تحلیل‌ها بهینه می‌شوند
ای‌بی استارت‌آپ یادگیری ماشینی SalesPredict را تصاحب کرد
یادگیری ماشینی این روزها به شکلی مفرط مورد استفاده قرار می‌گیرد. eBay نیز همچون بسیاری از شرکت‌های حوزه فناوری در نظر دارد توامندی‌های خود در این زمینه را افزایش دهد. این شرکت برای آن‌که قدرت یادگیری ماشینی خود را افزایش دهد، تصمیم گرفت، استارت‌آپ SalesPredict را تصاحب کند. استارت‌آپی که تحلیل‌های جامعی در حوزه کسب و کارهای مبتنی بر مشتری‌مداری ارائه می‌کند.

1606683296_1_0.gif

eBay اعلام کرد برای آن‌که به وضعیت هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و پردازش موثرتر داده‌های علمی خود قدرت ویژه‌ای ببخشد، در نظر دارد استارت‌آپ SalesPredict را تصاحب کند. این استارت‌آپ در زمینه ارائه تحلیل‌های پیش‌گویانه در حوزه خرید و فروش به فعالیت اشتغال دارد. اگر چه جزییات و بندهای مرتبط با مباحث مالی این قرارداد منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که تعداد نامشخصی از کارمندان SalesPredict به تیم eBay خواهند پیوست که از جمله این افراد به یارون زاکایی اوی، مدیر اجرایی این استارت‌آپ می‌توان اشاره کرد. زاکایی اوی در شرکت eBay مدیر بخش مدیریت محصول در حوزه فناوری خواهد بود و کیرا رادینسکی مدیر دفتر فناوری خواهد شد. رادینسکی در گذشته مدیر بخش داده‌های علمی و مدیر علم اطلاعات شرکت eBay در یکی از شعبه‌های این شرکت بود.

مطلب پیشنهادی

رقیب واتسون آی‌بی‌ام از راه رسید!
پلتفرم هوش مصنوعی دانش‌محور

استارت‌آپ SalesPredict در سال 2012، تاسیس شد. این استارت‌آپ به‌طور تخصصی به کسب و کارها در زمینه رشد درآمدها کمک می‌کند. برای این منظور این استارت‌آپ چشم‌انداز بالقوه‌ و ایده‌آل موجود را شناسایی کرده و با تجزیه و تحلیل داده‌های به دست آمده سعی می‌کند نتایجی را به کسب و کارها نشان دهد که منجر به شناسایی مشتریان واقعی آن‌ها شود. eBay در تلاش است تا تحول موثری در کسب و کار خود به وجود آورد، به‌طوری که این شرکت را تبدیل به موجودیتی کند که به درستی درک کند، چگونه می‌تواند به شکلی دقیق و عینی افرادی که به دنبال خرید متاعی در بازار آنلاین هستند را به کالای موردنظر آن‌ها برساند. برای نیل به این هدف، eBay از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های خاص خود را انجام داده است. به‌طوری که خرید استارت‌آپ ExpertMaker که در زمینه هوش مصنوعی به فعالیت اشتغال دارد از جمله این موارد است. در بیانیه‌ای، زاکایی اوی تشریح کرده است که استارت‌آپ‌ SalesPredict به عنوان بخشی از شرکت eBay خواهد بود. او در بیانیه خود گفته است: «ما به عنوان بازوی فروش به eBay کمک خواهیم کرد. این‌کار با ارائه اطلاعات بیشتری درباره ارزش اقلام و کالاهای eBay انجام خواهد شد. این اطلاعات در نهایت به فروش بیشتر محصولات به مشتریان تبدیل خواهند شد.»

SalesPredict یک موتور یادگیری ماشینی است که از تاریخچه سفارشات شما استفاده کرده و به شما اقلام جدیدی را پیشنهاد می‌کند که ممکن است شما تمایلی به خرید آن‌ها داشته باشید. این موتور به خوبی در زمینه بازاریابی موثر بوده و به کسب و کارهای هدف کمک می‌کند تنها به سراغ خرید محصول یا سرویسی بروند که به آن نیاز دارند. eBay سعی دارد با ابتکار خاصی داده‌های ساخت‌یافته خود را به سمت جلو هدایت کند. این‌کار با جمع‌آوری داده‌ها، پردازش و غنی‌سازی داده‌ها و ساخت تجربیات مبتنی بر محصولات انجام می‌شود. حالا با ورود SalesPredict به مجموعه eBay به نظر می‌رسد، تطابق بخش دوم تلاش‌های استراتژیک این شرکت با موفقیت انجام شده است.

لازم به توضیح است که استارت‌آپ SalesPredict در گذشته موفق به جذب سرمایه‌ای در حدود 5.1 میلیون دلار شده بود. این سرمایه‌گذاری از طریق مشارکت سرمایه‌گذارانی همچون یاندکس، RSL Venture Partners، KGC Capital، Pitango Venture Capital و دیگر شرکت‌های فعال در حوزه فناوری به دست آمده بود. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟