با اسپیکر وایرلس، ساندبار و بلوری پلیر جدید سامسونگ آشنا شوید
سامسونگ «آینده تکنولوژی‌های صوتی» را به CES2017 می‌آورد!
سامسونگ اطلاعاتی در رابطه با سه محصول جدید صوتی خود که قرار است در نمایشگاه CES 2017 به طور رسمی از آن‌ها پرده‌برداری کند را منتشر کرد. این سه محصول شامل یک اسپیکر وایرلس، یک ساندبار قدرتمند و یک دستگاه پخش بلوری اولترا اچ‌دی می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات این خبر و محصولات نامبرده شده داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

ظاهرا بخش عظیمی از محصولاتی که در نمایشگاه CES 2017 معرفی می‌شوند، محصولات صوتی خواهند بود! اگر به خاطر داشته باشید دو روز پیش ال‌جی به طور رسمی تیزرهای مربوط به اسپیکر معلق خود را با نام LG PJ9 منتشر کرد و عنوان داشت که این محصول را در نمایشگاه CES 2017 به معرض دید عموم قرار می‌دهد. حال نوبت به سامسونگ رسیده تا نسل بعدی اسپیکرهای خود را معرفی کند.

مطلب پیشنهادی

تاخیر عرضه گلکسی اس 8 و تجهیز احتمالی آن به رم 8 گیگابایتی!
مروری بر شایعات اخیر مرتبط با پرچمدار سامسونگ

سامسونگ مدعی شد که قصد دارد "آینده تکنولوژی‌های صوتی" را به نمایشگاه CES 2017 بیاورد. سامسونگ توانسته به تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای همچون "High-Ultra Quality Sound" یا "کیفیت صدای فوق‌العاده زیاد" دست پیدا کند که به موجب آن می‌تواند سیگنال‌های صوتی 8 و 24 بیتی را به سیگنال 32 بیتی تبدیل و پخش نماید. بنابراین اسپیکرهای بعدی سامسونگ که قرار است در نمایشگاه CES 2016 معرفی شوند به مراتب قدرتمند بوده و صدای خروجی با کیفیت و فراگیری را ارائه می‌کنند.

سامسونگ اشاره کرده که اولین نسخه‌های تجاری اسپیکرهای مجهز به تکنولوژی HUQ یا همان "کیفیت صدای فوق‌العاده زیاد" خود را به نمایشگاه CES 2017 می‌آورد. سامسونگ در این بین از اسپیکر بی‌سیم H7 نامبرده و عنوان کرده که این اسپیکر وایرلس را هم در نمایشگاه CES به معرض نمایش قرار می‌دهد. ظاهرا اسپیکرهای جدید سامسونگ به تکنولوژی منحصر به فردی با نام اختصاصی "Distortion Cancelling" به معنای "لغو اعوجاج" هستند. به موجب وجود این تکنولوژی، حرکات ووفر به شکل هوشمندانه‌ای پیش‌بینی و کنترل می‌شود و این موضوع سبب می‌گردد که صدای خروجی از اسپیکر دارای کیفیت و ثبات بیشتر باشد و با شرایط و وضعیت‌های مختلف سازگاری کامل پیدا کند.

سامسونگ همچنین عنوان داشته که در کنار اسپیکر وایرلس H7، ساندبار MS750 را هم معرفی می‌کند. سامسونگ اشاره دارد که ساندبار MS750 اولین ساندبار تولید شده توسط این شرکت کره‌ای محسوب می‌شود که ساب ووفر اختصاصی و یکپارچه‌ای را به همراه دارد. این ساندبار هم از تکنولوژی "High-Ultra Quality Sound" یا "کیفیت صدای فوق‌العاده زیاد" 32 بیت پشتیبانی خواهد کرد. سامسونگ همچنین قرار است دستگاه پخش بلوری اولترا اچ‌دی (Ultra HD Blu-ray Player) جدید خود را هم به نمایشگاه CES 2017 بیاورد.

این دستگاه پخش بلوری اولترا اچ‌دی جدید با کد اختصاصی M9500 UHD معرفی گردیده و به شکل ویژه‌ای برای ویدئوهای UHD بهینه‌سازی شده است. این دستگاه قابلیت‌های عملکردی اتوماتیک جالب توجهی را هم به همراه دارد که منجر به افزایش کیفیت پخش صوتی و تصویری محتوای مد نظر می‌شود. بدون تردید سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2017 اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات ارائه خواهد کرد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟