مودم روتر مدل NWR-M920 نتربیت

مودم روتر مدل NWR-M920 نتربیت

مودم روتر مدل NWR-M920 نتربیت از حداکثر سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. این مودم روتر با بهر‌ه‌گیری از فناوری 4G، امکان اتصال شما به یک شبکه Wi-Fi با قابلیت راه‌اندازی آسان را فراهم می‌کند که در هرجایی می‌توانید از اینترنت پرسرعت بهره ببرید. این مودم در حین حرکت نیز اتصال خود را حفظ می‌کند و همه‌جا می‌توانید همراه خود داشته باشید.

مودم روتر مدل NWR-M920 نتربیت
مودم روتر مدل NWR-M920 نتربیت
مودم روتر مدل NWR-M920 نتربیت

معرفی مودم روتر مدل NWR-M920 نتربیت

دسترسی به شبکه های پهن باند تلفن همراه از هر کجا با روتر NWR-M920 به‌راحتی امکان‌پذیر شده است.  با سرعت بالا و ویژگی‌هایی که برای قابلیت اطمینان ارائه می‌دهد، می‌توانید وب‌گردی کرده و از پخش ویدئو آنلاین لذت ببرید. این مودم روتر، حتا در صورت وجود کندی در شبکه مخابراتی، می‌تواند اتصال شما به اینترنت را حفظ کند. شما می‌توانید از طریق یک شبکه بی‌سیم امن یا یکی از سه پورت اترنت 10/100 با استفاده از سیم کارت شرکت مخابراتی خود به اینترنت متصل شوید، بنابراین اتصال شما به شبکه تلفن همراه هم از طریق کابل و هم به‌صورت بی‌سیم امکان‌پذیر است. این مودم روتر، سرعت دانلود تا 150 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابیت در ثانیه را ارائه می‌دهد. با NWR-M920، می‌توانید اتصال سریع و امن را تجربه کنید و به اتصال پایدار اینترنت دسترسی داشته باشید.

NWR-M920 از طریق فایروال‌های دوگانه (SPI و NAT) از شبکه شما در برابر تهدیدات اینترنتی محافظت می‌کند. امنیت بی‌سیم با استفاده از رمزگذاری WPA/WPA2 امنیت شبکه و ترافیک شما را فراهم می‌کند. علاوه بر این، اتصال 3G/4G شما می‌تواند بدون ترس از حملات ناشی از دسترسی غیرمجاز، به اشتراک گذاشته شود.

مودم روتر NWR-M920 به‌راحتی قابل را‌ه‌اندازی است. شما می‌توانید تنظیمات مودم و اینترنت را از مرورگر اعمال کنید و نیازی نیست برای انجام این کار از برنامه خاصی استفاه کنید.

مودم NWR-M920، دارای رمزگذاری WPA3 است که امنیت بالا را فراهم می‌کند. رمزگذاری WPA3 بهتر از نسخه‌های قبلی این فناوری یعنی WPA و WPA2 است. WPA3 مکانیزم‌های قدیمی سایر رمزگذاری‌ها را کنار می‌گذارد و بدین ترتیب امنیت و محافظت پیشرفته‌تری برای کاربران نهایی و سازمان‌ها به‌همراه دارد.

مودم NWR-M920 نتربیت همچنین از مکانیزم Failover برای فراهم کردن قابلیت «در دسترسی بودن» بهره می‌گیرد. مکانیزم Failover برای افزایش قابلیت اطمینان دستگاه‌های شبکه با پیکربندی چندین روش استفاده می‌شود. این ویژگی در روترها، قابلیت افزونگی را با اتصال به بیش از یک اتصال اینترنتی فراهم می‌کند که در صورت بروز خرابی، اتصال شما به اینترنت حفظ می‌شود. 
با استفاده از این تکنولوژی، به راحتی می توانید با اتصال یک سیم کارت و اتصال یک مودم ADSL به این روتر، از اینترنت بدون قطعی لذت ببرید. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بدون وقفه به اینترنت متصل باشید و در صورت از بین رفتن ارتباط اینترنت سیم کارت، بلافاصله به اینترنت دوم متصل شوید. استفاده از این قابلیت برای افراد حرفه ای مانند گیمرها و استریمرها و همچنین کسب و کارهای کوچک که به اینترنت بدون وقفه نیاز دارند، مناسب است.

مودم روتر مدل NWR-M920 نتربیت را می‌توانید با گارانتی ۳۶ ماهه آونگ تهیه کنید. همچنین امکان تعویض در یک سال اول برای خریداران امکان‌پذیر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصول و گارانتی، به سایت آونگ مراجعه کنید.

ادامه مطلب ↓
نمایش خلاصه ↑
مشخصات
قیمت و فروشندگان
دیدگاه ها

برند و گارانتی

نام برند: 
نتربیت
گارانتی: 
آونگ
مدل: 
NWR-M920

وضعیت بی‌سیم

استانداردها: 
استانداردهای وای‌فای:
802.11b/g/n
2.4 ~ 2.4835GHz
Korea,Japan, ETSI, FCC channels can be selected

استاندارد سبز:
RoHS
باندهای دریافت و ارسال داده‌ها: 
-
سرعت وای‌فای: 
HT20: تا 144 مگابیت بر ثانیه
HT40: تا 300 مگابیت بر ثانیه
محدوده وای‌فای: 
-
ظرفیت وای‌فای: 
-
نوع انتقال داده‌ها: 
-
حالت‌های عملکردی: 
-
حالت‌های کاری: 
ویدئو استریمینگ
وب‌گردی

مشخصات سخت‌افزار روتر

پردازنده: 
فرکانس پردازنده: 1 گیگاهرتز
حافظه: 
128 مگابایت 16 بیت DDR2 SDRAM
پورت‌های اترنت: 
3 x RJ45 10M/100M LAN Ethernet interfaces
1 x RJ45 10M/100M WAN Ethernet interfaces
پشتیبانی از USB: 
خیر
آنتن‌ها: 
۲ آنتن خارجی WIFI 5dBi و ۲ آنتن خارجی LTE 5dBi
دکمه‌ها: 
۱ دکمه Reset
۱ دکمه WPS
نوع منبع تغذیه: 
12V/1A
وزن: 
-

پارامترهای امنیت

رمزنگاری وای‌فای: 
WPA/WPA2/WPA3
امنیت شبکه: 
-
شبکه مهمان: 
-
سرور VPN: 
-

نرم‌افزار

پروتکل‌ها: 
-
کنترل‌‌های والدین: 
-
انواع WAN: 
-
کیفیت خدمات (QOS) : 
-
سرویس ابری : 
-
NAT Forwarding : 
-
DHCP: 
-
IPTV: 
-
قابلیت‌های مدیریتی: 
-

مشخصات فیزیکی

ابعاد (mm): 
-
اقلام همراه بسته: 
-

سایر ویژگی‌ها

سیستم عامل همگام: 
-
گواهینامه‌ها: 
UL، CE، RoHS
دمای قابل تحمل: 
0 تا 40 درجه سانتی‌گراد

نظر شما چیست؟