27/04/1396 - 13:00
48 منبع رایگان برای علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی
اگر به برنامه نویسی علاقه مندید و به دنبال منابع خوب رایگان می‌گردید؛ اگر به آینده کودکتان اهمیت می‌دهید و به دنبال راهی آسان برای آموزش برنامه نویسی به او می‌گردید این مطلب برای شماست. در ادامه به معرفی 48 منبع رایگان برنامه نویسی پرداختیم. با شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

دانلود کنید: صفر تا صد برنامه‌نویسی را با یک اپلیکیشن بیاموزید!

شاید شما هم علاقمند به دانش برنامه‌نویسی باشید و دوست داشته باشید که در آینده به یک برنامه‌نویس موفق تبدیل شوید. اما برای فراگیری برنامه‌نویسی باید از کجا شروع کنیم؟ اولین قدم برای شروع یادگیری دانش برنامه‌نویسی و شناخت آن چیست؟ اپلیکیشن صفر تا صد برنامه‌نویسی می‌تواند به این سوالات پاسخ دهد و راهنمای پایه‎ای مناسبی برای هدایت شما به سمت آینده‌ای موفق و پردرآمد باشد. با سایت شبکه همراه باشید.

دانلود رایگان 15 کتاب برنامه‌نویسی

هر چه در مورد گجت‌ها و فناوری‌های نوین صحبت کنیم و مطالب بسیاری بنویسیم، اما هیچ‌یک از این مطالب را نمی‌توان با مفهومی به نام برنامه‌نویسی ارزیابی کرده و مورد مقایسه قرار دهیم. تمامی دستگاه‌ها و تجهیزاتی که این روزها از آن‌ها استفاده می‌کنید همگی بر پایه زبان‌های برنامه‌نویسی ساخته شده و به حرکت در می‌آیند. از زمانی‌که دکمه پاور را روی دستگاه‌های الکترونیکی فشار می‌دهید، میلیون‌ها میلیون دستورالعمل برنامه‌نویسی در حال اجرا و پردازش هستند. آیا بهتر نیست با دنیای پشت پرده تجهیزات الکترونیکی آشنا شوید؟

۶ کتاب پیشنهادی برای علاقه‌مندان برنامه‌نویسی

کتاب بهترین منبع و دستیار برای دانشجویان، محققان و اساتید دانشگاه‌ها است. هرچه‌قدر در وب جست‌وجو کنید و مطلب بخوانید؛ باز تاثیرگذاری و یادگیری کتاب بهتر است و اگر بتوانید کتاب‌های معروف دنیای فناوری را به زبان اصلی و قلم خود نویسنده بخوانید؛ برنده اصلی رقابت دانش‌آموختگی هستید.

۹ منبع آنلاین و رایگان آموزش برنامه‌نویسی

مدیران و حتا کارمندان موفق یک سازمان به خوبی می‌دانند که باید از حداقل دانش برنامه‌نویسی برخوردار باشند. این دانش به آن‌ها کمک می‌کند تا مسائل را به خوبی درک کرده و قدرت تحلیل خوبی به دست آورند. در دنیای کسب و کار امروزی بخش عمده‌ای از مدیران بزرگ با این دانش آشنایی دارند و زمانی که جلساتی را با تیم‌های برنامه‌نویسی خود ترتیب می‌دهند، به خوبی می‌توانند راهکارهای سودمندی ارائه کنند.

۱۰ سایت رایگان آموزش کدنویسی و برنامه‌نویسی کودکان

همان‌گونه که فناوری با زندگی ما درهم تنیده شده است و نمی‌توان یک روز بدون موبایل یا اینترنت زندگی کرد، آموزش برنامه‌نویسی به کودکان نیز یک انتخاب یا ایده هوشمند برای فرزندان نیست؛ بلکه ضرورت و نیازی حتمی برای رشد مهارت‌های کودکان برای زندگی در ده‌های آینده است. در این گفتار، 10 سایت رایگان مرجع آموزش برنامه‌نویسی مخصوص کودکان را معرفی خواهیم کرد.

۷ ابزار برنامه‌نویسی ویژه کودکان

برنامه‌نویسی هر چند در واقعیت یک کار جدی و نیازمند تفکر است، اما این به ‌آن معنا نیست که مختص قشر خاصی از جامعه و در محدوده سنی مشخصی قرار داشته باشد. تحقیق و پژوهش در زمینه آموزش برنامه‌نویسی به کودکان، امروزه در بیش‌تر کشورهای صنعتی مورد توجه قرار می‌گیرند و خانواده‌ها سعی می‌کنند از دوران کودکی فرزندان خود را با کامپیوتر و دنیای برنامه‌نویسی آشنا کنند. آموزش برنامه‌نویسی از پایه به کودکان سرمایه‌گذاری برای آینده‌ آن‌ها است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟