نسخه بتای اندروید پی از راه رسید
چگونه نسخه بتای اندروید پی را دریافت کنید
نسخه بتای اندروید P Public منتشر شد. این نسخه نه تنها روی گوشی‌های گوگل پیکسل بلکه روی مدل‌های منتخب نوکیا، Vivo، وان‌پلاس، شیائومی، سونی، Essential و اوپو هم نصب می‌شود.

1606683296_1_0.gif

آیا باید اندروید پی را نصب کنید؟

اگر خیلی کنجکاو هستید، دستگاه شما سازگاری دارد و اهل فناوری هستید، پس حتما آن‌را نصب کنید. می‌توانید با نصب این نسخه ویژگی‌های جدید آن‌را بررسی کنید و اگر احیانا از آن خوش‌تان نیامد یا احساس کردید که مشکلات زیادی دارد دوباره به سیستم‌عامل قبلی نصب شده برگردید.

قبل از شروع به‌نصب بهتر است اقدامات لازم برای بکاپ‌گیری از داده‌های خود را انجام دهید.

چگونه اندروید پی پابلیک بتا را نصب کنید

دانلود اندروید پی با استفاده از برنامه اندروید بتا کار دشواری نیست. هر دستگاهی که برای این برنامه انتخاب شده باشد می‌تواند به‌روزرسانی‌های OTA برای آخرین نسخه‌های سیستم‌عامل اندروید را دریافت کند.

1- مرورگر را باز کنید و به‌آدرس g.co/androidbeta بروید.

2- به‌قسمت دستگاه‌های واجد شرایط بروید و روی دکمه آبی رنگی که کنار گوشی شما قرار دارد کلیک کنید.

3- شرایط گفته شده را بپذیرید و "Join Beta" را لمس کنید.

4- زمانی‌که از شما پرسیده می‌شود که آیا دستگاه‌تان برای دریافت این نسخه انتخاب شده آن‌را تأیید کنید تا در اسرع وقت به‌روزرسانی OTA در دسترس قرار گیرد.

5- ممکن است نوتیفیکیشن به‌روزرسانی OTA تا 24 ساعت بعد به‌دست شما برسد (البته اگر پیش از این اندروید را به‌صورت دستی فلش کرده باشید هیچ وقت نوتیفیکیشنی دریافت نمی‌کنید). اگر نوتیفیکیشنی دریافت نکردید، بهتر است ارتباط اینترنت دستگاه را بررسی کنید یا برای مشاهده به‌روزرسانی‌های موجود به‌آدرس Settings -> About Phone -> System Updates بروید.

6- زمانی‌که نوتیفیکیشن از راه رسید دانلود را لمس و سپس آن‌را نصب کنید.

7- در پنجره بعد به‌شما گفته می‌شود که این بسته نسخه پیش‌نمایش اندروید را روی دستگاه‌تان نصب می‌کند. مطمئن شوید که به‌وای‌فای وصل هستید و سپس دانلود را لمس کنید.

8- حالا می‌توانید نسخه بتای اندروید پابلیک را نصب کنید. برای تکمیل این فرآیند، دستوراتی که روی صفحه نمایش داده می‌شود را دنبال کنید.

چگونه اندروید پابلیک بتا را پاک کنید

پاک کردن اندروید بتا مانند شیوه نصب آن کار ساده‌ای است. به‌آدرس g.co/androidbeta بروید و روی گزینه "Opt out" که کنار مدل دستگاه‌تان قرار دارد کلیک کنید. البته، توجه داشته باشید که با این کار تمام اطلاعات روی گوشی پاک می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟