چگونه اطلاعات شخصی خود را از لینکدین دانلود کنیم
از کجا بفهمیم لینکدین چه اطلاعاتی از ما دارد؟
اگر از لینکدین استفاده می‌کنید باید بدانید که این پلتفرم اطلاعات خیلی زیادی از شما دارد. اگر تمایل دارید تا بفهمید این اطلاعات شامل چه چیزهایی می‌شود این مطلب را مطالعه کنید.

1606683296_1_0.gif

لینکدین یکی از بزرگ‌ترین خریدهای تاریخ مایکروسافت است. به‌همین خاطر، وقتی لینکدین را به‌اپ‌های مایکروسافت لینک می‌دهید این دو پلتفرم به‌خوبی به‌هم متصل می‌شوند. اطلاعاتی که لینکدین از شما دارد از سرویس‌های گوناگون مایکروسافت پشتیبانی می‌کند. به‌طور مثال، می‌توانید اطلاعات لینکدین را در بخش دستیار روزمه در مایکروسافت ورد و کارت‌های پروفایل را در Outlook مشاهده کنید.

اما در اینجا یک سئوال مطرح می‌شود: از کجا بفهمم که لینکدین چه اطلاعاتی از من دارد؟

چگونه اطلاعاتی که لینکدین از شما دارد را دانلود کنید

سیاستی که لینکدین در خصوص حریم خصوصی دارد بسیار عالی و کاملا فکر شده است. شما می‌توانید از طریق زبانه Privacy در بخش تنظیمات اکانت کنترل و دسترسی کامل به‌تمام اطلاعات‌تان داشته باشید. اما به‌غیر از کنترل‌های مربوط به اشتراک‌گذاری و جلوگیری از ارسال پیام‌های تبلیغاتی، لینکدین به‌شما اجازه می‌دهد تا تمام اطلاعات‌تان را در قالب فرمتی که توسط ماشین قابل خواندن است دانلود کنید.

برای این منظور:

1- وارد حساب کاربری خود در لینکدین شوید. روی عکس پروفایل‌تان که در بالای صفحه لینکدین قرار دارد کلیک کنید.

2- از منوی کشویی، گزینه Settings & Privacy را انتخاب کنید.

3- روی زبانه Privacy که در بالای صفحه است کلیک کنید. به‌پایین صفحه بروید تا گزینه How Linkedin uses your data را پیدا کنید.

4- چک‌باکس‌های ویژه مربوط به اطلاعاتی که موردنظرتان است را انتخاب کنید. به‌عنوان مثال، می‌توانید تمام آرشیو لینکدین یا فقط مقالات و یا پیام‌هایی که می‌خواهید را دانلود کنید.

5- لینکدین مدت زمان آماده شدن آرشیو برای دانلود را به‌شما اطلاع می‌دهد. سپس، از شما خواسته می‌شود تا گذرواژه‌تان را دوباره وارد کنید.

6- بعد از آن و بعد از آماده شدن فایل دانلودی یک ایمیل از طرف لینکدین برای شما ارسال می‌شود. دسته‌های انتخاب شده برای آرشیو کردن خیلی سریع‌تر از تمام آرشیو انجام می‌شود. چون ممکن است فرآیند دانلود کل آرشیو موجود در لینکدین 24 ساعت طول بکشد.

وقتی این بخش به‌رنگ خاکستری در می‌آید متوجه می‌شوید که اطلاعات موردنظر برای دانلود کردن آماده شده و تا زمانی‌که این فرآیند تمام نشود نمی‌توانید درخواست دیگری داشته باشید. علاوه بر این، لینکدین یک فرم درخواست دسترسی به داده‌ها دارد که برای دسترسی به اطلاعات شخصی که در هیچ‌کدام از آرشیوهای فوق وجود ندارد استفاده می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟