برنامه‌های کاربردی اندرویدی
بهترین برنامه‌های اندرویدی ویژه گوشی‌های روت شده
اگر در نظر دارید بهترین برنامه‌های اندرویدی ویژه گوشی‌های اندرویدی روت شده را نصب کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید. ما در این مقاله بهترین برنامه‌های اندرویدی ویژه گوشی‌های روت شده در سال جدید را به شما معرفی می‌کنیم.

1606683296_1_0.gif

گوشی‌های روت شده مزایای متعددی دارند، به واسطه آن‌که اجازه می‌دهند به قابلیت‌ها و امکاناتی دست پیدا می‌کنید که سازندگان و طراحان حرفه‌ای به آن امکانات دسترسی دارند.

مطلب پیشنهادی

فقط با این روش می‌توانید بدون باطل کردن ضمانت اندروید، دستگاه‌تان را روت کنید
دیگر نگران از بین رفتن ضمانت اندروید دستگاه‌تان نباشید

شماره یک، Greenify

Greenify اولین برنامه فهرست ما است. این برنامه به سادگی می‌تواند طول عمر باتری گوشی را افزایش دهد. این برنامه می‌تواند برنامه‌های پس‌زمینه را به خواب زمستانی ببرد. Greenify گزینه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد که از طریق آن می‌توانید برنامه‌ها را به خواب زمستانی برده و دومرتبه از خواب زمستانی خارج کنید. برنامه‌هایی که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند به راحتی می‌توانند باتری گوشی را خالی کنند، در نتیجه نباید به سرویس‌هایی که هیچ‌گاه از آن‌ها استفاده نمی‌کنید اجازه دهید در پس‌زمینه گوشی اجرا شوند. از قابلیت‌های شاخص این برنامه می‌توان به ویژگی Boost، Wake-up Tracker، Block App state (برای دسترسی به این ویژگی‌ها باید Xposed را نصب کرده باشید)، غیر فعال کردن برنامه‌های سیستمی و فعال کردن برنامه‌های به خواب رفته از طریق ارسال پیام GCM اشاره کرد.

شماره دو، Rom Manager

Rom Manager یکی از عالی‌ترین برنامه‌هایی است که در اختیار افرادی قرار دارد که تمایل دارند رام‌های جدیدی را روی گوشی خود نصب کرده و از نسخه‌های جدیدی از اندروید روی گوشی‌های هوشمند خود استفاده کنند. این برنامه فهرستی از همه رام‌هایی که می‌توانید روی گوشی خود نصب کنید ارائه کرده و اجازه می‌دهد از طریق برنامه فوق آن‌ها را دانلود کنید. رویکردی که به میزان قابل توجهی در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند. از ویژگی‌های شاخص این برنامه می‌توان به سازمان‌دهی و تهیه نسخه پشتیبان و بازگرداندن اندروید، نصب رام‌ها از طریق کارت حافظه، مدیریت رام‌ها از طریق یک رابط کاربری دم دستی و.... اشاره کرد.

شماره سه، Titanium Backup Root

Titanium Backup Root برای افرادی مناسب است که به‌طور مرتب گوشی خود را فلش می‌کنند. برنامه فوق یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای پشتیبان‌گیری از داده‌ها و رام می‌توانید از آن استفاده کنید. این برنامه گزینه‌های متعددی دارد که برای پشتیبان‌گیری از داده‌ها و برنامه‌های خاص می‌توانید از آن استفاده کنید. از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به پشتیبان‌گیری و بازگرداندن پیام‌های کوتاه، MMS، تماس‌ها، بوک‌مارک‌ها، Wi-Fi AP as XML، همسان‌سازی به/از دراپ‌باکس، گوگل درایو، تبدیل برنامه‌های کاربری به سیستمی و بالعکس، رمزگذاری، ساخت یک فایل فشرده از برنامه‌ها و داده‌ها، بازگردادن برنامه‌ها و داده‌ها و... اشاره کرد.

شماره چهار، Trickster Mod

Trickster Mod این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا گوشی خود را اورکلاک کرده و به قدرتی فراتر از حالت استاندارد دست پیدا کنید. برنامه‌ای که گزینه‌های متعددی برای افزایش طول عمر باتری در اختیار شما قرار می‌دهد. از ویژگی‌های این برنامه به نمایش وضعیت پردازنده مرکزی،  نمایش فرکانس پردازنده، کنترل صدای پیشرفته، کنترل گاما پیشرفته برای N4 از طریق وصله faux، بوت‌لودر برای قفل کردن و از قفل خارج کردن بدون نیاز به بوت سریع، تنظیم قدرت ارتعاش، افزایش کارایی صدا و.... اشاره کرد.

شماره پنج، Smart Booster

احساس می‌کنید در زمان انجام بازی‌ها گوشی شما کند عمل کرده یا در زمان ریست کردن گوشی فرآیند زمان‌بری را تجربه می‌کنید؟ اگر این‌گونه است پیشنهاد می‌کنیم Smart Booster را آزمایش کنید. این برنامه به سراغ حافظه اصلی گوشی شما رفته و حافظه را از داده‌ها و برنامه‌های ناخواسته پس‌زمینه پاک می‌کند. از ویژگی‌های این برنامه به پاک‌سازی سریع کش، پاک کردن سریع کارت حافظه، نشان دادن پارتیشن کارت حافظه و مدیر برنامه پیشرفته اشاره کرد.

شماره شش، Root Firewall Pro

آیا پهنای باند داده‌های شما کم شده است؟ اگر این‌گونه است برنامه Root Firewall Pro به شما علت بروز مشکل را نشان می‌دهد. از طریق این برنامه شما می‌توانید برنامه‌هایی که از اینترنت استفاده می‌کنند را بلوکه کرده در حالی که به برنامه‌های دیگر اجازه دهید از اینترنت استفاده کنند. حتا گزینه‌هایی برای تفکیک کردن 2G، 3G، 4G و شبکه‌های وای‌فای در اختیار شما قرار می‌دهد.

شماره هفت، Link2SD

Link2SD برای گوشی‌هایی که از حافظه داخلی کمی پشتیبانی می‌کنند ایده‌آل‌ترین گزینه است. برنامه فوق برای انتقال داده‌های یک برنامه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به مرتبط کردن داده‌ها و برنامه‌ها با کارت حافظه اشاره کرد.

شماره هشت، Solid Explorer

Solid Explorer یکی از بهترین برنامه‌های مدیر فایل است. این برنامه دو پانل در اختیار شما قرار می‌دهد در نتیجه به راحتی می‌توانید هر فایلی را از پانلی به پانل دیگر انتقال دهید. همچنین گزینه‌های اضافی به منظور کار با FTP در اختیار شما قرار می‌دهد.

شماره نه، Root App Deleter

Root App Deleter به شما کمک می‌کند به شکل ساده‌ای برنامه‌های سیستمی را مدیریت کنید. بهترین ابزاری که در مقایسه با ابزارهای پاک‌سازی و مدیریت بر سامانه‌های اندرویدی در اختیار شما قرار دارد. از ویژگی‌های این نرم‌افزار به کوچکی، سریع بودن و قابل اجرا بودن روی گوشی‌هایی با حافظه کم اشاره کرد.

شماره ده، Device Control

Device Control قادر است قابلیت‌های مختلف گوشی شما را کنترل کرده و همچنین قابلیت‌های اضافی‌تری شبیه به مدیر برنامه، ویرایشگر، Tasker، Entropy Generator، Wireless Filemanager را در اختیار شما قرار دهد. این برنامه اجازه می‌دهد فرکانس پردازنده مرکزی و گرافیکی را مشاهده کرده، مصرف برق ال‌سی‌دی را کاهش داده، قدرت ارتعاش را تنظیم کرده، بر ولتاژ شارژ نظارت کرده، ولتاژ سریع را پیکربندی کرده و کارهای مختلف دیگری را انجام دهید.

شماره یازده، Servicely

Servicely به شما اجازه می‌دهد به اجرای سرویس‌ها یا برنامه‌هایی که تمایلی ندارید روی گوشی شما اجرا شوند پایان دهید. این برنامه یک سرویس ساده را اجرا کرده که هر ایکس ثانیه (به‌طور پیش‌فرض 60 ثانیه) اجرا شده و بررسی می‌کند که آیا سرویس‌هایی که شما انتخاب کرده‌اید دومرتبه روی گوشی شما فعال شده‌اند یا خیر.

شماره دوازده،  System app remover

System app remover نه تنها قابلیتی برای حذف برنامه‌های سیستمی در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه یک uninstaller قدرتمند نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا به سادگی برنامه‌های روی کارت حافظه را برداشته، برنامه‌ها را به گوشی انتقال داده و apk روی کارت حافظه را اسکن،نصب و حذف کنید.

شماره سیزده، Dumpster

Dumpster برنامه‌ای است که قابلیت سطل زبانه را به گوشی اندرویدی شما اضافه می‌کند. زمانی که این برنامه را نصب کنید، به‌طور خودکار همه داده‌هایی که به تازگی حذف کرده‌اید را ذخیره کرده و نسخه پشتیبانی از آن‌ها تهیه می‌کند. به‌طوری که بتوانید به ساده‌ترین شکل به عکس‌ها و ویدیوهای پاک شده دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را بازگردانید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟