفاوت از مقدار اشاره شده باشد و عوامل محیطی از جمله حجم ترافیک شبکه، نوع مصالح به کار رفته در دیوارها و نوع سازه ممکن است دستیابی به توان عملیاتی واقعی را کاهش دهد.
همچنین عوامل محیطی جانبی نیز ممکن است بر دامنه سیگنال‌های بی‌سیم اثر منفی بگذارند. اکسس‌پوینت DAP-2695 به ویژگی جالبی تجهیز شده که می‌تواند تشخیص دهد آیا یک دستگاه کلاینت بی‌سیم از قابلیت دوبانده بودن پشتیبانی می‌کند و اگر این‌گونه است کلاینت را به سمت شبکه 5 گیگاهرتز مبتنی بر استاندارد 802.11ac/n هدایت می‌کند. مدیران شبکه می‌توانند برای دستیابی به حداکثر راندمان DAP-2695 را به شکلی پیکربندی کنند تا عملکرد شبکه را بر اساس هر یک از حالت‌های عملیاتی چندگانه بهینه‌سازی کند. برای آن‌که فرآیند مدیریت شبکه به شکل متمرکزی انجام شود، مدیران شبکه می‌توانند از نرم‌افزار رایگان Nuclias Connect  شرکت دی‌لینک یا Nuclias Connect Hub (DNH-100) 4 برای پیکربندی و مدیریت اکسس‌پوینت‌های چندگانه استفاده کنند. علاوه بر ساده‌سازی فرآیند مدیریت، نرم‌افزار Nuclias Connect مجموعه قابلیت‌هایی برای بررسی منظم، نگهداری و نظارت از راه دور ارائه می‌دهد تا سرپرستان شبکه بدون نیاز به مراجعه فیزیکی و از راه دور از درست کار کردن تجهیزات اطمینان حاصل کنند. اکسس‌پوینت فوق در باند 2.4 گیگاهرتز مجهز به سه آنتن جداشدنی با توان عملیاتی 4dBi سرعتی برابر با 450 مگابیت بر ثانیه ارائه می‌کند و در باند 5 گیگاهرتز به 3 آنتن جداشدنی با توان عملیاتی 6dBi سرعتی برابر با 1350 مگابیت بر ثانیه ارائه می‌کند.

وجود آنتن‌های قدرتمند به اکسس‌پوینت فوق اجازه داده است بدون نیاز به تجهیزات جانبی از محدوده بی‌سیم بزرگی پشتیبانی کند. اکسس‌پوینت فوق به سه درگاه LAN تجهیز شده که یک درگاه LAN از سرعت‌های 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه برای برقراری ارتباطی کابلی پشتیبانی می‌کند، یک درگاه کنسول RJ-45 که برای مدیریت دستگاه استفاده می‌شود و یک درگاه گیگابیتی است که از استاندارد 802.3at PoE پشتیبانی می‌کند. از مزایای دیگری این اکسس‌پوینت می‌توان به پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از استانداردها 802.11a/b/g/n/ac و همچنین 802.3u/ab/af، پشتیبانی از استانداردهای امنیتی WPA (سازمانی و شخصی)، WPA-2 (سازمانی و شخصی) و WEP 64/128  بیتی، غیرفعال کردن حالت پخشی SSID، کنترل دسترسی از طریق مک‌آدرس، محافظت از دسترسی به شبکه (NAP)، مجهز بودن به سرور RADIUS داخلی، ویژگی اولویت‌بندی انتقال اطلاعات (QoS)، پشتیبانی از استانداردهای مدیریت شبکه (Telnet، SSH، HTTP، HTTPS، SNMP، Private MIB، Nuclias Connect Software/Hub، AP Array)، ابعاد مناسب برای نصب روی دیوار از طریق براکت‌ها (190x36.5x198.8 میلی‌متر)، کارکرد بدون مشکل در دمای 0 تا 40 درجه سانتی‌گراد و رطوبت 10 تا 90 درصد، پشتیبانی از اکسس‌پوینت‌‌های داخلی بی‌سیم سری N و AC و همچنین اکسس‌پوینت‌های خارجی، کنترل و مدیریت RF، مکانیزم‌های مختلف احراز هویت (محلی، POP3، RADIUS، LDAP و Voucher)، قابل استفاده در حالت‌های Wireless Client، WDS/Bridge، WDS With AP، Access Point، چراغ‌های ال‌ئی‌دی برای نشان دادن وضعیت برق، شبکه محلی و شبکه‌های 2.4 و 5 گیگاهرتز اشاره کرد. علاقه‌مندان و مشتریان محترم می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به سایت https://avang.ir/  مراجعه کنند.

ایسوس

نظر شما چیست؟