مطالب مصطفا پورمحمدی

گزارش بازار: قیمت گوشی‌های اندروید و اپل در بازار ایران - اردیبهشت 98
15/02/1398 - 17:00
قرار است راجع به خرید گوشی و قیمت گوشی در بازار ایران صحبت کنیم. گوشی جزئی جدانشدنی از زندگی مدرن ما است. این وسیله الکترونیکی کوچک، به تنهایی بخش بزرگی از زندگی ما را به خود اختصاص می‌دهد و به همین دلیل است که هر کسی به دنبال داشتن یک گوشی بهتر است. گوشی بهتر به کاربرش یک زندگی با کیفیت بالاتر ارائه می‌دهد. دقیقاً به همین دلیل است که کار می‌کنیم و پول درمی‌آوریم: که کیفیت زندگی خود را افزایش دهیم.
آبروریزی گوشی مکس پاور انرجایزر
11/02/1398 - 00:35
یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی‌های هوشمند هر روزه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مسئله باتری است. استفاده از باتری‌های بزرگ، دردسرهای خاص خودشان را دارند و باتری‌های کوچک هم عملکرد چندان رضایتبخشی ندارند. در بین تمام شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند، این انرجایزر بود که تصمیم گرفت ریسک کند و یک گوشی با باتری بسیار بزرگ 18000 میلی آمپر ساعتی روانه بازار کند! اما اوضاع آن طور که انتظار داشتند، پیش نرفت...
لنوو Z6 پرو رسما معرفی شد؛ دوربین چهارگانه، قدرت پردازش معرکه و قیمت رقابتی!
05/02/1398 - 12:30
در میان گوشی‌هایی که در بازار ایران پیدا می‌شوند، محصولات لنوو نسبت به محصولات برندهایی مانند سامسونگ، هوآوی، اپل و حتی شیائومی، با اقبال بسیار کمتری روبرو می‌شود. البته اوضاع لنوو در بازارهای جهانی هم عالی نیست و سهم فروش گوشی‌های این شرکت چندان چشم‌گیر نیست. شاید دلیل این امر سیاست‌های غلط تبلیغاتی این شرکت باشد. بسیاری از مردم لنوو را تنها به عنوان یک سازنده لپتاپ می‌شناسند و اصلاً خبر ندارند که این شرکت چینی نه‌تنها یک تولیدکننده درجه یک گوشی هوشمند است، بلکه هدایت برند مطرح موتورولا را نیز بر عهده دارد. اگر می‌خواهید بدانید منظور ما از «درجه یک» چیست، همراه ما باشید تا با مشخصات پرچم‌دار جدید این شرکت آشنا شوید. خانم‌ها، آقایان، این شما و این Lenovo Z6 Pro.
بررسی گوشی تاشوی گلکسی فولد
02/02/1398 - 13:10
سال 2019 سال وقوع یک قدم رو به جلوی بزرگ در صنعت گوشی‌های هوشمند بود. جایی که هم گوشی‌های مبتنی بر نسل پنجم اینترنت همراه 5G به بازار آمدند و هم سازندگان بزرگ این گجت‌ها، اقدام به توسعه گوشی‌های تاشو کردند. یکی از مهم‌ترین گوشی‌های معرفی شده در این سال مهم در صنعت گوشی، گوشی تاشوی مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی فولد بود. در این مطلب قصد داریم به بررسی این گوشی گران و انقلابی بپردازیم.
گزارش بازار: قیمت گوشی در بازار ایران - فروردین 98
23/01/1398 - 11:25
قرار است راجع به خرید گوشی و قیمت گوشی در بازار ایران صحبت کنیم. گوشی جزئی جدانشدنی از زندگی مدرن ما است. این وسیله الکترونیکی کوچک، به تنهایی بخش بزرگی از زندگی ما را به خود اختصاص می‌دهد و به همین دلیل است که هر کسی به دنبال داشتن یک گوشی بهتر است. گوشی بهتر به کاربرش یک زندگی با کیفیت بالاتر ارائه می‌دهد. دقیقاً به همین دلیل است که کار می‌کنیم و پول درمی‌آوریم: که کیفیت زندگی خود را افزایش دهیم.
گوشی‌های گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل XL معرفی شدند
18/07/1397 - 13:15
بر خلاف سایر شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند، گوکل علاقه چندانی به مخفی‌کاری ندارد. تقریبا از دو یا سه ماه پیش، اکثر مشخصات دو گوشی جدید این شرکت، یعنی گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 XL مشخص شده بود. اما مشخصا، چیزهایی وجود داشتند که نمی‌شد آن‌ها را با عدد و رقم نشان داد. برای مثال، پیکسل 3 و پیکسل 3 XL حتی از دوربین دوگانه هم بهره نمی‌برند؛ اما این مسئله باعث نشده است دوربین این گوشی‌ها همیشه در زمره بهترین دوربین‌های به کار رفته روی گوشی‌های هوشمند نباشد.
بیایید نگاهی نزدیک‌تر داشته باشیم به پرچم‌داران جدید گوگل. خانم‌ها، آقایان، این شما و این سری جدید گوشی‌های گوگل: Pixel 3 و Pixel 3 XL.
اطلاعات جدید از گلکسی نوت 9 سامسونگ: باتری بزرگ و حافظه داخلی فوق‌العاده
15/05/1397 - 16:10
عده‌ای آن را افشای تصادفی می‌نامند؛ اما به عقیده من، سامسونگ عمدا در حال انتشار اطلاعاتی در ارتباط با پرچم‌دار بعدی خود است. در آخرین افشای خودخواسته این شرکت کره‌ای، اطلاعات بیشتری در ارتباط با پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی گلکسی نوت 9 منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد فروش پایین سری اس 9 خود را با یک گوشی بسیار قدرتمند جبران کند.
HTC دیزایر 12 و دیزایر 12 پلاس وارد بازار ایران شدند
13/05/1397 - 16:55
با وجود آشفتگی وحشتناک بازار گوشی هوشمند در ایران و وضعیت نا به سامان کمپانی تایوانی اچ تی سی، میان‌رده‌های جدید این شرکت وارد بازار ایران شدند. در این متن، به بررسی گوشی های دیزایر 12 و دیزایر 12 پلاس خواهیم پرداخت.
راهنمای خرید: بهترین گوشی هوآوی زیر سه میلیون تومان
11/05/1397 - 12:45
در فاصله دو - سه روزه‌ای که از نوشتن راهنمای خرید قبلی گوشی‌های هوآوی می‌گذرد، قیمت گوشی‌های این شرکت در بازار چیزی در حدود سی درصد بیشتر شده است! این روند افزایش قیمت ادامه‌دار به نفع هیچکس نیست؛ اما همچنان ادامه دارد و وعده‌های وزیر محترم هم همچنان روی زمین مانده‌اند. نمی‌دانم با چه رویی باید راهنمای خرید گوشی بنویسم؟ این مطلب را برای آن‌ها می‌نویسم که به دلیلی گوشی خود را از دست داده‌اند و حالا متاسفانه مجبورند با این قیمت‌ها، یک گوشی جدید بخرند. اوضاع خوبی نیست؛ اما اگر مجبورید گوشی جدیدی بخرید، در این مطلب گوشی‌های خوبی پیدا می‌شود.

صفحه‌ها