توصیه‌های کاربردی برای رسیدن به تیک آبی مشهور اینستاگرام
چگونه از اینستاگرام نشان تأیید بگیریم
تا قبل از آگوست سال جاری، داشتن نشان تأییدیه در اینستاگرام تقریبا غیرممکن بود. تیک آبی معروف تنها برای تعدادی از چهره‌های مشهور جامعه، سلبریتی‌ها و برندهای معروف رزرو شده بود. حتی یک اپلیکیشن رسمی یا فرمی برای پر کردن وجود نداشت که بتوان این مشکل را حل کرد. تنها راه این بود که شناخته شده باشید یا در اینستاگرام رابطه داشته باشید. اما اینستاگرام روند خود را تغییر داده و حالا همه کاربران می‌توانند "نشان تأیید" را تقاضا کنند.

1606683296_1_0.gif

تا قبل از آگوست سال جاری، شناخته شدن در اینستاگرام تقریبا غیرممکن بود. تیک آبی معروف تنها برای تعدادی از چهره‌های مشهور جامعه، سلبریتی‌ها و برندهای معروف رزرو شده بود. حتی یک اپلیکیشن رسمی یا فرمی برای پر کردن وجود نداشت که بتوان این مشکل را حل کرد. تنها راه این بود که شناخته شده باشید یا در اینستاگرام رابطه داشته باشید. اما اینستاگرام روند خود را تغییر داده و حالا همه کاربران می‌توانند "نشان تأیید" را تقاضا کنند. اما اشتباه نکنید، این به‌معنی آن نیست که می‌توانید به‌راحتی تأییدیه بگیرید. اصلا این‌گونه نیست.

در این مطلب به‌شما یاد می‌دهیم که چگونه از اینستاگرام تقاضای تأییدیه کنید و نکاتی را در اختیارتان می‌گذاریم که به‌کمک آن‌ها می‌توانید شانس گرفتن این نشان را بالا ببرید.

چگونه در اینستاگرام تأییدیه داشته باشیم

1- در برنامه اینستاگرام به‌قسمت Settings بروید.

2- به‌پایین لیست بروید و روی Request Verification تقه بزنید.

3- نام اکانت، نام کامل و اگر شخص هستید یک کارت شناسایی یا اگر شرکت هستید کارت شناسایی کسب‌‌وکار یا قانونی را در آن وارد کنید. البته این در صورتی است که اکانت شما در اینستاگرام اکانت "کسب‌وکار" یا Business باشد.

4- روی Send ضربه بزنید.

بعد از این‌که تقاضای شما بررسی شد، به‌شما در خصوص پذیرفته شدن یا رد شدن آن تقاضا اطلاع داده می‌شود. ولی خیلی سریع منتظر پاسخ نباشید. هیچ بازه زمانی مشخصی برای این‌که این فرآیند چه مدت ممکن است طول بکشد وجود ندارد.

حالا در این قسمت به برخی از متداول‌ترین پرسش‌های مطرح شده پاسخ می‌دهیم.

"آیا تأییدیه اینستاگرام واقعا فایده دارد؟"

گرفتن تأیید یعنی این‌که اکانت شما توسط اینستاگرام به‌عنوان یک اکانت حقیقی شناخته شده است. این مسئله باعث می‌شود تا کاربران به‌راحتی برندها یا اشخاص مهمی را که مدنظر دارند پیدا و فالو کنند. اکانت‌های تأیید شده دارای یک علامت تیک آبی رنگ در کنار نام‌شان هستند.

"آیا تقاضای من پذیرفته می‌شود؟"

تقاضا برای گرفتن تأیید بسیار بالا است و شاید به‌خاطر همین است که تمام اکانت‌ها از سوی اینستاگرام تأیید نمی‌شود. مهم این است که اکانت شما تمام نیازهای اولیه را برآورده کند.

"برای گرفتن تأییدیه از اینستاگرام به چه چیزهایی نیاز دارم؟"

اول از همه باید Temrs of Service و Community Guidelines در اینستاگرام را فالو کنید. اکانت شما باید:

- Authentic: واضح است که باید همانی باشید که ادعا می‌کنید، شخص حقیقی، کسب‌وکار ثبت شده یا برند.

- Unique: برای هر یک فرد یا کسب‌وکار تنها یک اکانت تأیید می‌شود، البته به‌جز اکانت‌های خاص مربوط به‌زبان.

- Public: اگر تصمیم به گرفتن تأییدیه دارید پس حتما اکانت شما توسط همه قابل مشاهده است.

- Complete: حتما باید بیو، عکس پروفایل و حداقل یک پست داشته باشید. هم‌چنین طبق گفته اینستاگرام فایل شما نباید لینک‌های "add me" به‌‌سایر سرویس‌های شبکه‌های اجتماعی داشته باشد.

- Notable: اینستاگرام تأکید دارد که اکانت‌های تأیید شده باید مربوط به یک شخص، برند یا هویت شناخته شده و پر جستجو باشد. یکی از مواردی که در هنگام بررسی تقاضای تأییدیه به‌آن توجه می‌شود حضور کاربر در منابع خبری مختلف است.

"اگر نتوانم تأییدیه اینستاگرام را بگیرم چه کار کنم؟"

در این حالت می‌توانید از روش‌های دیگر برای اثبات اکانت خود استفاده کنید.

1- اکانت خود را در وبسایت شخصی یا سایر پروفایل‌های اجتماعی منتشر کنید.

این کار نه‌تنها باعث می‌شود تا افراد بیشتری شما را در اینستاگرام پیدا کنند، بلکه هرگونه شک و شبهه در خصوص اکانت‌های رسمی شما از بین می‌برد. در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی، وبسایت و سایر پروفایل‌های آنلاینی که دارید یک لینک به پروفایل خود در اینستاگرام قرار دهید.

2- اکانت‌تان را در سایر پلتفرم‌های ارتباطاتی به‌اشتراک بگذارید

می‌توانید اکانت اینستاگرام‌تان را در امضای ایمیل‌ها یا نامه‌های خبری قرار دهید.

حتی بهتر است اکانت خود را در پست‌های مختلف در وبلاگی که دارید قرار دهید. افرادی که با جستجو در موتورهای جستجو وبلاگ شما را پیدا می‌کنند می‌توانند اکانت اینستاگرام‌تان را دنبال کنند.

3- مطمئن شوید که نام کاربری شما در اینستاگرام مشابه همانی است که در سایر کانال‌ها استفاده می‌کنید

برندینگ دائمی شامل متن و بصری باعث می‌شود تا دنبال‌کننده‌ها راحت‌تر شما را بشناسند.

4- یک بیوی قوی بنویسید

این بیو باید به‌خوبی نشان دهد که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می‌دهید، بازگوکننده شخصیت شما باشد و کلیدواژه‌های مرتبط را دربرداشته باشد.

5- عکس پروفایل مناسب انتخاب کنید

اگر نماینده یک برند هستید، عکس پروفایل باید لوگوی شرکت مربوطه باشد. هر عکسی که انتخاب می‌کنید حتما از ابعاد توصیه شده اینستاگرام پیروی کنید.

6- دوباره تقاضا کنید

اگر بار اول رد شدید، دوباره این مطلب را مطالعه کنید. وقتی تغییرات لازم را اعمال کردید و بیشتر خودتان را معرفی نمودید با خیال راحت تقاضای بعدی را ارسال کنید.

در کل، برای گرفتن تأییدیه از اینستاگرام باید به استراتژی برنده اینستاگرام پایبند باشید تا بتوانید دنبال کننده‌های مخصوص خودتان را داشته باشید. با کمی صبر و حوصله و عمل به‌این موارد و توصیه‌ها می‌توانید به‌اتفاقی خوبی که منتظر آن هستید برسید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟