یک کامپیوتر یکپارچه با قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی
08/03/1396 - 22:41
نسخه جدید گیمینگ کامپیوتر یکپارچه XPS 27 دل معرفی شد!
شرکت دل به طور رسمی از نسخه جدید کامپیوترهای یکپارچه XPS 27 خود رونمایی کرد. این محصول در اصل یک گیمینگ کامپیوتر یکپارچه (All-In-One) است که با واقعیت مجازی (Virtual reality) سازگاری دارد. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی و جزئیات نسخه جدید گیمینگ کامپیوتر یکپارچه XPS 27 دل داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

شرکت دل در زمینه تولید لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای رومیزی فعالیت داشته و یک برند کاملا شناخته شده و موفق است. این شرکت به تازگی از جدیدترین نسخه سری کامپیوترهای یکپارچه XPS 27 خود رونمایی کرد. منظور از کامپیوتر یکپارچه در واقع همان کامپیوترهای All-in-One است که اجزای سخت‌افزاری کیس آن در پشت نمایشگر تعبیه شده‌اند. به بیان دیگر این کامپیوترها دارای کیس مجزا نیستند و یک نمایشگر ادغام شده با کیس را ارائه می‌کنند.

مطلب پیشنهادی

حس‌گر تشخیص چهره گلکسی اس 8 به سادگی آب خوردن هک می‌شود
یک دوربین، چاپگر و لنز تماسی برای گذر از مکانیزم امنیتی

نسخه جدید گیمینگ کامپیوتر یکپارچه XPS 27 دل از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند و مانند نسل پیشین از نمایشگر 4K و 10 اسپیکر داخلی بهره می‌برد که صدایی فراگیر و بسیار جذاب را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد. صرف نظر از پشتیبانی نسخه جدید گیمینگ کامپیوتر یکپارچه XPS 27 دل با نسخه پیشین از واقعیت مجازی، تفاوت اصلی آن نسبت به نسل پیشین را می‌توان در به روز شدن پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی آن عنوان داشت.

دل نسخه جدید گیمینگ کامپیوتر یکپارچه XPS 27 خود را به پردازنده گرافیکی AMD RX 570 مجهز کرده که از معماری پلاریس، ۲۰۴۸ پردازنده‌ی استریم، ۱۲۸ واحد تکسچر، ۳۲ واحد خروجی رندر و باس ۲۵۶ بیتی بهره می‌برد. پردازنده مرکزی این کامپیوتر یکپارچه هم پردازنده Intel Core i7-7700 است. دستگاه از نظر سایر مشخصات هم شامل آپشن‌های مختلفی می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

دل نمایشگر نسخه جدید کامپیوتر خود را در دو آپشن لمسی و غیر لمسی ارائه می‌کند. پنل نمایشگر هر دو نوع IPS در نظر گرفته شده و وضوح تصویر مشابه 4K را به همراه دارد. روشنایی 350 نیت هم از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر است. پردازنده مرکزی و گرافیکی هر دو نسخه از آن مواردی هستند که در پاراگراف قبل به آن‌ها اشاره کردیم. دستگاه دارای ۴ اسلات رم است و آپشن‌های 16 تا 64 گیگابایتی را ارائه می‌کند. ضمنا رم این کامپیوتر از نوع DDR4-2133 در نظر گرفته شده است.

از نظر حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات، نسخه غیر لمسی کامپیوتر مذکور از هارددیسک (HDD) با ظرفیت 2 ترابایتی بهره می‌برد، اما نسخه مجهز به نمایشگر لمسی آن از حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایت بهره‌مند است. پورت‌های اتصال آن شامل ۵ پورت USB 3.0 (یک پورت با قابلیت پشتیبانی از PowerShare)م، 2 پورت یو‌اس‌بی نوع سی (USB Type C)، یک پورت HDMI، یک دیسپلی پورت (DisplayPort)، یک پورت اترنت (Ethernet)، سوکت 3.5 میلیمتری هدفون و شیار کارت‌خوان SD/MMC می‌شود.

دل همچنین نسخه مجهز به صفحه‌نمایش لمسی کامپیوتر مورد نظر را به پایه‌ای با قابلیت انعطاف مجهز کرده است که نسخه غیرلمسی دستگاه از وجود آن بی‌بهره خواهد بود. هر دو نسخه از این کامپیوتر هم به طور پیش‌فرض به سیستم‌عامل ویندوز 10 مجهز هستند. دل اعلام کرده که نسخه غیر لمسی دستگاه با قیمت 1999 دلار روانه بازار می‌شود و قیمت نسخه لمسی آن 2649 دلار خواهد بود.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟