در خانه یاد بگیرید!
۷۰ منبع آنلاین آموزشی رایگان در زمینه‌های مختلف
یکی از مزایای شروع سال جدید، برنامه‌ریزی برای یادگیری یک فن یا زبان برنامه‌نویسی یا گذراندن دوره‌های آموزشی حرفه‌ای است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید که می‌خواهند بعد از تعطیلات نوروز مصمم به سراغ آموزش بروند؛ پیشنهاد می‌کنیم منابع آموزشی رایگان و آنلاین معرفی شده در سایت شبکه را نگاهی بیندازید؛ شاید بخواهید از این سایت‌ها استفاده کنید:

1606683296_1_0.gif

۱۴ جایی که می‌توانید رایگان و آنلاین تحصیل کنید

خوشبختانه به نظر می‌رسد که امروز با گسترش تکنولوژی‌های ارتباطی شما می‌توانید همه‌چیز را به شکلی تقریبا ساختاریافته و اصولی و البته رایگان فرا گیرید، به شرطی که اطلاعت مربوط به آن ها را داشته باشید. در اینجا به 14 سایتی اشاره می کنم که می توانید در آن ها به رایگان و آنلاین به تحصیل بپردازید.

9 سایت برای آموزش‌های کاربردی آنلاین راه دور

سایت‌هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد؛ مجموعه‌ای از علوم، هنر و فناوری را به شما آموزش خواهند داد. آن‌ها به‌طور عملی هر آن چیزی که برای یادگیری به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهند.، به عبارت دیگر از نحوه ساخت برنامه‌های نوشته شده با Node.JS گرفته تا ورود به حوزه‌های پزشکی و فلسفه در حوزه کاری این سایت‌ها قرار دارد.

۱۰ سایت رایگان آموزش کدنویسی و برنامه‌نویسی کودکان

همان‌گونه که فناوری با زندگی ما درهم تنیده شده است و نمی‌توان یک روز بدون موبایل یا اینترنت زندگی کرد، آموزش برنامه‌نویسی به کودکان نیز یک انتخاب یا ایده هوشمند برای فرزندان نیست؛ بلکه ضرورت و نیازی حتمی برای رشد مهارت‌های کودکان برای زندگی در ده‌های آینده است. در این گفتار، 10 سایت رایگان مرجع آموزش برنامه‌نویسی مخصوص کودکان را معرفی خواهیم کرد.

۹ منبع آنلاین و رایگان آموزش برنامه‌نویسی

مدیران و حتا کارمندان موفق یک سازمان به خوبی می‌دانند که باید از حداقل دانش برنامه‌نویسی برخوردار باشند. این دانش به آن‌ها کمک می‌کند تا مسائل را به خوبی درک کرده و قدرت تحلیل خوبی به دست آورند. در دنیای کسب و کار امروزی بخش عمده‌ای از مدیران بزرگ با این دانش آشنایی دارند و زمانی که جلساتی را با تیم‌های برنامه‌نویسی خود ترتیب می‌دهند، به خوبی می‌توانند راهکارهای سودمندی ارائه کنند.

۱۵ وب‎سایت برتر آموزش رایگان طراحی و توسعه وب

در این مقاله ما قصد داریم 15 وب سایت و وبلاگ برتر ارائه منابع آموزش طراحی و توسعه وب را به شما معرفی کنیم. با صرف روزانه کمی‎ وقت و استفاده از مطالب آموزشی موجود در این سایت‎ها بعد از مدتی متعجب خواهید شد که چقدر سریع و راحت توانسته‎اید به رایگان این حجم از مطالب آموزشی را فرا بگیرید.

منابع آنلاین رایگانی که شما را یک طراح وب می‌کنند

زمانی که به سراغ فناوری‌ها و زبان‌های جدیدی می‌روید، ممکن است در وهله اول و در ارتباط با پیدا کردن منابع غنی و سرشار از اطلاعات کمی دلهره داشته باشید. به طوری که همواره سعی می‌کنید منابع گزینش شده‌ای را انتخاب کنید. بر همین اساس طراح فول استکی به نام براندون مورلی در گیت‌هاب فهرستی از منابع رایگانی را تهیه کرده است که در این زمینه به طراحان و توسعه‌دهندگان وب کمک می‌کند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟